Blotteri overlapper pædofili?
Fra : Bo Warming

Dato : 11-03-03 13:29

Politiken d.d. nævner en legeplads i Glostrup, hvor en 55-årig mand har
blottet sig og nu er han indfanget af beboerne og anholdt og hos poltiet.

Sådant kan undskyldes hvis der er mange tilfælde hvor ekshibitionisme er
STEP 1 og de er tændt på forførelse og berøring som STEP 2

Men det har jeg aldrig hørt om - har du?

Det er mit indtryk at disse mænd er egosvage og sølle, og forældres overgreb
er tusind gange skadeligere end hvad de i deres vildeste fantasi kunne finde
på at gøre ved en mindreårig

Børn tar da ikke skade af at se blottelse?

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Jonas Lolberg

Dato : 11-03-03 14:12

> [...]
>på at gøre ved en mindreårig
>
>Børn tar da ikke skade af at se blottelse?

At at se en nøgen tissemand?? Er du gal mand, de får traumer!!! Den
slags er totalt unaturligt!
Men selvfølgelig kan man opdrage dem til, at den slags er forkert og
forkasteligt og unormalt og ulækkert, og SÅ skal de nok få traumer!!

Fra : Bo Warming

Dato : 11-03-03 14:55

"Jonas Lolberg" <theunknown@mail.dk> wrote in message

> [...]
> Men selvfølgelig kan man opdrage dem til, at den slags er forkert og
> forkasteligt og unormalt og ulækkert, og SÅ skal de nok få traumer!!

Du er med på at dem der gør ting forkerte, er årsag til alt ondt?

Politi er vist påvirket af USA-nultolerance ala Irak-hysteriet.

Der er job i fjendebilleder, så de opblæses

Fra : Niklas

Dato : 12-03-03 12:03

"Jonas Lolberg" <theunknown@mail.dk> skrev i en meddelelse news:10or6v8hqva4nv49vuie2mqnrmmrqgm6ol@4ax.com...

> [...]
> Men selvfølgelig kan man opdrage dem til, at den slags er forkert og
> forkasteligt og unormalt og ulækkert, og SÅ skal de nok få traumer!!

Hvorfor fortæller du ikke bare ud i dette forum hvorvidt du er pædofil eller har andre tilbøjeligheder?

Det er meget nemmere end alt det udenomssnak.

Venligst

Niklas

Fra : Bo Warming

Dato : 12-03-03 18:19

"Niklas" <niklasthedolphin@yahoo.dk> wrote in message

> "Jonas Lolberg" <theunknown@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er meget nemmere end alt det udenomssnak.

Debatørers egne erfaringer og lyster er ret uvæsentlige i debatten, mener
mange, bl.a. mig

Fra : Chokmah

Dato : 12-03-03 20:12

On Wed, 12 Mar 2003 18:19:13 +0100, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>Debatørers egne erfaringer og lyster er ret uvæsentlige i debatten, mener
>mange, bl.a. mig

Øhh hvad skulle man ellers krive om hvis det ikke var ting man havde
erfaret ???

Fra : Bo Warming

Dato : 12-03-03 22:22

"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message

> Øhh hvad skulle man ellers krive om hvis det ikke var ting man havde
> erfaret ???

Jo - men hvad giver bedre love afhænger ikke af hvad du syns er sej sex og
hvad du har oplevet.

Det er relevant at skrive generelt og det er urimeligt at ville vide om
Chokmah er pædofil, for at bedømme om hans ideer er rigtige.

Man må godt kaste med sten selvom man selv bor i glashus.

Man kan godt ønske mindre bistandshjælp for at Danmark får orden på
økonomien, og samtidig være på sjas, på nas

En politiker kræver mange skal være fejlfri. Det er da godt hvis han oveni
kloge ideer er et godt eksempel.

Men en debatør bør især bedømmes på sine ideer, ikke om han tilfældigvis
selv går i fortroppen mht at vide de gode fremtidsideer.

