C&C Generals
Fra : Tobias Klint

Dato : 14-02-03 23:54

Hejsa Ng

Jeg vil lige høre om der er nogen da har prøvet det her spil.?
for så vil jeg lige høre hvordan spillet er inden jeg køber det.
Så hvordan er spillet???
--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint

Fra : Vega

Dato : 15-02-03 00:59

Mega fedt. Det bedste spil i C&C serien til dato, efter min mening.

Mvh. Vega.

Fra : V-Toby

Dato : 15-02-03 10:42

Hejsa

Hvad med grafikken er den beder??

Mvh Tobias Klint

Fra : Vega

Dato : 15-02-03 12:09

Bedre? Den er kanon! 3D. Explosioner ser vildt godt ud. Kan varmt anbefales.

Mvh. Vega.

Fra : Holger Danske

Dato : 15-02-03 16:05

Tobias Klint wrote:
> Hejsa Ng
>
> Jeg vil lige høre om der er nogen da har prøvet det her spil.?
> for så vil jeg lige høre hvordan spillet er inden jeg køber det.
> Så hvordan er spillet???

Tjaee, jeg er så lidt skuffet..
Der er 3 slags "hære" man kan styre, USA, Kina og en terrorgruppe a'lá
Al-Quaida og der er kun 8 missioner for hver hær, altså 24 missioner, plus
en eller to "lærebaner" det synes jeg er lidt tyndt, det tog mig 2½ dag, med
4 timers spil pr. dag at gå spillet igennem, og så kan jeg dælme ikke logge
ind på nogen som helst online server........

Allan
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --
-- Cum insantientibus fuere necesse est --

Fra : V-Toby

Dato : 15-02-03 16:16

Hejsa

Okay tak for hjælpen..

MVH
Tobias Klint

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 15-02-03 17:03

> Jeg vil lige høre om der er nogen da har prøvet det her spil.?
> for så vil jeg lige høre hvordan spillet er inden jeg køber det.
> Så hvordan er spillet???

Spillet er sgu i mine øjne blæst lidt meget op... Spillet er ikke noget
unikt, grafikken er kun jævnt pæn, der er intet virkeligt
bemærkelsesværdigt.

3 hære med 8 missioner pr. hær + Training-levels er for tyndt for så
anerkendt et spil.

Det er dårligt optimeret, på min XP1800+ maskine med GF4 MX440 64mbDDR-kort
på en stort set frisk Windows XP-installation, kører det ikke specielt godt
i hverken 800*600 eller 1024*768 ved Medium detaillevel. Og ja, det er den
færdige version.

Det er ren USA-propaganda, Irak fremstilles gennem hele spillet som de
virkeligt slemme.

Et spil der i mine øjne ikke får mere end 4.5/10 points.

// Troels

Fra : Vega

Dato : 15-02-03 17:18

Kører flydende her i 1024x768 med alle detaljer.

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 15-02-03 17:29

> Kører flydende her i 1024x768 med alle detaljer.

Tjah, det kommer an på hvad man ser som flydende. Det kører også flydende
her, men jeg savner VIRKELIGT muligheden for lissom at få det hele til at
køre lidt hurtigere! Spillet er ENORMT langtrukkent, tanks skyder
forholdsvis langsomt, og kører enormt langsomt. Ikke ligesom i C&C (det helt
originale), efter man fik et stort monster af en computer - det gik squ
hurtigt Der var virkeligt brug for en CPU-killer

// Troels

Fra : danni plougmann

Dato : 15-02-03 17:43

hvor fedt ville det være hvis tanksene fare af sted med 300 km/t
der er jo en grund til det ikke køre hurtigere en det gør, realisme.
ingen problem med hakkeri her, køre 1024x768 med alle detaljer på en P4 2.4
ghz, 512 mb ram geforce 3 ti 200 128 mbram

Fra : Kristian

Dato : 15-02-03 17:57

kører 1600*1200 flydende her i high details

p4 2,4
512ddr 2700
gf ti 4600

Fra : Ole Steiness

Dato : 15-02-03 18:51

Hej alle

Grunden til, at kampvogne m.m. kører langsomt, er netop EA Pacifics måde at
undgå, at spillet kører hakkende på en mindre hurtig maskine.

Mht. onlinespil og lag, så kunne EA Pacific godt have gjort deres arbejde en
del bedre... men der er lige kommet en patch, som fikser en del problemer
med onlinespil og især lag, hvilket er rart.

....og min mening om spillet? Den skal naturligvis også med, da jeg er vant
til at få penge for at ytre mig om spil
C&C Generals er klart et af de bedre 3d-rts-spil, omend
singleplayer-kampagnerne er for korte... og så mangler gode gamle James Earl
Jones, for slet ikke at tale om Tanya og Kane (eller ihvertfald noget
lignende).

