MOO3 Release Date?
Fra : ASKF

Dato : 23-02-03 08:42

Den officielle releasedate for MOO3 er som bekendt tirsdag d. 25/2-03 i
USA, men jeg har ikke rigtigt kunne finde en dato for Europa.

Antageligt skulle den komme en uge senere i Tyskland, og op til 4 uger
senere i Asien og Australien. Er der nogen der har en bekræftiget dato
for udgivelsen i DK?

Er der nogen der har kendskab til danske butikker der vil føre US
udgaven, med den trykte manual?

Hvis den kommer med en uges forsinkelse i DK og uden trykt manual, kan
vi jo lige så godt bestille den i USA og både få den før samt i en bedre
version.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 23-02-03 10:02

> [...]
>
> Antageligt skulle den komme en uge senere i Tyskland, og op til 4 uger
> senere i Asien og Australien. Er der nogen der har en bekræftiget dato

Den 13. marts.

> Er der nogen der har kendskab til danske butikker der vil føre US
> udgaven, med den trykte manual?

Jeg vil skyde på Betafon, men det kommer også til at koste en krig.

> Hvis den kommer med en uges forsinkelse i DK og uden trykt manual, kan
> vi jo lige så godt bestille den i USA og både få den før samt i en bedre
> version.

Jeg er ikke helt sikker på det med manualen, men jeg er alligevel i USA i
hele næste uge, så jeg skal have både Master of Orion 3 og strategyguiden
med hjem.

Strategyguiden og manualen bliver iøvrigt svinet til for at mangle
informationer - men de skulle være lidt nyttige.

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser