Morrowind Patch
Fra : MH

Dato : 05-03-03 18:15

Hej Gruppe

Jeg kan ikke få Mit nye Morrowind til at virke. Jeg mangler muligvis en
Patch på 8,4MB som jeg ikke vil downloade (33,6modem) før jeg ved om min nye
Morrowind cd ikke alerede har denne patch i på forhånd. Patchen
'elderscrolls3 v1.2.0722 er fra 28-7-2002 og derfor kunne være en del af
spillet nu, da det er købt fra nyt fra ca. 3md siden. Har det mon alerede
denne patch? eller skal jeg downloade den, så jeg kan få gang i spillet.

Mange tak for svar

MH

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 05-03-03 19:18

MH wrote:
> [...]
> spillet nu, da det er købt fra nyt fra ca. 3md siden. Har det mon alerede

Næppe.

> eller skal jeg downloade den, så jeg kan få gang i spillet.

Check datoen på Morrowind.exe - det burde være en god indikator på
hvornår din version er fra.

Mvh

Bruno

Fra : MH

Dato : 05-03-03 19:47

Ok prøver det. Men det kan vel aldrig skade at installere pathen aligevel
hvis den nu skulle være i spillet i forvejen.
Der er også en patch der hedder tribunal (504kb), som jeg ikke må installere
hvis jeg har installeret denne 8,4mb morrowind patch, men er den så
erstatning da den er nyere eller hvad?
Tak for svaret

Mvh MH

Fra : JH

Dato : 05-03-03 19:58

"MH" <markh@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
installere
> hvis jeg har installeret denne 8,4mb morrowind patch, men er den så

Det er en patch til udvidelsen/add-on'en/expansion'en, som hedder
Tribunal.

JH

Fra : MH

Dato : 05-03-03 20:38

OK. Nu tror jeg, jeg har check på det Tak for svarene.

Mvh MH