Sprænge broer i Generals?
Fra : Gimmer

Dato : 05-03-03 09:57

Je syntes jeg har minutiøst læst manualen, unden resultat!
er det muligt at sprænge broer i luften som i alle de andre C&C spil?

vh Gimmer

Fra : Hektor

Dato : 05-03-03 15:26

"Gimmer" <Gimmer@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Je syntes jeg har minutiøst læst manualen, unden resultat!
> er det muligt at sprænge broer i luften som i alle de andre C&C spil?

Nope, jeg har haft 3 nuke-missil-køretøjer til at beskyde en bro i en halv
time i træk uden broen så meget som knagede ! Til gengæld kom der heller
ikke nogen fjender over broen i den periode : ) Det er iøvrigt faktisk et
effektivt træk til at holde computeren væk fra den slags angrebsruter !

Mvh
Hektor

Fra : Gimmer

Dato : 05-03-03 17:15

det vil jeg prøve!
///tak
vh Gimmer

Fra : Simon Kamber

Dato : 06-03-03 17:59

On Wed, 5 Mar 2003 09:57:00 +0100, "Gimmer" <Gimmer@pc.dk> wrote:

>Je syntes jeg har minutiøst læst manualen, unden resultat!
>er det muligt at sprænge broer i luften som i alle de andre C&C spil?

Er ret sikker på at jernbanebroene kan ryge, men resten er vist godt
og grundigt solide.