Favorit bil spil t. PC
Fra : Hjalte

Dato : 19-02-03 14:20

Bare lige for sjov, hvad er jeres fovorit bil spil til pc?

Ved svar fjern det store dyr i min e-mail adresse!

Fra : rick

Dato : 19-02-03 14:43

"Hjalte" <isak@elefantcool.dk> skrev i en meddelelse
> Bare lige for sjov, hvad er jeres fovorit bil spil til pc?

Nu er det lang tid siden, jeg sidst har spillet bilspil og spillet nyere
bilspil i det hele taget. Men jeg var helt vild med need for speed 2 og synes
stadig det er en af de fede. Især i Arcade-mode, hvor det bare gælder at
spille mod hinanden fuld fart derudaf... Jeg er ikke så meget til 100%
simulator-spil. Synes det er forfærdeligt kedeligt at spille bilspil når man
bare lige når at få en skramme og så eksploderer hele bilen med det samme - så
går det sjove ligesom af det... men det er jo selvfølgelig bare min mening...

- rick...

Fra : Mads Møllegaard

Dato : 19-02-03 14:47

> Bare lige for sjov, hvad er jeres fovorit bil spil til pc?

Ultimate Race Pro

eller i den lidt mere alternative udgave var Carmageddon 2000 (mener jeg den
hed) det klart fedeste multiplayer "bilspil" (man kører da)

Fra : SonofonoS

Dato : 19-02-03 14:55

"Hjalte" <isak@elefantcool.dk> skrev i en meddelelse
> Bare lige for sjov, hvad er jeres fovorit bil spil til pc?

Af almindelige bilspil er min favorit NFS Porsche Unleashed. Det er blevet
spillet meget igennem tiden. Dog lidt en skam at den bedste udgave af NFS
kun har porsche modeller! :)
Af den lidt mere alternative slags er det nok Insane og reVolt der ligger
højest. Og hvem glemmer spil som Pit Stop og Pit Stop II til C64?

SonofonoS

Fra : SoftMan Brian

Dato : 19-02-03 17:07

"SonofonoS" <sonofonos@hotmail.com> wrote in message
> Af den lidt mere alternative slags er det nok Insane og reVolt der ligger
> højest.

Det vil jeg godt støtte (Insane er bedst, men Revolt er også fedt)

> Og hvem glemmer spil som Pit Stop og Pit Stop II til C64?

havde ikke C64... gik direkte fra C16 til PS/2 80286 :-/.... men jeg vil da
lige nævne "Super Cars" til Amiga, som jeg spillede når jeg var på besæg i
Jylland, hos nogle med Amiga

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 19-02-03 20:21

> Af den lidt mere alternative slags er det nok Insane og reVolt der ligger
> højest.

Enig ReVolt er FOR fedt.
Nogen der ved om der er kommet en efterfølger (eller andet i samme
kategori)???

/LC

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 20-02-03 14:02

Yep, Big Scale Racing.... og det er faktisk slet ikke så ringe !

Mikkel

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 21-02-03 11:11

On Wed, 19 Feb 2003 20:21:09 +0100, "Lars Christoffersen"
<Lars.Christoffersen@aab-net.dk> wrote:

> Enig ReVolt er FOR fedt.
> Nogen der ved om der er kommet en efterfølger (eller andet i samme
> kategori)???

Stunt GP minder lidt om det.

http://stuntgp.team17.com/

Jeg kan dog ikke helt gennemskue hvordan man kommer til at spille det
i multiplayer.

- Thomas

Fra : Jørgen Elholm

Dato : 19-02-03 14:59

det er need for speed hot
hilsen Mathias e-mail tiesen@pc.dk

Fra : Andrew

Dato : 19-02-03 15:02

HELT klart Grand Prix Legends!

Prøv det og mist din fritid!

Mvh Anders

Fra : Henrik Dissing

Dato : 19-02-03 18:22

On Wed, 19 Feb 2003 14:20:22 +0100, Hjalte wrote:

>Bare lige for sjov, hvad er jeres fovorit bil spil til pc?

Mobil-1 British Rally Championship!

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Martin K

Dato : 19-02-03 18:25

Hjalte wrote:
> Bare lige for sjov, hvad er jeres fovorit bil spil til pc?

Jeg synes der mangler GTR 2002 her. Mod til F1 2002...