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-03-03 14:34

In news:nxkba.25429$aQ.3034@fe06.atl2.webusenet.com, Bo Warming
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:
> Politiken d.d. nævner en legeplads i Glostrup, hvor en 55-årig mand
> har blottet sig og nu er han indfanget af beboerne og anholdt og hos
> poltiet.

Ekstra Bladet brugte ordet "overfald" i overskriften, da de skrev om
sagen. Jeg tænkte straks på fysisk vold, men det var der altså ikke tale
om, viste det sig ved nærlæsning.

--
-Jens B.

Fra : Chokmah

Dato : 11-03-03 14:43

On Tue, 11 Mar 2003 13:29:03 +0100, "Bo Warming"
> [...]

>er tusind gange skadeligere end hvad de i deres vildeste fantasi kunne finde

jamen jeg tror præferancen blotter er inaktiv - blotteren tænder på at
blotte sig og når han/hun gør det jamen så er målet nået - så om det
kan være lige så slemt som usømelig omgang det tviler jeg også på.

>Børn tar da ikke skade af at se blottelse?

det ved jeg sgu ikke det kommer well an på hvordan man definere skade
men en det ligger i naturen at blotterene kaster sin drift over andre
om end den ikke er fysisk - så er det dog en krænkelse der well nok
kan virke traumatiserende - jeg ville ihvertilfælled ikke have brudt
mig om at se en mandlige blotter som barn !

Fra : Bo Warming

Dato : 11-03-03 14:52

> [...]
> kan virke traumatiserende - jeg ville ihvertilfælled ikke have brudt
> mig om at se en mandlige blotter som barn !

Jeg kan forestille mig følgende barn-blotter scenarier

1. Skyldbetynbget barn hvis forældre har lært at alt er synd og din skyld,
kan blive ulykkeligt i mild grad i få minutter.
Når de rapporteer til forældre vil de sige "Hvor var du tapper" og indlede
klapjagt, og syndsbevidsthed vil pga løgn forværres - og det er ikke
blotterens fejl.

2. Børn som jeg ville kikke nysgerrigt og gå væk, for unormale ting er lidt
skræmmende.

Et scenarie med et traume må Chokmah gerne give detaljer om - min fantasi
magter ikke at forestille mig noget der kræver politiindsats.

EB der opfinder OVERFALD er vel blandt sagens hoved-skurke. Politi der ikke
bagatliserer, er også onde/dovne/egoistiske

Fra : Chokmah

Dato : 11-03-03 20:45

On Tue, 11 Mar 2003 14:52:05 +0100, "Bo Warming"
> [...]

>Når de rapporteer til forældre vil de sige "Hvor var du tapper" og indlede
>klapjagt, og syndsbevidsthed vil pga løgn forværres - og det er ikke

tag dig sammen børn skal sgu da ikke finde sig i en eller anden syg
stoder har en eller anden trang til at blotte sine genitalier ... hvis
han nu en gang har det sådan så må han sgu tage på ø lejer eller i
sauna - men på en legeplads for børn er han sgu fejl placeret !

>2. Børn som jeg ville kikke nysgerrigt og gå væk, for unormale ting er lidt
>skræmmende.

nu har jeg jo altid synes det var en lidt klam ting at se på en mand
uden tøj - jeg tror såmænd heller ikke det ville være selve bloteriet
der ville ægge til min angst - som barn så meget som tanken om hvad
ville det næste være vedkomen finder på - for når man kan find epå
noget så sært - ja så har man sgu sikkert fantasi mere det har man
ihvertilfælled selv !

