Bilspil til pc
Fra : Henrik

Dato : 10-03-03 20:49

Hej

Det er med tåre i øjnene at jeg læser på codemasters hjemmeside at Colin
McRae 3 først kommer i juni (!) måned, så nu er spørgsmålet;

Kommer der ikke nogle andre gode bilspil inden da, for det der da mildest
talt temmeligt dødt, det der er kommet i laaaang tid ?

Mvh
Henrik

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 10-03-03 22:36

Henrik wrote:
> Kommer der ikke nogle andre gode bilspil inden da, for det der da mildest
> talt temmeligt dødt, det der er kommet i laaaang tid ?

Kig på de mods der er til F1 2001 og 2002.

Mvh

Bruno

Fra : Henrik

Dato : 11-03-03 23:25

<iddqd@worldonline.dk> wrote in message

> Kig på de mods der er til F1 2001 og 2002.
>
> Mvh
>
> Bruno

Mjaaa, men det er jo pænt gamle spil og det på bane er ikke nær så sjovt som
f.eks. rallyspil. Jeg har f.eks. lige prøvet codemasters demo af deres nye
toca spil og det er ikke så sjovt.

Mvh
Henrik

Fra : Karsten Borchers

Dato : 12-03-03 14:15

Uha, Toca Race Driver må du for alt i verden ikke sammenligne med de Mods
der er ude til F1 2002.
Tag en snuser herinde, det er her stort set alle Mods er repræsenteret.
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=176
(i de fleste tilælde er screenshots vedhængt tråden, og det kræver at du er
logget ind /registreret for at kunne se dem)

Hvis du er i besiddelse af F1 2002 eller F1 2001, så bør du hente en eller
flere mods og give dem chancen ;)

/ Borchers

Fra : Henrik

Dato : 12-03-03 19:43

"Karsten Borchers" <karsten@fyfyfymedjerspamnisser-borchers.dk> wrote in
message news:3e6f32de$0$31988$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> logget ind /registreret for at kunne se dem)
>
> Hvis du er i besiddelse af F1 2002 eller F1 2001, så bør du hente en eller

Men er det ikke stadig sådan noget med at skulle vurdere om hjulophænget
skal være 41% eller 43% og hvis man drejer mere end 30 grader snurrer bilen
rundt ?

Mvh
Henrik