Forudbestilling af spil
Fra : Devast8or

Dato : 21-02-03 00:38

Hej med jer,

er der nogle af jer der har forudbestilt spil hos

Realgames.dk
Gamemail.dk
2ndgames.dk

?

Jeg vil gerne vide om man kan forvente at få spillet samme dag som det
udkommer, eller om det vil smartere bare at vente til det er udgivet med at
bestille det? Andre erfaringer med ovenstående firmaer modtages da også
gerne :)

Helt specifikt drejer det sig om Delta Force - Black Hawk Down (udkommer
28/03). ~370,- er den billigste pris jeg har fundet det til, nemlig hos
ovenstående firmaer. Har andre set det billigere?

TIA

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Benny Jensen

Dato : 21-02-03 01:42

Jeg har meget gode erfaring med www.2ndgames.dk (sender gratis, hvis du
betaler med Dankort !!)

Jeg har handlet med dem siden 1997 både i butikken (Cybercom) og via
nettet..

Du kan ikke regne med at modtage spil, samme dag, som det udkommer. Post
Danmark skal have 24 timer til at bringe pakken ud til dig. Dog er der
undtagelser. Det sker i ny og næ at der kommer et stort spil, hvor de har
mulighed, for at sende spillet dagen før, så det kommer på dagen.

Jeg modtog Unreal 2 dagen efter det landede i butikken.

Jeg kender intet til de 2 andre steder..

p.s.
Da www.jubii.dk gik online første gang, skete det fra Cybercom´s kælder. Pan
fortrak at sælge spil og forlod Jubii. Kun en anekdote.

Mvh.
Benny

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 21-02-03 08:15

> [...]
> undtagelser. Det sker i ny og næ at der kommer et stort spil, hvor de har
> mulighed, for at sende spillet dagen før, så det kommer på dagen.

Med mindre der sker leverancefejl fra distributørernes side, så vil
butikkerne som tommelfingerregel altid have spillet _senest_ dagen inden det
kommer på gaden.

Får du et bestilt et spil, der først ankommer dagen efter det er på gaden,
er det som regel Post Danmark, der er synderen. Spillene må ikke sendes før
dagen inden udgivelsen (da det jo så kan lande hos brugeren inden
udgivelsen), og Post Danmark kan til tide være to dage om det.

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser

Fra : Devast8or

Dato : 21-02-03 12:50

Jacob Herold Nielsen <jacob@boomtown.net.invalid> wrote in message

> [...]
> dagen inden udgivelsen (da det jo så kan lande hos brugeren inden
> udgivelsen), og Post Danmark kan til tide være to dage om det.

Det er klart at PestDK kan lave ged i den, men jeg tænkte mere på om
butikkerne normalt får sendt det dagen før udgivelsen, så man kan have det
på udgivelsesdagen hvis PestDK gør noget ved det? Eller om det er normalt at
butikkerne ikke sender spillet før udgivelsesdagen, eller endda om der er
nogle der tit er et par dage om at få dem sendt afsted?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : ChristianTC

Dato : 21-02-03 09:23

"Devast8or" <No@no.blowme> wrote in message
> Hej med jer,
>
> er der nogle af jer der har forudbestilt spil hos

> [...]

Hej
Da age of Mythology var på trapperne forudbestilte jeg det hos Realgames og
det sjove var at jeg faktisk fik det 1 dag før release datoen =O) Jeg ved
ikke hvordan det skete men det var da ihvertfald en sjov ting. Jeg ved ikke
om det også sker hvis du forudbestiller et spil, men jeg tror da at du får
det på release datoen.

MVH
Christian

Fra : Ole

Dato : 21-02-03 14:24

Hej Devast8or.

Prøv evt. at kikke på spilpriser.dk. Her fandt jeg det til 354,- incl porto
hos Softxchange...
Har selv handlet der før, og har ikke haft problemer... Har iøvrigt lige
forudbestilt Raven Shield der

/ole

Fra : Devast8or

Dato : 21-02-03 15:44

DOH! Jeg havde lige glemt spilpriser.dk. Tak for tippet :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Mercenary

Dato : 21-02-03 16:17

"Devast8or" <No@no.blowme> skrev i en meddelelse
> Hej med jer,
>
> er der nogle af jer der har forudbestilt spil hos
>
> Realgames.dk
> Gamemail.dk
> 2ndgames.dk

Jeg har selv forudbestilt hos gamemail flere gange.
Har altid modtaget spil SENEST på releasedagen

--
/Merc

There are 10 types of people.
Those who understand binary, and those who don't...

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-02-03 13:08

"Mercenary" <Mercenary@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har selv forudbestilt hos gamemail flere gange.
> Har altid modtaget spil SENEST på releasedagen

Jeg har også kun gode erfaringer med Gamemail.

Fra : JH

Dato : 22-02-03 13:57

Per Nielsen wrote:
> "Mercenary" <Mercenary@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg har også kun gode erfaringer med Gamemail.

Samme her.

JH