Hjælp til Spearhead
Fra : Daniel J

Dato : 16-02-03 20:50

Hej NG!

Jeg har liget givet noget medicin til min general, og skal til at forsvare
en linie, eller skyttegrav, og skyde en tanks ned. Så langt så godt. Men så
skal man hen tilbage den "oprindelige" skyttegrav hvor det vrimler med
tyskere som ikke må komme over linien, men det er da umuligt når man kun har
det man har !??
Der står en granat kaster ved "linien", men jeg synes ikke den har det helt
store effekt.

Er der nogen der har nogle tricks/tips/gode forslag til hvordan man
forhindre dem i at komme over?

Mvh

Daniel J.

Fra : Zodiax

Dato : 16-02-03 23:17

"Daniel J" <no-spam@webspeed.dk> wrote in message
> [...]

helt
> store effekt.
>
> Er der nogen der har nogle tricks/tips/gode forslag til hvordan man

Det sted var jeg også meget forvirrret...jeg løste det ved at løbe ind mod
tyskerne og pløkke den tank de kommer kørende med...der gik bare rigtig lang
tid før jeg overhovedet lagde mærke til den..den kommer modsat af det sted
du fandt bazookaen. Håber du kan bruge det til noget.

--
Zodiax

Fra : ChristianTC

Dato : 17-02-03 20:01

"Zodiax" <zodiax@jesspar*fjern_dette*.dk> wrote in message
> [...]

> tid før jeg overhovedet lagde mærke til den..den kommer modsat af det sted
> du fandt bazookaen. Håber du kan bruge det til noget.

Jeg havde helt opgivet og gået over til kun at spille multiplayer før jeg
læste dit indlæg (og jeg spiller kun på medium sværhedsgrad) så det vil jeg
prøve lige med det samme

MVH
Christian