>Et scenarie med et traume må Chokmah gerne give detaljer om - min fantasi
>magter ikke at forestille mig noget der kræver politiindsats.

ork du .... jeg mener i det hele tage det danske liberale samværdsform
ku såmænd godt trænge til en opstammer jeg finder simepelthænd abre
det at hændvende sig til et andet menneske er ....krænkene hvis man
ikke lige er i nød skal vide hvad klokken er o.lign - havde i dag den
helt og aldelse ot oplevelse at stå og vente på bussen på nørrebrogade
da en mand standsede sin gang for at tale med mig ... ved første syn
var min konklusion det grønlandeske hjemestyre havde simpelthænd
spillet fallit - her stod en mand der var væsentligt bedre tjent med
at stå med en kæp med en skap spids på og jage en sæl i et huld i
issen ind at sejel rund på nørrebro på en uskøn blandning af hvad jeg
formoder må have været tjald bjørne bajer også speed....Nå den lesbene
og savlene krage begyndte at sige noget usamenhængene imens han pejede
på mine sko ... jeg tænkte ved mig selv manden er gal ...nå så gik han
lidt vider også vendte han sig om på de her 8 meter afstand og ga mig
finegren og sagde på ikke fejlfrit dansk men forståelig du er en idiot
det er hvad jeg synes .... se der stod jeg så med min mobil og ku ikke
huske iom poltiet var 112 eller 113 det var sgu nemmer den gang hvor
det bare var 000 .... men med udgansgpunkt i denne eksistens kan jeg
måske genvinde min tabte topick værdi og sige ... at ham mener jeg
helt klart skal afhentes af poltiet - på et mere filosofisk plan mener
jeg - at jeg er i min gode ret til at slå stoderen i hejel - såre
enkelt fordi han spiller min tid tager min opmærksomhed ...og der
ville jeg da finde det mindst lige så forstyrene hvis der stillede sig
en og blottede sig ... i min voksen alder ...der ville jeg nok kunne
abstahere hvis bare idioten ku holde kæft imens !
men der i mod finder jeg at alle former for hendvendelser der ikke
tjener et praktisk formål i mellem fremmed burde være straf bart på
offentligt område !

>EB der opfinder OVERFALD er vel blandt sagens hoved-skurke. Politi der ikke
>bagatliserer, er også onde/dovne/egoistiske

der i er vi grundligene uenige - jeg mener hvis man går ind på et sted
en cafe f.eks så må man regne med at folk henvænder sig til en - men
jeg synes satme det er en sær ide under alle dets vederstykkelige
tilskikkelser andre steder.
man burde hav krav på fred når man går på gaden eller befinder isg
offentligt -

Bo MM

--
hjemme styre til grønlande NU befri dem for den Danske imperialisme

Fra : Jonas Lolberg

Dato : 11-03-03 23:54

>tag dig sammen børn skal sgu da ikke finde sig i en eller anden syg
>stoder har en eller anden trang til at blotte sine genitalier...

Hvad sygt er der i at vise sin tissemand? Hvad sygt er der i at få
tilfredsstillelse?

At det er sygt, er noget kulturen har fundet på. Det er ikke noget man
tager skade af. Det er ikke sådan, at de solstråler der rammer lige på
blotterens tissemand bliver konverteret til farlige gammastråler der
ødelægger ofrenes øjne. Ubehaget er rent kulturgivent.

Spørg dig selv, hvad der skulle være ved blotningen, som gjorde at den
var skadelig? Andet end hvis der var en kulturgiven ide om at den
slags er forkasteligt?

Hvis det nu var kotume i et samfund, at man f.eks. skulle gå med
tørklæde om hovedet, og der så var en der fik tilfredsstillelse af at
vise sig offentligt uden tørklæde, ville det så også være
forkasteligt?

> hvis
>han nu en gang har det sådan så må han sgu tage på ø lejer eller i
>sauna - men på en legeplads for børn er han sgu fejl placeret !

Hvorfor? Er tissemænd farlige?

>nu har jeg jo altid synes det var en lidt klam ting at se på en mand
>uden tøj

Ahh, det er der hunden er begravet. Vores kulturs begreb:
"blufærdighed". jaja, jeg forstår.

