Splintercell
Fra : Tina Willumsen

Dato : 28-02-03 19:46

Hejsa NG

Hvordan bruger man den der Lock pin?? Jeg har læst hvad han siger jeg skal
gøre, men jeg syntes ikke at jeg kan få den til at virke som jeg gerne vil
have det.

Mvh.
Tina

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-03 22:29

>Hvordan bruger man den der Lock pin?? Jeg har læst hvad han siger jeg skal
>gøre, men jeg syntes ikke at jeg kan få den til at virke som jeg gerne vil
>have det.

Du skal trykke på enten forward, backward, strafe left eller strafe
right - eller dvs. de taster du bruger til at bevæge dig med. Der er
kun én af tasterne der virker ved hver pin. Og når du finder ud af
hvilken (du kan se dirken bevæger sig), så skal du blive ved med, at
trykke "mange gange" på tasten hurtigt efter hinanden. Denne procedure
gentager du så indtil alle pins er blevet åbnet.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : // Overby

Dato : 02-03-03 10:28

> Hvordan bruger man den der Lock pin?? Jeg har læst hvad han siger jeg skal
> gøre, men jeg syntes ikke at jeg kan få den til at virke som jeg gerne vil
> have det.

Hehe.... kunne heller ikke selv fatte proceduren, selvom man lærer det i
træningen.... Men jeg bruger den procedure, der oftest virker.... Trykker
overdrevent meget på alle knapper....Det virker!

Daniel