CM4 demoen kan nu hentes....
Fra : Lars Lauridsen

Dato : 27-02-03 23:29

I alt.binaries.games.champ-man - Men da hverken tdc eller sunsite's servere
har denne gruppe, beder jeg en venlig sjæl, at fortælle mig om hvilken
server der HAR den og er gratis?

Mvh.
Lars

Fra : Nicolai

Dato : 28-02-03 12:53

www.cmdanmark.dk som altid :)

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 28-02-03 14:34

"Nicolai" <nifonewsFJERNDETTE@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> www.cmdanmark.dk som altid :)

Ja, men havde de den også i går aftes? - For det havde jeg :)

Mvh.
Lars

Fra : Andrew

Dato : 28-02-03 20:03

> servere

> Ja, men havde de den også i går aftes? - For det havde jeg :)

Nøøøj, du er vel nok speciel når du får den 12 timer tidligere end os andre
dødelige!!!

/Anders

Fra : Nicolai

Dato : 28-02-03 22:11

NUI! - Jeg rørte dig først.

(det havde vi også, men vidste ikke om vi turde smide den online. Delte den dog med #fodbold på undernet)
Så intet vildt i det. Nej hvis du nu skrev du havde spillet så var jeg imponeret ;)

> Nøøøj, du er vel nok speciel når du får den 12 timer tidligere end os andre
> dødelige!!!
Hehehe

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 01-03-03 17:02

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nøøøj, du er vel nok speciel når du får den 12 timer tidligere end os
andre
> dødelige!!!

Det sagde jeg ikke, men hvis du kigger på tidspunktet hvor jeg skrev det
oprindelige indlæg, så var det jo aftenen før - for mig er cm som stoffer...
Jeg skulle bare have det, og desuden kender jeg sigames' servers godt nok
til at vide, at det ikke blev muligt at komme ind på siden de første 12
timer...

Mvh.
Lars