> [...]
>ville det næste være vedkomen finder på - for når man kan find epå
>noget så sært - ja så har man sgu sikkert fantasi mere det har man

Som jeg forstår det, siger du:
Fordi han udøver en handling, som ikke skader, kan han sagtens finde
på at udøve en handling der skader.

Prøv at overføre den device til alle andre tilfælde hvor man udøver
ikke-skadende handlinger, og se om du vil være i stand til at opstille
forholdsregler for alle de mulige skadende handlinger der da
potentielt kunne opstå!

Hvorfor er blotning mere unaturligt, end at få lavet end fed frisure,
og få et kick ud af at slendre ned af strøjet med den?
Ja, forskellen er selvfølgeligt, at der med frisuren ikke vil være
tale om et seksuelt kick. Det er til gengæld også den eneste forskel.
Altså må det være det, at der er tale om noget seksuelt, når man
blotter sig, som får dig til at stejle. Seksualangst igen igen.

>ork du .... jeg mener i det hele tage det danske liberale samværdsform
>ku såmænd godt trænge til en opstammer

Ja, for nu begynder de snart at gå for langt ud over dine normer,
ikke?

> [...]
>men der i mod finder jeg at alle former for hendvendelser der ikke
>tjener et praktisk formål i mellem fremmed burde være straf bart på

Og du sammenligner den provokerende grønlænder med en blotter? En
sådan sammenligning er ikke helt urimelig, men jeg der er dog en
forskel: Grønlænderen udførte en handling som i vores kultur betyder
"jeg provokerer dig nu", nemlig at give fingeren. Han havde
intentionen at provokere dig. Blotteren derimod kan da ikke gøre for,
at vi tilfældigvis har "valgt" at have seksualangst i vores kultur.
Han blotter sig ikke blot for at krænke vores normer, men fordi han
har en drift til det. Forskellen er god og ond tro.

> [...]
>tilskikkelser andre steder.
>man burde hav krav på fred når man går på gaden eller befinder isg

Der er ingen der tvinger til at kigge på alle de mennesker der
befinder sig i det offentlige rum. Hvad enten de har smarte frisurer,
store jader med dyb udskæring, er kanon-grimme eller har tissemanden
hængende uden for bukserne.

Fra : nusle

Dato : 12-03-03 01:02

"Jonas Lolberg" <theunknown@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Jonas.

> [...]
> befinder sig i det offentlige rum. Hvad enten de har smarte frisurer,
> store jader med dyb udskæring, er kanon-grimme eller har tissemanden

Der er en generel, kulturel konsensus om at man ikke
påtvinger andre sin nøgenhed i "det offentlige rum",
hvorfor der også er lovgivet herom.

Kunne du ikke påvise, hvorfor det skulle være bedre
at sætte sig uden for det omgivende samfunds normer,
fremfor i en vis udstrækning at tilpasse sig?

mange hilsner
nusle

Fra : Bo Warming

Dato : 12-03-03 08:12

"nusle" <nusle@mail.dk> wrote in message

Ø > Der er ingen der tvinger til at kigge på alle de mennesker der
> [...]

Aparte blir kanøflet, og som grænsesøgende har jeg oplevet at en
bibliotekslæsesalsovervåger bad mig om ikke at lugte af hvidløg og konforme
politifolk, der stoppede mig i forkert parkering, opdagede at jeg havde
blødende sår i panden nødtørftigt forbundet med avispapir og et stykke
sejlgarn, og han beordrede at jeg kørte til skadestue og fik pæn forbinding
på!

Da jeg klagede skriftligt, løj de i svarbrevet, at jeg frivilligt var gået
med til den unødvendige hospitalsbehandling - de truede med at anholde og
fulgte med (fra Nyhavn og til jeg parkerede ved Kommunehospitalet, for de
kunne se at jeg ville bryde instruksen hvis ikke der var magt bag)

> [...]
> at sætte sig uden for det omgivende samfunds normer,
> fremfor i en vis udstrækning at tilpasse sig?