VH Ole Steiness,
spilanmelder

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 15-02-03 19:31

> VH Ole Steiness,
> spilanmelder

Jeg kan kende dit navn... Men kan ikke komme på hvor det er fra? Havde lige
fat i et >pc Player og et Privat computer, men det gav ikke noget?

// Troels

Fra : Ole Steiness

Dato : 16-02-03 05:52

> Jeg kan kende dit navn... Men kan ikke komme på hvor det er fra? Havde
lige
> fat i et >pc Player og et Privat computer, men det gav ikke noget?
>
> // Troels

Skrev for PC Player (+ søsterblade) fra 1996 - 2001, derefter en del for
Komputer For Alle, og nu for MSN Games...

Venlig hilsen
Ole Steiness

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 16-02-03 12:22

> Skrev for PC Player (+ søsterblade) fra 1996 - 2001, derefter en del for
> Komputer For Alle, og nu for MSN Games...

Så huskede jeg jo rigtigt PC Player var det første der faldt mig ind,
men du var ikke i det nummer jeg kiggede i (sidste nye... måske jeg burde
have kigget i nogle der var LIDT ældre

// Troels

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 15-02-03 19:33

> [...]
2.4
> ghz, 512 mb ram geforce 3 ti 200 128 mbram

Ja, se... 2.4 GHz, 512 mb ram og GF3 ti200 med 128 mb DDR ram..

Jeg har 1,533 GHz, 256 mb ddrram, og GF4 mx440 m/ 64 DDR ram...

Det er ALT for tåbelige systemkrav, til et spil der ikke er mere grafisk,
end det er...

// Troels

Fra : Vega

Dato : 15-02-03 22:44

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Kører flydende her i 1024x768 med alle detaljer.
Min maskine
XP2700+
512 mb PC2700 DDRram
Geforce4 Ti4400

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 16-02-03 14:55

> Min maskine
> XP2700+
> 512 mb PC2700 DDRram
> Geforce4 Ti4400

Nå gør det det? det var sørme mærkeligt hva

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Vega

Dato : 16-02-03 16:31

Synes du?

Fra : JMN

Dato : 16-02-03 17:03

Mit kører fint/flydende i 1024X768 i High detail på en P3 800 med GF2 32 mb
og 256 MB.

JMN

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 16-02-03 17:18

> Mit kører fint/flydende i 1024X768 i High detail på en P3 800 med GF2 32
mb
> og 256 MB.

Jeps, tro på det Mininumskravene er PIII-1000 MHz, en bunke ram og et
habilt 64mb grafikkort Og så garanterer de ikke mere end 640*480, hehe

// Troels

Fra : Holger Danske

Dato : 16-02-03 17:27

Troels Plougmann Olsen wrote:

> Jeps, tro på det Mininumskravene er PIII-1000 MHz, en bunke ram
> og et habilt 64mb grafikkort Og så garanterer de ikke mere end
> 640*480, hehe

T-Bird 1.4 512 Ram GForceIIGTs 32Mb Ram SoundBlaster Live !
800*600 laveste detail for ikke at hakke (for meget)

Allan
--

Fra : Vega

Dato : 16-02-03 18:54

1600x1200 højeste detail flydende.

AMD XP2700+
512 mb PC2700 DDRram
Geforce4 Ti4400

Mvh. Lars.

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 16-02-03 19:45

> 1600x1200 højeste detail flydende.
>
> AMD XP2700+
> 512 mb PC2700 DDRram
> Geforce4 Ti4400

Når spillet svjh. max. kan tage 1024*768?

// Troels

Fra : Vega

Dato : 16-02-03 19:51

Jeg kan da vælge 1600x1200

Fra : Simon Kamber

Dato : 16-02-03 20:35

On Sat, 15 Feb 2003 17:03:01 +0100, "Troels Plougmann Olsen"
<troels.o@hard-news.dk> wrote:

>Det er ren USA-propaganda, Irak fremstilles gennem hele spillet som de
>virkeligt slemme.
Nu har jeg spillet igennem det meste af første kampagne, og jeg er
stadig ikke stødt på irak overhovedet? Er du sikker på du ikke er bare
en smule paraniod?¨

Forresten, GLA blev opfundet før den 11/6, så jeg tror ikke der er
noget propagande i det, selvom man da godt kan mærke at det er
amerikanere der har lavet spillet.

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 16-02-03 22:38

> [...]
>
> Forresten, GLA blev opfundet før den 11/6, så jeg tror ikke der er
> noget propagande i det, selvom man da godt kan mærke at det er

Iraqi soldiers... Dem skal man tit angribe - siger det ikke resten?

// Troels