fede pc-spil via inet ?
Fra : Steen Meldhede

Dato : 28-02-03 20:25

hey gruppe.
en kammy og mig spiller jævnligt mod hinanden via nettet.for tiden spiller
vi combat flight sim ww II og need for speed porche 2000.det er nogle fede
spil syntes vi men hvilke andre spil i nogenlunde samme stil er osse fede
når det gælder 1 vs 1 via net ? gode ideer og erfaringer modtages gerne.hans
er win xp og min er win 98se - begge pc'er er på 700 mhz og 256 hhv 384 mb
ram.

--
mvh Steen Meldhede

Fra : Ding-Dong

Dato : 28-02-03 22:34

Steen Meldhede skrev i en meddelelse
> [...]
gerne.hans
> er win xp og min er win 98se - begge pc'er er på 700 mhz og 256 hhv 384

Go'hejsa-davs

Jeg spiller Delta Force - Black Hawk Down. Det er dog stadig kun en demo men
der er masser der spiller den på nettet og det er ganske hygsomt. Jeg har
også spillet Diablo 2 - LOD på nettet og er også ganske begejstret for
dette.
Med hygsom hilsen

Ding-Dong
www.anisheroes.dk

Fra : SoftMan Brian

Dato : 01-03-03 18:36

"Ding-Dong" <dingdong@anisheroes.dk> wrote in message
> [...]

Vil også godt anbefale 1nsane ... dog er selve måden at starte spil på ikke
den bedste, men når spillet er i gang er det konon

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 02-03-03 16:41

"SoftMan Brian" <Brian_Hoey@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> den bedste, men når spillet er i gang er det konon

Jeg er helt enig, 1NSANE er et vanvittigt morsomt spil, især on-line.

-Sune

Fra : Kent

Dato : 02-03-03 11:07

"Steen Meldhede" <meldhede@(NOSPAM)mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
gerne.hans
> er win xp og min er win 98se - begge pc'er er på 700 mhz og 256 hhv 384

Jeg spiller meget Soldier Of Fortune 2. Det er et utroligt medrivende
og spændende spil. Grafikken er HELT fantastisk - meget bedre end
i fx Battlefield 1942 - og så kører spillet aldeles fejlfrit og flydende.

Nu har jeg haft Soldier Of Fortune 2 i omkring to måneder og har
vel i gennemsnit spillet det online i en time om dagen. SPILLET
HAR PÅ INTET TIDSPUNKT GÅET NED FOR MIG!!!!!
Ikke en eneste gang er spillet frosset, gået ned eller noget som
helst!! Nu har jeg haft computer i ca. 10 år og har selvfølgelig
spillet et utal af spil, det gør man jo , og jeg har ALDRIG
oplevet et spil, der bare tilnærmelsesvist nåede sådan en
stabilitet som SOF2. Jeg er mildest talt imponeret!!!! .

Hvis ikke du har det allerede - så køb det.

Vh
Kent