Også vedr uskrevne skadelige love hjælper "civil ulydighed" til at være
pioner og trailblazer mht et bedre samfund. Jeg beundrer Tøger Seidenfaden
for i 1999 at bruge sin chefredaktørposition til at skrive opsigtsvækkende
om behagelighedsfordele ved at sommerbade uden badebukser .
Det gavner mere end , når lille mig går nøgen i min have, vel vidende at
højtboende naboer der kan se det, kan lide mig og klager ikke, og
forbipasserende der sætter øjet til en sprække i plankeværket, er politiet
nødt til (modstræbende) at ignorere, når de klager.

Fra : Chokmah

Dato : 12-03-03 11:10

On Wed, 12 Mar 2003 08:11:40 +0100, "Bo Warming"
> [...]

>forbipasserende der sætter øjet til en sprække i plankeværket, er politiet
>nødt til (modstræbende) at ignorere, når de klager.

det er også noget helt andet - det er faktisk en krænkelse af dine
retigheder at opservere dig på privat område !

Fra : Jonas Lolberg

Dato : 12-03-03 12:11

>Der er en generel, kulturel konsensus om at man ikke
>påtvinger andre sin nøgenhed i "det offentlige rum",
>hvorfor der også er lovgivet herom.

Er noget begrundet, blot fordi der eksisterer et kulturelt dogme
herom? Under nazismen var der et kulturelt dogme der sagde, at det var
okay at gasse jøder og handicappede.

>Kunne du ikke påvise, hvorfor det skulle være bedre
>at sætte sig uden for det omgivende samfunds normer,
>fremfor i en vis udstrækning at tilpasse sig?

Jeg siger at det ville være godt, hvis vi kunne ændre hvores
skadesskabende kulturelle dogmer.

Fra : Chokmah

Dato : 12-03-03 16:34

On Wed, 12 Mar 2003 12:11:01 +0100, Jonas Lolberg <theunknown@mail.dk>
wrote:

>Er noget begrundet, blot fordi der eksisterer et kulturelt dogme
>herom? Under nazismen var der et kulturelt dogme der sagde, at det var
>okay at gasse jøder og handicappede.

og zigeuner !
men de ting hænger ikke sammen - det er korekt at seksual opfatelsen
er kultur bestemt - men så igen er kulturen primært formet af driften.
og der findes faktisk ikke en kultur jeg ved om i menskehedens
historie hvor mandlige nøgenhed har været en ting man brugte som en
selvfølge - jeg ved der findes / fantes ( indianer stammer ) i
amazonen hvor man kan se penis men der er faktisk bundet en snor om
penis for at forhindre rejsning - da dette vil få andre til at føle
sig ilde berørt !

>Jeg siger at det ville være godt, hvis vi kunne ændre hvores
>skadesskabende kulturelle dogmer.

jamen det er well med det ligesom det er med pædofelien hvis man havde
tradition for en drifs samform der ikke medførte smerte - så ville det
angiveligtvis heller ikke være et problem !

men erfaring byder nu en gang at denne samværdsform gør mere skade ind
gavn - hvorfor man har valgt at vælge at det nu en gang er den bedste
løsning....

nu var vi tidliger inde på min seksual forskrækkelse - men jeg vil da
sige at foretrækker en blotter frem for en en berusset mand der vil
snakke !!!

jeg vil faktisk mene med udganspunkt i mig selv at hvis man absolut
skulle genere sine omgivelser - ved sin blotte væren jamen så - ville
jeg synes det ville være et godt skift hvis folk bare går rundt og
blotter sig ind snakker !

Fra : nusle

Dato : 12-03-03 18:02

"Jonas Lolberg" <theunknown@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Jonas.

> Er noget begrundet, blot fordi der eksisterer et kulturelt dogme
> herom?

Har jeg skrevet det?

> Under nazismen var der et kulturelt dogme der sagde, at det var
> okay at gasse jøder og handicappede.

Du taber diskussionen - du bringer nazisme ind i den,
totalt irrelevant!

