Hjælp til Settlers4
Fra : Malene Minna Steen L~

Dato : 02-03-03 13:48

Hej NG

Jeg har købt Settlers 4, men er allerede lidt på ski..... , jeg har fundet
en ø, bygget en opbevarings-"halløjsa" , en havn og et skibsværft. Jeg har
masser af mænd på den nye ø, og de vil også gerne bygge, det jeg sætter dem
til. MEN, jeg kan ikke få værktøjerne derover. Min ironsmelter og min
toolmaker har masser af råvarer men ligepludselig står deres produktion
stille, jeg har endda sat dem til at skulle lave noget.
Derudover vil mine settlere ikke gå i krig med de andre ø-boere?

Jeg har forgæves kigget på de forskellige hjælpesider til Settlers4, men har
ikke kunne finde løsningen, så jeg håber der er en herinde, som lige ved
hvad det er jeg gør forkert.

Mange hilsener fra
Malene

Fra : Morten Jansen

Dato : 02-03-03 22:26

Hejsa ...

Prøv eventuelt at bygge en markedplads, shipyard og den anden skibs ting.
Derefter skal du sætte markedspladsen, eller også din shipyard til at
acceptere de bestemte redskaber. Sidst men ikkem indst skal du selvf. også
huske at have et trade ship så denne kan sejle dine rescourcer frem og
tilbage... ;)

Dine soldater vil ikke gå i krig?! Kan de gå overhovedet ?!
Du skal huske at angribe fjendens bygninger for at erobre deres land.
Hent evt. nyeste patch fra: www.settlers4.com

God fornøjelse.

-Morten

Fra : Morten Jansen

Dato : 02-03-03 22:30

Settlers 4 Officiel patch -
ftp://ftp.bluebyte.com/pub/SIV_Patches/SIV_1508.exe

Det er altid en god ide at prøve med opdatering til spil m.m hvis noget går
galt.
Problemet vil alt andet lige være rettet i en evt. opdatering...

-Morten

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-03-03 15:36

Morten Jansen wrote:
> [...]
> noget går galt.
> Problemet vil alt andet lige være rettet i en evt. opdatering...

Nu har jeg solgt hende 3'eren, så kan det være det går lidt bedre

-Sune