Se det er for fedt

--
Martin K

Fra : Hjalte

Dato : 19-02-03 22:56

On Wed, 19 Feb 2003 18:25:18 +0100, "Martin K"
<kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote:

>Jeg synes der mangler GTR 2002 her. Mod til F1 2002...
>
>Se det er for fedt

Men det findes da ikke til PC gør det?

Ved svar fjern det store dyr i min e-mail adresse!

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 20-02-03 14:09

Jo da ;)
GTR2002 og alle de andre fede mod's til F1-2002 findes kun til PC.
Jeg kan anbefale GTR2002, BMW M3 Challenge, RaceTeks Mini Cooper mod og...
og... og.. alle de andre ;)

Vi har stort set alle de større mod teams officielle forums samlet på
RaceSim Central, så kig her
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=176
for et samlet overblik over alle de bye mods der er på vej + info om de
eksisterende mods.
Et hurtigt kig siger at vi er hjem for ca. 10 af de 13-14 mest seriøse
teams, så det går sgu' meget godt på den front efterhånde ;)

Grand Prix Legends er stadig kongen, men GTR2002 ville være tæt på hvis det
for fanden bare havde en online kode i samme klasse som GPL.

Mikkel Gram-Hansen
Administrator @ RaceSim Central

PS: Lettere stolt kan jeg meddele at vi af Sveriges største avis
(Aftenposten) blev kåret som et af de 10 bedste sportsgaming sites på
nettet, det var en 'go dag !

Fra : Martin K

Dato : 20-02-03 19:52

Mikkel Gram-Hansen wrote:
> Grand Prix Legends er stadig kongen, men GTR2002 ville være tæt på
> hvis det for fanden bare havde en online kode i samme klasse som GPL.

Jeg har aldrig prøvet GPL online. Jeg forsøgte engang (hvor du hjalp mig
meget på vej , meen det var svært at finde entutiasmen når det var så
skide svært. Jeg fik aldriv prøvet det online... Desuden 'tænder' jeg lidt
mere på GT racere i Le Mans stil. og her er GTR 2002 enerådende lige pt. Jeg
har da også spillet det over nettet en del gange, og jeg synes ikke der er
nogen problemer i det. Det kører da ret godt?!

--
Martin K

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 20-02-03 21:08

Jeg synes også GTR2002 er fedt.. og det fungerer da også online men man kan
jo kun være 6-8 mand på banen.
Jæ vil ha' 19 gamle slæder til start online og der skal stå Lotus, Ferrari,
Cooper og BRM på siden af dem *lol*

GTR er klart kronprinsen lige nu... med NASCAR2003 som den blærede
amerikanske topmodel.
N2003 er det mest realistiske og mest perfektionistiske af hele bundtet, og
det spiller perfekt online med 40 mand på bane... men man skal altså lige
kunne tænde på ovalbaner før det rykker. Jeg nyder det strategiske spil og
det tætte og intense ræs i NASCAR, men det er vist en smags- og vanesag :)

Når du engang får tid og lyst så gi' GPL en chance mere online... når du
først er bidt er der ingen vej tilbage.
Indtil da ses vi forhåbenligt gennem sideruderne af vores Viper eller Marcos
;)

Mikkel

Fra : Martin K

Dato : 20-02-03 22:21

Mikkel Gram-Hansen wrote:
> Jeg synes også GTR2002 er fedt.. og det fungerer da også online men
> man kan jo kun være 6-8 mand på banen.

Det er rigtig... jeg har ikke prøvet at være flere...

> Jæ vil ha' 19 gamle slæder til start online og der skal stå Lotus,
> Ferrari, Cooper og BRM på siden af dem *lol*

Det er jo igen hvad man 'tænder' på...

> Når du engang får tid og lyst så gi' GPL en chance mere online... når
> du først er bidt er der ingen vej tilbage.

Jeg vil da prøve igen når tiden er til det...

> Indtil da ses vi forhåbenligt gennem sideruderne af vores Viper eller
> Marcos ;)

Det tror jeg nok vi gør

--
Martin K

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 25-02-03 16:45

"Hjalte" <isak@elefantcool.dk> wrote in message
> Bare lige for sjov, hvad er jeres fovorit bil spil til pc?

> Ved svar fjern det store dyr i min e-mail adresse!

Arcade: Screamer!
Simulation: EA F1 2xxx

Lars B. Jensen

Fra : Rasmus Wulff Jensen