Hvilken gag savler man mest af?
Fra : Nicolai

Dato : 10-03-03 21:23

Jeg skal snart ud og investere i en gag, og da jeg har meget begrænset
erfaring med dette håber jeg der er nogen her der kan rådgive.

Jeg vil gerne have en gag som både er til at holde ud at have på i
længere tid, og som får mig til at savle ukontrolleret.

Det er knap så vigtig om den dæmper lyd fuldstændig, da vi ingen
naboer har ;)

Er der nogen der har nogen råd til typer/modeller/steder at købe?

På forhånd mange tak
Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-03-03 12:04

Nicolai wrote:
> [...]
>
> Jeg vil gerne have en gag som både er til at holde ud at have på i
> længere tid, og som får mig til at savle ukontrolleret.

bumelum mht. at savle der må jeg være dig svar skyldigt - da jeg ku har et
begrænset teoretisk kendeskab til gags fra Brittas Hyller
men du søger jo lidt insoiration og gode råd ... jeg har set nogen hvor dte
er muligt at trægget vejeret igenem i det der er et luft huld i gagen
det tror jeg altså er en go ide !
Mv
Bo M Mogensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-03 18:08

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> wrote in message

> Jeg vil gerne have en gag som både er til at holde ud at have på i
> længere tid, og som får mig til at savle ukontrolleret.

Har du overvejet at gå op til din tandlæge og få ham til at lægge en god
bedøvelse?

--
-Jens B.

Fra : lmus

Dato : 26-04-03 17:27

Hej Nicolaj

En ringgag er den som suverent savler alt det du vil, det er svært at
synke med den på. Jeg er faktisk ret sikker på at du har set den for 3
uger siden. Tak for kataloget
hilsen
lmus@ofir.dk

http://www.kandu.dk/