Battlefield 1942 fuskeri
Fra : chk

Dato : 20-02-03 20:34

Er der nogle som ved om det findes sådan noget wall hack som i sin tid var
til Counter strike. Sidste gang blev jeg skudt i ryggen af én og han kunne
umuligt vide at jeg lå bag den bygning. Jeg synes det er trist hvis det spil
også skal bliver ødelagt med map eller wall hack whatever..

kan man ikke gøre noget for beskytte sig imod disse snyder hvis det findes ?

mvh. chk

Fra : MaRk

Dato : 20-02-03 21:20

Hej

Der er vidst en fejl i patch 1.3 der kan gøre det.
Ikke sikker men mener at have hørt det.

Men det ville være meget trist!!

Mvh
Mark

Fra : ct

Dato : 21-02-03 21:23

> Der er vidst en fejl i patch 1.3 der kan gøre det.
> Ikke sikker men mener at have hørt det.

Det er rigtigt, en fejl i 1.3 patchen gør, at man kan se fjendernes navne
osv. (ligesom når du sigter på dem) gennem mure og bakker osv. Det virker
kun hvis man taster en bestemt kommando i konsollen. Der er en patch 1.31
hurtigt på vej.....