C&C GENERALS
Fra : SuPeRmUle MeD jOrDnØ~

Dato : 02-03-03 21:59

ER DER NOGLE DER HAR SUBJ. PÅ FTP??

Fra : Salva

Dato : 02-03-03 22:07

"SuPeRmUle MeD jOrDnØdDeR" <rsc@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
news:3e6270ab$0$52161$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> ER DER NOGLE DER HAR SUBJ. PÅ FTP??

VI KAN IKKE HØRER HVAD DU SKRIVER. SKRIV HØJERE!!!

Fra : Morten Jansen

Dato : 02-03-03 22:22

ELLER X-FUT TIL EN ELLER ANDEN WARES GRUPPE TING MÅSKE?!

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 02-03-03 22:50

SuPeRmUle MeD jOrDnØdDeR wrote:
> ER DER NOGLE DER HAR SUBJ. PÅ FTP??

Taber, skrid.

Fra : Jonas Rohde

Dato : 02-03-03 22:56

SNIP

Virkelig flot sagt!

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 03-03-03 14:15

Jonas Rohde <hihi@hihi.dk> wrote in message news:b3tulr$bui$1@sunsite.dk...
> SNIP
>
> Virkelig flot sagt!

Ja faktisk... Supermule er det svageste led, farvel.
Hvor lam kan man være ?
Mikkel

Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 03-03-03 02:02

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Taber, skrid.

ilm

Fra : Eddy Folder

Dato : 03-03-03 10:21

<iddqd@worldonline.dk> wrote in message

> Taber, skrid.

LOL

Stakkel... Hvis du bedømmer folk som tabere ud fra den der, så vil du få
mange problemer fremover i dit liv *g*

-Eddy

Fra : Psyko_Net

Dato : 03-03-03 11:58

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Taber, skrid.

kan nu ikke se han gør andet end at skrive med stort... Ved godt det er at
råbe (det gør man kun efter Konen) men hva' vi er vel alle lidt højrøstede
ind i mellem... så slap lige af med at kalde andre for taber. Hvem ved om
ikke du selv vil blive en taber når du engang bliver færdig med folkeskolen
& lige en ting mere hvad er en taber er det en der er højrystet. eller en
bistandsklient eller en på fagforening eller manden der sider på en bænk
nede på havnen og drikker bajer hver dag eller er det ham der tagere på sit
stamværtshus, det kunne oks være narkomanen der jagter rundt efter penge til
sit næste fix men det kunne oks være ham der sider og cracker spil osv for
at netop du kunne få fat i det nyeste soft uden at købe/betale for det. Hvad
med dig lille dreng (Må du aboslut være, ingen voksne taler sådan til andre)
iddqd hvis det er det du kalder dig du tør jo ikke engang underskrive med
dit sign...
Desvær (SuPeRmUle MeD jOrDnØdDeR) kan jeg ikke hjælpe dig med spillet da det
er blevet alt for gammel...

Hygge Psyko

Fra : Michael

Dato : 03-03-03 12:03

Psyko_Net wrote:
> [...]
> dig du tør jo ikke engang underskrive med dit sign...
> Desvær (SuPeRmUle MeD jOrDnØdDeR) kan jeg ikke hjælpe dig med spillet

Nu kunne det jo være de fleste negative indlæg stammer fra
news:dk.spil.computer, hvor dette indlæg bestemt ikke hører hjemme. (Jeg går
ud fra at du svarer fra news:alt.dk.warez, hvor indlæget passer bedre ind,
men bemærk krydspostningen).

Mvh Michael

Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 04-03-03 01:49

> Desvær (SuPeRmUle MeD jOrDnØdDeR) kan jeg ikke hjælpe dig med spillet da
det
> er blevet alt for gammel...
>
> Hygge Psyko

alt for gammelt?? Det gik "Gold" den 22/1 2003.
http://www.ea.com/eagames/official/cc_generals/launch.jsp
Hvis man ikke har sølle små 400kr. til sådan et godt spil, kan man kigge
forbi http://www.sharereactor.com/release.php?id=3889 (siden kan være
langsom eller ikke vises - retry den. Den skal virke)
Jakob

Fra : jens

Dato : 03-03-03 20:26

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Taber, skrid.

FUT
mudderkastning

Fra : Holger Danske

Dato : 03-03-03 20:26

jens wrote:
> <iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> FUT
> mudderkastning

Hvorfor dog det Jens ?

Manden beder taberen der ikke vil købe sine spil om at skride ud af forumet
her, som /ikke/ er en warez eller pirat gruppe, men en gruppe hvor folk der
vil støtte sin software pusher køber sine spil !