> Jeg siger at det ville være godt, hvis vi kunne ændre hvores
> skadesskabende kulturelle dogmer.

Kan du påvise skader som følge af at pædofili er
forbudt?

mange hilsner
nusle

Fra : Chokmah

Dato : 12-03-03 11:07

On Tue, 11 Mar 2003 23:54:25 +0100, Jonas Lolberg <theunknown@mail.dk>
wrote:

>Hvad sygt er der i at vise sin tissemand? Hvad sygt er der i at få
>tilfredsstillelse?

DER er ikke noget sygt i noget som helst i sig selv som man har lyst
til .... men i det øjeblik hvor man belaster andre mennesker med sin
blotte værende ved aktivt at søge derres opmærksomhed så har man imo.
allerede overskredet en grænse der er urigmelig !

>At det er sygt, er noget kulturen har fundet på.

pladder kultueren er hvad den er - men vi er selv ansvarlige for
hvordan vi akter at intigrere os i den - at der måske indrømmet ligger
en konsensus der byder/diktere , det er karekter afvigene at blotte
sig er nok korekt - selv om det selvfølig er et forhold hvis værdi kun
kan tages for højede i den enkelte situasione - men hvis der er
udsprunget en konsensus der siger at det er karekter afvigene o0g
belastene for omverdenen jamen så er det jo nok en rigmelig sum af de
erfaringer der er med fænomenet - der såren enkelt lyder blotter -
blotter sig de fleste af dem som han blotter sig for føler det er
genrene eo ipso - så er det genrene dvs. blotter krænker anden parts
mentale befinende negativt og det er uakceptabelt at belaste andre
mennesker med sine egne behov - hvis det byder dem i mod - så må man
selv gøre en aktiv indsats for at finde steder hvor man kan leve
præferancen ud !

>Det er ikke noget man
>tager skade af.

det kan du da ikke vide - fordi du måske ikke gøre det kan det jo godt
være at der er nogen der bliver så skræmete ved det at de ikke bryder
sig om at færdes i det fri - så kan man sige at de er for skrøbelige
well so be it - men det er nu en skrøbelighed de har ret til at leve
med !

> Det er ikke sådan, at de solstråler der rammer lige på
>blotterens tissemand bliver konverteret til farlige gammastråler der
>ødelægger ofrenes øjne. Ubehaget er rent kulturgivent.

Ohh no not me face to face whit the man who sold the world
I v most died alone a long time - I never lost control - who know face
to face whit the man who sold the world.
David Bowie.

eo ipso det har ikke nogen somatisk værdi det du beskriver
nej man tager ikke fysisk skade af at se en blotte penis eller
indvoldene blive flået ud af et svin på et slagteri.

men det kommer bare ikke sagen ved !

>Spørg dig selv, hvad der skulle være ved blotningen, som gjorde at den
>var skadelig? Andet end hvis der var en kulturgiven ide om at den
>slags er forkasteligt?

som sagt er der ikke noget galt i at være blotter eller noget som
helst andet for den sags skyld så længe man bare til passer sine
præcerancer så de lever i et harmonisk og ikke belastene forhold til
andre !

> [...]
>tørklæde om hovedet, og der så var en der fik tilfredsstillelse af at
>vise sig offentligt uden tørklæde, ville det så også være

der er den forskeld at der i blotter scenrariet ligger en erotisk
undertone som man ikke kan vide hvad drejning tager hvad kan gøre
obervanten føler sig skidt tilpads eller truet -
hvor en afklædt hoved bund ikke har en direkte sex apeal som blotning
af køns organer har !

