Rendering af Colin McRae 2.0
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-02-03 15:29

Greetings!

Er der der nogen der ved hvordan spillet renderes?

Hvilke features betyder mest for mit grafikkort?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 05-03-03 12:01

Jesper G. Poulsen wrote:
> Greetings!
>
> Er der der nogen der ved hvordan spillet renderes?

DirectX vil jeg tro.

> Hvilke features betyder mest for mit grafikkort?

Minimumskravene står på æsken og på spillets website. Colin McCrae Rally 2.0
burde køre rigtig rigtig godt på en forholdsvis moderne maskine (733 MHz
eller mere) med f.eks. TNT2/ATI Rage Pro kort og opefter.

Lad være med at spille Gran Turismo 2 eller 3 inden du prøver Colin McCrae
Rally 2.0, det vil ødelægge oplevelsen for dig... )

-Sune

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-03-03 16:58

In dk.spil.computer, Sune Mika Salminen <efternavn@doktor.dk> says...
> Minimumskravene står på æsken og på spillets website. Colin McCrae Rally 2.0
> burde køre rigtig rigtig godt på en forholdsvis moderne maskine (733 MHz
> eller mere) med f.eks. TNT2/ATI Rage Pro kort og opefter.

Jeg har en PII-400 og GF2 MX200

> Lad være med at spille Gran Turismo 2 eller 3 inden du prøver Colin McCrae
> Rally 2.0, det vil ødelægge oplevelsen for dig... )

Jeg er vild med rally, længere er den ikke. GT min bare

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 07-03-03 13:56

Jesper G. Poulsen wrote:
> In dk.spil.computer, Sune Mika Salminen <efternavn@doktor.dk> says...
>
> Jeg har en PII-400 og GF2 MX200

Det er helt sikkert spilbart på din maskine, men måske nok ikke med fuld
detail-level.

> Jeg er vild med rally, længere er den ikke. GT min bare

LOL!

-Sune

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-03-03 17:07

In dk.spil.computer, Sune Mika Salminen <efternavn@doktor.dk> says...
> Det er helt sikkert spilbart på din maskine, men måske nok ikke med fuld
> detail-level.

På den anden side... Hvor mangle detaljer lægger du mærke til når du
ræser med 150-sager ud af en hullet skovvej?

Nej vel...