Counter strike >Kan ikke loade
Fra : Rune Madsen

Dato : 13-02-03 18:32

HEj Ng
Når jeg vil ind og spille ver nettet er der et eller andet der går helt
galt!!!!! Når jeg prøver at connecte til et game kommer den ikke videre end
til at sige "Starter Network" hvad er problemet.
Mvh Rune

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-03 20:11

har du norton zonealarm eller ligende ?

Fra : Mikael Jensen

Dato : 13-02-03 23:11

jeg har faktisk samme problem, den mener åbenbart at jeg ikke kan få WON's
authoration. Selvom jeg for to dage siden kunne komme ind. Og jo jeg har en
original kode, der står på forsiden af mit KØBTE spil

Hvad er det lige der sker??????

Fra : Erwin

Dato : 14-02-03 00:14

Won Id serverne er vist nede....???

Fra : Ligusterlogik

Dato : 14-02-03 15:39

gå på mirc og ind på kanalen #wonfix (Q-net random)

her er der et link hvor i kan få en fil, som giver adgang til nogle andre
won-servere.. (er på job så kan ikke huske hvad filen hedder... noget med
woncomm......)

GL
Ligusterlogik