Tyv/spion søges til online spil - Wealth W~
Fra : Falkonet

Dato : 26-02-03 16:15

Med tyv/spion søges mener jeg at her er gode mullighederne for at more sig,
idet man skal hugge penge, spionere hos andre.
Her kan du ikke tabe penge, kun vinde penge ( kan godt tag lidt tid, hvis
man ikke kæmper for det )
Du starter med 5$ på din konto, hvorefter du drager ud fra din base på et
KÆMPE stort skakbrædt (SYD-ØST-NORD-VEST) hele tiden hvor du klikker rundt
på brædtet,
så kan du angribe andres folks baser og vinde penge på den måde, hvorefter
du på bestemte steder, kan købe ting at forsvar din egen base med eller ting
til at angribe med. kan osse komme in på felter som indholder et bjerg, her
kan prøve at få ekstra træk, penge eller point.
Man kan osse gå samme og samarbejde, udveksel gode steder hvor de baser som
ikke har et godt forsvar er, derved kommer hurtigere til penge.
Dette spil minder meget om Cashwar, hvis i kender dette, men der er strammet
op om mange ting.
Min lille klub hedder A - Team, hvis du vil være med i den, så kan du
finde den under Alliance join.

Klik her: http://www.wealthwars.com/?r=Falkonet
Så tænker du nok, hvad jeg vinder på dette, når du tilmelder dig via mit
navn. Det jeg får ud af det er : 25 ekstra træk og 25 point, INGEN PENGE.
Hvis du tilmelder dig og ikke gider mere, så send mig dit login og password,
så overtager jeg den gerne.
Det er ikke så lang tid siden at det er startet op, og der er ca. 1000
medlemmer lige nu ( i Cashwar endte vi med ca. 13000), så det er nu at du
skal starte.
Jeg ligger som nr. 115 pt. ud af de 850 og er først begyndt for fire 4 dage
siden.

P.S. Du skal ikke selv ha penge op af lommen !

P.P.S Det er ikke et pyramidespil så vil jeg jo tjene på alle som tilmeldte
sig via mit navn, hvilken jeg ikke gør - Kun 25 ekstra træk og 25 point,
Pengene skal jeg sgu selv arbejde for
På de få dage jeg har været med har jeg tjent ca. 12$ som jeg har brugt på
bedre udstyr, så folk har svære ved at hugge penge fra min base .

begin 666 icon_wink.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,,`/_J`$5%10```/_.`/_)`/Z=`/^T`/_^D__]$___Q__E
M`/__ZP```````````````"'Y! $```P`+ `````/``\```17D$D9:IV8U97.
M&1<6< @"G$,13$$GG#"0KMKQQC"H)29P^R^"*G#H_6 $0^6 PR4KO690&1@T
C3P*%<%7UQ8(ZS6"@$)BSA!EK3&BWU:* 86X89E@6VB0"`#L`
`
end

Fra : Kent

Dato : 26-02-03 17:11

"Falkonet" <Lynge@falkonet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> På de få dage jeg har været med har jeg tjent ca. 12$ som jeg har brugt på
> bedre udstyr, så folk har svære ved at hugge penge fra min base .

Nu vi taler om online-spil, så er det bedste online-spil jeg nogensinde har
prøvet et spil ved navn "Earth: 2025".

Link: http://games.swirve.com/earth/

Det er et helt vildt utroligt spændende krigsspil, hvor man kan udforske
nyt land, bygge huse og våben, forske i nye teknologier osv osv......
Som sagt er det spændende - måske FOR spændende .
Jeg blev på et tidspunkt ret afhængigt af det og sad det meste af natten
ved skærmen, og det gik ud over mit arbejde dagen efter. Derfor
sagde jeg STOP for over et 2 år siden og slettede min konto/mit land,
og siden da har jeg ikke spillet det. Nu er I advaret.

Jeg synes dog, I skulle prøve det. Der er over 50.000 spillere, der
spiller det nu.

