Shogun Total War
Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 07-03-03 22:40

Har lige købt en Bestseller-version af Shogun. Installationen forløber uden
problemer, men når jeg starter programmet får jeg en fejlmeddelelse fra XP
og programmet afsluttes inden det når at starte op.

Hvad kan der være galt? Programmet er skrevet inden XP udkom, men så vidt
jeg kan se på totalwar.com skulle det ikke give problemer at afvikle spillet
under xp.

Fra : JH

Dato : 08-03-03 12:05

Mikkel Møldrup-Lakjer wrote:
> [...]
>
> Hvad kan der være galt? Programmet er skrevet inden XP udkom, men så
> vidt jeg kan se på totalwar.com skulle det ikke give problemer at

Kan være du skal have fat i en eller anden patch?
Er der evt et forum på hjemmesiden, du kan spørge/se løsning i?

JH