skyde spil
Fra : Jørgen Elholm

Dato : 19-02-03 15:01

hej gruppe
hvad er jeres favorit skyde spil mit det er unerel tornament avaking
tiesen@pc.dk

Fra : /Ole

Dato : 19-02-03 15:46

Mit er at skyde irrelevante indlæg i smadder

/Ole

Fra : Øistein Wind

Dato : 19-02-03 17:00

"/Ole" <ole_ryo@mail1.FJERNDETTEstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Mit er at skyde irrelevante indlæg i smadder
>
> /Ole

Skulle du så ikke også lige have givet Hjalte en røffel med på vejen? Det er
da fuldt ud legalt at spørge hvilke spil der er folks favoritter.

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-02-03 17:35

"Øistein Wind" <oistein.wind@gmx.net> skrev i en meddelelse

> [...]
er
> da fuldt ud legalt at spørge hvilke spil der er folks favoritter.

Jeg tror Ole henviser til at der er en fps gruppe...

- Martin

Fra : Øistein Wind

Dato : 20-02-03 19:39

> Jeg tror Ole henviser til at der er en fps gruppe...

I så fald er det ikke et særligt åbenlyst svar han giver... Det var
ihvertfald svært at gennemskue hans indlæg...

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-02-03 20:10

> I så fald er det ikke et særligt åbenlyst svar han giver... Det var
> ihvertfald svært at gennemskue hans indlæg...

Jeps, enig.

- Martin

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 19-02-03 16:01

"Jørgen Elholm" <vip1@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hej gruppe
> hvad er jeres favorit skyde spil mit det er unerel tornament avaking
> tiesen@pc.dk

Soldier Of Fortune II synes jeg er hammer fedt.
Ole svar manden eller luk røven!!!

Fra : Silver

Dato : 19-02-03 16:23

"Jørgen Elholm" <vip1@mail.dk> wrote in message
> hej gruppe
> hvad er jeres favorit skyde spil mit det er unerel tornament avaking
> tiesen@pc.dk

Operation Flashpoint regerer stadig som nr 1 hos mig .

Mvh
Silver

Fra : Ole Sørensen

Dato : 19-02-03 16:44

Hitman 2 (Hvis man da kan kalde det et...."skydespil" :)

Fra : Øistein Wind

Dato : 19-02-03 16:58

"Jørgen Elholm" <vip1@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hej gruppe
> hvad er jeres favorit skyde spil mit det er unerel tornament avaking
> tiesen@pc.dk

CS

Fra : Devast8or

Dato : 19-02-03 18:01

Delta Force serien.

/me glæder sig meget til 28/03, der udkommer Black Hawk Down :D

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Michael Petersen

Dato : 19-02-03 18:06

"Jørgen Elholm" <vip1@mail.dk> mumbled something in news:3e538dd7$0$13199
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> hej gruppe
> hvad er jeres favorit skyde spil mit det er unerel tornament avaking
> tiesen@pc.dk

Jeg er selv ret vild me Rainbow Six serien og glæder mig meget til Raven
Shield udkommer.
Spil hvor man kan rende rundt og blive skudt i smadder og derefter samle en
"health pack" op og blive som ny siger mig ingenting.
Rainbow six spillene er "one shot - one kill" hvilket jeg synes holder 100%.
I Raven Shield er der dog lempet lidt så et skud i arm/ben kun sårer din
character med nedsat mobilitet til følge.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side http://mcp.amok.dk

Fra : Martin K

Dato : 19-02-03 18:13

Jørgen Elholm wrote:
> hvad er jeres favorit skyde spil mit det er unerel tornament avaking

Tja... hvis man kan kalde Mafia et skydespil. Så er det det!
Den perfekte combo af køre- og skydespil

--
Martin K

Fra : kim

Dato : 19-02-03 19:18

Uden tvivl: Medal of Honor Allied Assault + Spearhead.
Og så det gode gamle Unreal Tournament #1 :)

Mvh Kim

Fra : Dopedog

Dato : 19-02-03 21:33

> hej gruppe
> hvad er jeres favorit skyde spil mit det er unerel tornament avaking
> tiesen@pc.dk

Counter-motherfucking-Strike :D

-Ronnie

Fra : Daniel C

Dato : 22-02-03 12:17

Helt Sikker medal Of Honor Allied Assault + Spearhead & Battlefield! det
rykker!