Championship Manager
Fra : Anders & Tanja

Dato : 26-02-03 15:10

Hejsa

Er der nogen der ved om der er forskel på Championship Manager 4 og
Championship Manager 2002/2003....?

Ved i tilfældigvis også hvornår de udkommer i Danmark....?

På forhånd tak

AP

Fra : Gismo

Dato : 26-02-03 15:45

"Anders & Tanja" <urbakken@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er der nogen der ved om der er forskel på Championship Manager 4 og
> Championship Manager 2002/2003....?

Opdateret hold ?!?!?!?!?

> Ved i tilfældigvis også hvornår de udkommer i Danmark....?

Hvad jeg har hørt er det blevet udskudt igen

Gismo

Fra : Anders & Tanja

Dato : 26-02-03 15:57

Okay...!

Tak for hjælpen...!

Venter med spændning på spillet

Mvh
AP

Fra : Mads Møllegaard

Dato : 26-02-03 16:04

> Er der nogen der ved om der er forskel på Championship Manager 4 og
> Championship Manager 2002/2003....?
en masse nyt skulle der være, bl.a. 2D kampe...

www.eidoseinteractive.co.uk

> Ved i tilfældigvis også hvornår de udkommer i Danmark....?
ca 23.03.2003 skulle der ske noget!

// Mads @ www.startout.dk

Fra : IcEmAn

Dato : 26-02-03 16:19

> [...]
> Championship Manager 2002/2003....?
>
> Ved i tilfældigvis også hvornår de udkommer i Danmark....?

Tjek dette link!!

http://www.cmagazine.dk/cm4inf.php