Folk med Logitech® Freedom 2.4T Cordless J~
Fra : Ukendt

Dato : 01-03-03 14:25

Jeg har lige fået sådan et ind ad døren..

Det første jeg gør er at sætte sticket i og prøve at installere dyret. Men..
windows finder den som "hid-kompatibel mus" hmm... ok.. prøver så at læse
manuellen.. ok man skal installere SW også sætte sticket i.. Afinstallere
drivern og fjerne det "værk" MS har lavet i enheds håndtering. Hmm.. igen
tager MS kontrollen.. og finder den som en hid-mus.. hmm.. Prøver så mine
forældres computer XP, og installere den så på den måde som der står i
manuellen. Men.. den gør det samme på deres maskine. Jeg har så prøvet at
installere seneste usb-inf driver, men det hjalp ikke... Andre der har haft
probs med Logitech® Freedom 2.4T Cordless Joystick ??

Selve sticket lyser når jeg trykker på knapperne så det ser ud til at virke,
og windows finder jo også et eller andet (....) Så forbindelsen burde være
fin

Begge maskiner har windows xp home dk. Jeg har prøvet nyeste driver fra
logitech.com.

--
peet_dk was here...
website: http://www.peet.dk