Allan
--
-- Som aldrig har hørt om dårlige tabere i Russisk roulette --
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 04-03-03 01:00

> FUT
> mudderkastning

Bare til orientering:

Et FUT laves (i OE6) ved at trykke "Vis" -> "Alle brevhoveder", og
udfylde feltet "Opfølging til" med den pågældende gruppe.

Du har mao. *ikke* FUT'et.

FUT: dk.test (typisk mere effektivt end EOD)

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Nine-tenths of the universe is the
jakob@dataloger.dk | knowledge of the position and direction

Fra : Jonas Rohde

Dato : 02-03-03 22:58

SNIP

For at sige det pænt burde du ikke have postet i denne gruppe! Noget andet
er at du da burde sætte bare en lille smule ind i usenet inden du poster.
Hvilket du tydeligt ikke har gjort!

Fra : Darth_Vader

Dato : 02-03-03 23:07

og - du burde måske lære at besvare korrekt - men sådan er der jo så
meget.......
til det oprindelige SP - prøv i alt.dk.warez
mvh
henrik

Fra : Jonas Rohde

Dato : 02-03-03 23:14

SNIP
> [...]
> meget.......
> til det oprindelige SP - prøv i alt.dk.warez

Siden han har postet i alt.dk.warez ser jeg ingen grund til at henvise
dertil! Ved ikke hvorfor du gør det? Noget andet er at du måske burde lære
at citere rigtig?
Så tag lige og slap af mester! For jeg kan ikke se hvad problemet er med mit
indlæg?

MVH

J. Rohde

Fra : PerX ...

Dato : 03-03-03 02:07

In article <3e62812c$0$148$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, hbb@-
ingenspam-adslhome.dk says...
> og - du burde måske lære at besvare korrekt

Kommer det fra en som topposter... tsk tsk.

Fra : Simen Hernæs

Dato : 03-03-03 10:23

"SuPeRmUle MeD jOrDnØdDeR" <rsc@surfmail.dk> wrote in message
> ER DER NOGLE DER HAR SUBJ. PÅ FTP??

ftp://127.0.0.1
User:Iamst
Password:upid

Fra : Kuruderu

Dato : 03-03-03 14:56

LOL da....

--
Kuruderu

Don't confuse luck with skill

Remove BLABLA from my email to reply.

Fra : jens

Dato : 03-03-03 11:22

"SuPeRmUle MeD jOrDnØdDeR" <rsc@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> ER DER NOGLE DER HAR SUBJ. PÅ FTP??

rolig nu vi kan godt høre dig skriv aldrig med stort så råber du

Fra : Multi Medie Forening~

Dato : 06-03-03 16:19

"SuPeRmUle MeD jOrDnØdDeR" <rsc@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> ER DER NOGLE DER HAR SUBJ. PÅ FTP??

På vegne af Multi Medie Foreningen skal vi herved gøre opmærksom på, at
ovenstående posting vedrører ulovlige kopier af computer-/konsolspil.

Ulovlig kopiering, tilgængeliggørelse og/eller distribution af ulovlige
kopier af computer-/konsolspil indebærer en krænkelse af ophavsretsloven, og
er i medfør af nævnte lov forbundet med straf- og erstatningsansvar for
krænkeren, samt personer der bistår eller medvirker til krænkelserne.

Multi Medie Foreningen er en rettighedshaverorganisation, som blandt andet
har til formål at bekæmpe ulovlig kopiering og distribution af ulovlige
kopier af computer- og konsolspil. Multi Medie Foreningen repræsenterer
ophavsrettighederne til størstedelen af de i Danmark mest almindeligt
forekommende computer- og konsolspil.

For yderligere information vedrørende ulovlig kopiering, tilgængeliggørelse
og/eller distribution af ulovlige kopier af computer-/konsolspil henvises
til vores hjemmeside www.multimedieforeningen.dk eller
kontakt@multimedieforeningen.dk

Med venlig hilsen

Morten Wind Lindegaard
Multi Medie Foreningen

Fra : Karsten Andersen

Dato : 07-03-03 08:53

Thu, 6 Mar 2003 16:18:35 +0100, skrev Multi Medie Foreningen, på 34
linier, i <3e6766c8$0$31987$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, :

> [...]
>og/eller distribution af ulovlige kopier af computer-/konsolspil henvises

Hvorfor kryds poster du ?
Tror dem i alt.dk.warez er ligeglad

Og stadigt har han ikke gjort noget ulovligt.
Og hvornår får i lukket internettet, da det jo er en stor
hælercentral.

Fut de.evige.bitmarker
Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-03 14:33

"Multi Medie Foreningen" <abuse@multimedieforeningen.dk> skrev i en
meddelelse news:3e6766c8$0$31987$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
tilgængeliggørelse
> og/eller distribution af ulovlige kopier af computer-/konsolspil henvises

spam