>Hvorfor? Er tissemænd farlige?

ja det er via dem de fleste har fået aids så man kan well tale om de
reelt er dødens farlige

>Ahh, det er der hunden er begravet. Vores kulturs begreb:
>"blufærdighed". jaja, jeg forstår.

og ? lad os tage den fra en ende af du har et behov for at blotte din
tissemand for mig fair nok det gør du så -
så for jeg et behov for at sparke dig i nossernehvorefter du logisk
talt vil bukke dig forover hvad indbyder til man tager fat i nakken og
køre en knæ ind i ansigtet - hvad angiveligt vil medføre en svigtene
evne til at balancere hvad vil gøre det nemt at skubbe sig på jorden
også udvikler mit behov sig så til at at sparke dig i ansigtet -

der står vi så med vores behov og burde alle sammen være glade du har
fået vist din penis og jeg fået den glæde at forvolde fysisk
mutalasion inspirert af den først etilskyndelse - er det så nu vi
begge 2 er glade ???

> [...]
>ikke-skadende handlinger, og se om du vil være i stand til at opstille
>forholdsregler for alle de mulige skadende handlinger der da

ja ligesom man f.eks ikke må ryge på en benzins stasion - selv om det
i sig selv ikke er nogen fare til - faren er der først hvor man
blander ild og benzin - men så er den så også helt gal - det er det
samme !

>Hvorfor er blotning mere unaturligt, end at få lavet end fed frisure,
>og få et kick ud af at slendre ned af strøjet med den?

som sagt handler det om havd de forskelige ting signalere !

> [...]
>Altså må det være det, at der er tale om noget seksuelt, når man
>blotter sig, som får dig til at stejle. Seksualangst igen igen.

ja det må jo så være fordi jeg er en hæmme mand der lever i perment
angst og bæven for skesualiteten - skulle det logisk talt forholde sig
på den måde .... jamen så er det da fint at jeg er beskytte at loven
imod at skulle belastes !

>Ja, for nu begynder de snart at gå for langt ud over dine normer,
>ikke?

jamen mine normer spænder vidt - folk må gøre lige præcist hvad de vil
så længe de helt præcist ikke hendvender sig til mig - det er sgu ikke
noget stort krav at stille !

> [...]
>Han blotter sig ikke blot for at krænke vores normer, men fordi han
>har en drift til det. Forskellen er god og ond tro.

jo men jeg tror da både at pædofile og blotter for det mest er helt
igenem rare mennesker - men min pointe er helt igenem i alle
medmenskelige rellationer der skal begge parter have retten til at
vælge situasionen til og fra - når den er opsøgene aktiv.

>Der er ingen der tvinger til at kigge på alle de mennesker der
>befinder sig i det offentlige rum.

det er ved gud i himlen jeg helller ikke gør er der en ting der er røv
sygt så er det at være opmærksom på fremmede mennesker.
fremmede mennesker kulminere i derres yderste fortinelighed ved at man
ikke ligger mærke til dem !

> Hvad enten de har smarte frisurer,
>store jader med dyb udskæring, er kanon-grimme eller har tissemanden
>hængende uden for bukserne.

for mig er det under ordnet som privat person - så længe man bare ikke
hendvender sig til mig på en måde så jeg skal kocentere mig om dem !
dvs taler til mig - hvis man vil mig noget så kan man sgu sende mig en
sms eller en email og har man ikke det ja men så er det sgu nok ikke
ment to be !

det er så bare mig -

som genrel betragning så så adskilder penis sig ved - den signalere
noget maskulint opsøgene / aktivt - en penis vil handle det ligger i
naturen af dens virke som arkaisk fænomen - det er den del af
bevistheden der aktiveres ved opsivanten at *den vil*
hvor bryster berøre nogen helt andre dele af bevsitheden -da de har en
helt anden primær funktion !

og det er der i man skal se hvorfor der paktisk talt findes en global
konsensus der diktere den logik at penis = aktivt opsøgne dirft virke
hvis man ikke ønsker at få aktiveret den del af sin bevisthed - så
sker der en krænkelse.

uagtet at en penis ikke adskilder sig i form og udsende på mange måder
fra om man har et stykke medister - spundet til sin lyn lås !

Mv
Bo M Mogensen

--

Kæmp for et frit og uafhænigt grønland !