Er der nogle fede titler undervejs ?
Fra : Mercenary

Dato : 01-03-03 08:30

Nu hvor man har fået sine lyster styret og med længsel har ventet på diverse
titler som U2, UT2003, Splinter Cell, I.G.I 2 og CCG; hvad bliver så de(t)
næste titler man kan vente sig noget af ??

Jeg interesserer mig for genrer som RTS, RPG og FPS.
Hvis jeg skulle give ovennævnte spil karakterer efter 13 skalaen ville det
se sådan ud:

Unreal 2 - 7
Unreal Tournament 2003 - 9
Splinter Cell - 11 pil op
I.G.I 2 - Har ikke spillet det endnu (er på vej med posten)
Command & Conquer Generals - Har ikke spillet det, og kommer nok heller ikke
til det.

Hvad mener i andre om disse spil ?
--
/Merc

There are 10 types of people.
Those who understand binary, and those who don't...

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-03 11:39

>Nu hvor man har fået sine lyster styret og med længsel har ventet på diverse
>titler som U2, UT2003, Splinter Cell, I.G.I 2 og CCG; hvad bliver så de(t)
>næste titler man kan vente sig noget af ??

Det er selvfølgelig altid svært at sige, men personligt så venter jeg
bland andet på disse titler (nævnt i vilkårlig rækkefølge):

Halo
Deus Ex 2
DOOM III
GTA: Vice City
Elite Force 2
S.T.A.L.K.E.R.: Oblivion Lost

> [...]
>I.G.I 2 - Har ikke spillet det endnu (er på vej med posten)
>Command & Conquer Generals - Har ikke spillet det, og kommer nok heller ikke

Unreal 2 var ikke dårligt. Dog heller ikke specielt godt. En ganske
middelmådig shooter - dog med pæn grafik. Et par ting generede mig dog
lidt; nogle steder havde man afgrænset en level med hjælp af "usynlige
mure" - det er bare ekstremt dårligt leveldesign. Hvis det ser ud som
om jeg kan gå et sted hen, så skal jeg også kunne gå derhen, og ikke
blive stoppet af noget jeg ikke kan se. Desuden kaster ens egen person
ingen skygge? Og man har heller ikke noget spejlbillede? Ja, det er
småting, men de irriterer mig, når jeg oplever dem i spillet.

Splinter Cell forventer jeg mig meget af. Har spillet de to demoer til
bevidstløshed, og har lige købt spillet i går, og fik klaret mig
igennem de første par missioner. Det her spil styrer.

Command & Conquer: Generals virker umiddelbart godt nok. Bedømt efter
indtil kun at have klaret første kapitel. Spillet er bedre end jeg
havde forventet. Har ikke prøvet det i multiplayer endnu.

Unreal Tournament 2003 og I.G.I. 2 har jeg begge kun prøvet demoer af.
Ingen af dem fangede rigtig min interesse.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Benny Jensen

Dato : 01-03-03 13:05

Jeg vnter spændt på quake 4. Dog har jeg ikke hørt noget specielt om
spillet. Har fundet en dk release dato 1-7-2003 !!!! Dog holder den nok
ikke

Mvh.
Benny

Fra : JH

Dato : 01-03-03 13:24

"Mercenary" <Mercenary@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> næste titler man kan vente sig noget af ??
>
> Jeg interesserer mig for genrer som RTS, RPG og FPS.

RTS: Rise of Nation, udv. til Medieval Total War
(+ Warlords 4 som er TBS).
RPG: Lionheart, udv. til Neverwinter Night.
FPS: Gider ikke spille dem.

JH

Fra : Bjørn S

Dato : 01-03-03 16:05

Hidden And Dangerous 2

Fra : Devast8or

Dato : 01-03-03 17:26

Mercenary wrote:
> Nu hvor man har fået sine lyster styret og med længsel har ventet på
> diverse titler som U2, UT2003, Splinter Cell, I.G.I 2 og CCG; hvad
> bliver så de(t) næste titler man kan vente sig noget af ??

Jeg går mest og venter på Delta Force - Blackhawk Down :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : rockbottom