joystick problem
Fra : anders larsen

Dato : 04-03-03 17:35

Hej
Efter at have fået ny hurtig pcer og installeret XP, fungere mit joystick
logitech interceptor ikke mere, den glamle maskine er også forsynet med XP
og den vil heller ikke vedkende dette stick.
Jeg har hentet den nye driver til joysticket, kan det være at det ikke er
usb??og kan man få en konverter fra gamestikket til usb??
hilsen
Anders

Fra : Øistein Wind

Dato : 04-03-03 14:12

"anders larsen" <aol@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har hentet den nye driver til joysticket, kan det være at det ikke er
> usb??og kan man få en konverter fra gamestikket til usb??

Du er for tidligt på den...

Virkede joysticket før? Og i en USB port?

Du kan sikkert købe et usb til gameport stik hos en computerforhandler...
Jeg har ihvertfald et gameport til usb stik herhjemme, så mon ikke det
omvendte også findes.

Øistein

Fra : LaC

Dato : 07-03-03 08:18

Hej.

Jeg måtte dumpe mit Interceptor, efter at have installeret Win XP, da mit
interceptor kun havde ps2 stik. Jeg kunne ikke få det til at køre....

Lars, som nu er den glade indehaver af et Saitek-stik.

Fra : Clark

Dato : 28-03-03 20:44

"anders larsen" <aol@oncable.dk> wrote in

> [...]
> til joysticket, kan det være at det ikke er usb??og kan man
> få en konverter fra gamestikket til usb?? hilsen

Windows 2000 og XP understøtter ikke gameporten.

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 29-03-03 14:47

"Clark" <ken_th[nospam]@hotmail.com> wrote in message
> Windows 2000 og XP understøtter ikke gameporten.

Shhhhhh!!

Det må du ENDLIGE IKKE fortælle mit Logitec Wingman Extreme...

Tænk hvis det en dag stoppede med at virke...

Jeg kører en ganske almindelig WinXP Pro med SP1..

Den opdagede mit joystick helt af sigselv uden jeg skulle fortælle den noget
om det...