Vh
Kent

Fra : Kent

Dato : 26-02-03 17:22

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og siden da har jeg ikke spillet det. Nu er I advaret.
>
> Jeg synes dog, I skulle prøve det. Der er over 50.000 spillere, der

OBS: Det koster ikke noget at deltage i spillet!!

Vh
Kent

Fra : Simon Kamber

Dato : 26-02-03 22:03

On Wed, 26 Feb 2003 17:10:46 +0100, "Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk>
wrote:

> [...]
>sagde jeg STOP for over et 2 år siden og slettede min konto/mit land,
>og siden da har jeg ikke spillet det. Nu er I advaret.

Er mere til utopia http://games.swirve.com/utopia/. Ca. det samme som
earth, men man er samlet i kingdoms på 25, hvilket i mine øjne gør
spillet noget sjovere, istedet for det "every-man-for-himself" der er
over earth.

Fra : Peter T.

Dato : 26-02-03 18:18

Falkonet wrote:

> Klik her: http://www.wealthwars.com/?r=muuuuuuuuuuh

Andre online spil af den type, har normalt en antispampolitik, hvor man kan
få lukket en konto som din, hvis man ser forespørgsler på medspillere på
usenet, irc mv.. Gæt selv hvorfor. Og "desværre" har wealthwars ikke den
mulighed. :(

> begin 666 icon_wink.gif
> Attachment saved: F:\programmer\xnews\attachments\icon_wink.gif

Hvor kom den fra?

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Falkonet

Dato : 26-02-03 19:34

Sorry det var ikke min mening, jeg søgte efter andre som vil være med i min
klub, da det er et online spil til computer, er der nogen som ved
hvor/hvilken newsgruppe jeg gør det i?
Da det er et sådan nyt spil, vidste jeg ikke hvor jeg skulle skrive det
henne.
Att: alle - Undskyld

Fra : Bent Grin

Dato : 27-02-03 01:48

"Falkonet" <Lynge@falkonet.dk> skrev i en meddelelse

> Med tyv/spion søges mener jeg at her er gode mullighederne for at more
sig,
> idet man skal hugge penge, spionere hos andre.

Tjaa.

> Her kan du ikke tabe penge, kun vinde penge ( kan godt tag lidt tid, hvis
> man ikke kæmper for det )

Nu har jeg brugt 1½ time på at få bugt med mine moves. Men stadig har jeg
over 100 tilbage fordi jeg finder ekstra moves og Holy Grails hele tiden.
Det er sgu lidt drøjt...

> Du starter med 5$ på din konto, hvorefter du drager ud fra din base på et
> KÆMPE stort skakbrædt (SYD-ØST-NORD-VEST) hele tiden hvor du klikker rundt
> på brædtet,

Ja, og nogle gange når man skal angribe en Desserted Base som f.eks ligger
på 107S 43W og dermed trykker på "Attack" sker der intet og man ryger til
107N 43W. Irriterende bug!

Og btw.: hvordan kommer man fra 107N til 107S? Sidste fortsatte jeg bare mod
syd indtil 100N hvorved den skiftede til 100S. Men nej, det gjorde den ikke
denne gang.

Desuden virker det heller ikke når man skal spy'e en base. Der ender bare
med at stå: "After sneaking past the you notice this base has . " Hvad mon
der menes med det?

Det er lidt synd med alle disse bugs. Det virker jo som et ok spil. Mon de
bliver rettet?

Bent (Benno88 - proud member of A-Team)

Fra : Falkonet

Dato : 27-02-03 15:06

Hej Benno88
De arbejde hårdt på at få rettet alle de bug som bliver fundet samt
indberettet til, der er mange som håber at deres forum bliver online, så man
kan komme hurtigere i kontakt med dem, så de undgår mange ens mails som de
får hver dag.
Jeg arbejder osse hårdt for at vi kan får et forum op at kører, så vi kan
udveklse steder hvor de gode penge gemmer sig.