RISK til PC
Fra : Tve

Dato : 10-03-03 15:37

Hej alle - findes der nogen steder et RISKspil man kan hente gratis ?

Har tidligere haft et shareware til min PC men væk er det. Så håber der er
nogen der kan hjælpe.

Påforhåndtak Tve.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-03-03 16:17

In dk.spil.computer, Tve <Tve@haderspam.dk> says...
> Hej alle - findes der nogen steder et RISKspil man kan hente gratis ?

Til hvilket OS ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Tve

Dato : 10-03-03 21:09

Ups glemte jeg at skrive - XP gerne - men til tidligere versioner kan også
bruges.

Kender du til noget ?

Tve

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-03-03 23:24

In dk.spil.computer, Tve <Tve@haderspam.dk> says...
> Kender du til noget ?

Jeg fandt et gammelt shareware, men eller intet til Windows...

Fra : Tve

Dato : 11-03-03 12:43

Tak for forsøget

Fra : JH

Dato : 11-03-03 11:19

Tve wrote:
> Hej alle - findes der nogen steder et RISKspil man kan hente gratis ?
>
> Har tidligere haft et shareware til min PC men væk er det. Så håber
> der er nogen der kan hjælpe.
>
> Påforhåndtak Tve.

Det er ikke gratis.
Men du kan få Risk 2 for omkring 100kr.
Hos EB på Falkoner Alle i Kbh. feks.
Ellers kig www.spilpriser.dk
JH

Fra : Tve

Dato : 11-03-03 12:43

Ok kører forbi og tjekker. Tak for hjælpen.

Fra : ASKF

Dato : 12-03-03 15:24

Tve ytrede sig i <b4i7um$n46$1@news.cybercity.dk> med dette:

>Hej alle - findes der nogen steder et RISKspil man kan hente gratis ?
>
>Har tidligere haft et shareware til min PC men væk er det. Så håber der er
>nogen der kan hjælpe.

Prøv at kikke på disse links
<http://directory.google.com/Top/Games/Video_Games/Strategy/Turn-Based/Risk_Series/?tc=1>

Der er både gratis online og offline versioner af RISK kloner (RISK er
jo et registreret varemærke, derfor må klonerne ikke benytte dette
navn).
Allan Stig Kiilerich Frederiksen