Hårfjerningscreme
Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 10-03-03 14:56

Kære NG

Noget kaldet hårfjerningscreme, er det bare en gang opdigtet snask,
eller har det et realt formål.

Jeg har nemlig set en reklame for det og undrede mig såre over det. Er
det overhovedet "sundt" at bruge sådan noget og så specielt omkring ens
kønsorganer
Flemming Jacobsen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-03-03 15:23

Thunderbird[7100] wrote:
> Kære NG
>
> Noget kaldet hårfjerningscreme, er det bare en gang opdigtet snask,
> eller har det et realt formål.

det skulle være effektivt nok.....

> Jeg har nemlig set en reklame for det og undrede mig såre over det. Er
> det overhovedet "sundt" at bruge sådan noget og så specielt omkring
> ens kønsorganer

personligt ville jeg aldrig gøre det..... og har man den mindste tendens til
allergi eller lign, vil jeg ikke anbefale det...... så hellere en almindelig
skraber under bruseren...
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 10-03-03 15:29

On Mon, 10 Mar 2003 15:23:13 +0100, "Sabina Hertzum"
<sabina@SPAMmandezonen.dk> wrote:

> [...]
>allergi eller lign, vil jeg ikke anbefale det...... så hellere en almindelig

Kunne godt forestille mig at det var noget krads noget.
Flemming Jacobsen

Fra : høstblomsten

Dato : 10-03-03 15:32

"Thunderbird[7100]" skrev:

>Kære NG

Hej Flemming

> Noget kaldet hårfjerningscreme, er det bare en gang
opdigtet snask,
> eller har det et realt formål.
>
> Jeg har nemlig set en reklame for det og undrede mig såre
over det.

....reklamen har eksisteret i år-tier - måske i forskellige
udformninger, så ... du har set rigtig nok!
Jeg tror dog nok (uden at vide det med bestemthed!), at
hårfjerningscreme i første omgang blev fremstillet med
henblik på, at kvinder kunne bruge cremen til fjernelse af
hårvækst på benene og i armhulene (...jeg har aldrig helt
forstået, at hårvæksten hos kvinder netop disse steder
skulle være uønsket?).
> Er
> det overhovedet "sundt" at bruge sådan noget og så
specielt omkring ens
> kønsorganer

Det kan jeg ikke forestille mig! Der er jo tale om
"kemikalier", og på TV har man kunnet se skrækkelige eks. på
overfølsomhed!
Hvis jeg var dig, ville jeg holde mig til trimmer og/ eller
skraber omkring kønsdelene!

> Mvh
> Flemming Jacobsen

Go'e hilsner
~ Høstblomsten ~

Fra : Anita

Dato : 10-03-03 15:52

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
meddelelse news:u16p6v4sl50qr0190ehdqu5p3fvni7ic51@4ax.com...
> [...]
>
> Jeg har nemlig set en reklame for det og undrede mig såre over det. Er
> det overhovedet "sundt" at bruge sådan noget og så specielt omkring ens

Næppe. Jeg har hørt om brandsårslignende plamager som allergisk reaktion...
så jeg ville gå *meget* varsomt til værks, hvis jeg var dig.

/Anita

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 10-03-03 17:57

On Mon, 10 Mar 2003 15:52:08 +0100, "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>
>Næppe. Jeg har hørt om brandsårslignende plamager som allergisk reaktion...
>så jeg ville gå *meget* varsomt til værks, hvis jeg var dig.

Havde heller ikke tænkt mig at leje forsøgsdyr på mig selv, så det bare
og undrede mig lidt over at noget sådanne eksisterede.
Flemming Jacobsen

Fra : Anita

Dato : 10-03-03 20:04

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev

> Havde heller ikke tænkt mig at leje forsøgsdyr på mig selv, så det bare
> og undrede mig lidt over at noget sådanne eksisterede.

Okay, så er jeg mere rolig. Huskede bare din tråd om shavere og skraber osv.
og tænkte at dette måske var dit næste påhit

Venligst Anita

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 10-03-03 20:45

On Mon, 10 Mar 2003 20:03:32 +0100, "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>
>Okay, så er jeg mere rolig. Huskede bare din tråd om shavere og skraber osv.
>og tænkte at dette måske var dit næste påhit

Der er grænser for hvor meget jeg har lyst ti lat pine mig selv . Men
har dog bestitl en billig trimmer og vil se om den ikk kan klare jobbet

Flemming Jacobsen

Fra : nusle

Dato : 10-03-03 16:16

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
meddelelse news:u16p6v4sl50qr0190ehdqu5p3fvni7ic51@4ax.com...

Hej Flemming.

> Noget kaldet hårfjerningscreme, er det bare en gang opdigtet snask,
> eller har det et realt formål.

Jeg har brugt det, og det var okay - det fjernede
hårene og huden blev blød - det kunne mærkes
lidt, mens det var på, som en varm let sviende
følelse - det var mest effektivt, hvis jeg brugte en
skraber først.

mange hilsner
nusle

Fra : Jonas Lolberg

Dato : 11-03-03 01:18

> [...]
>hårene og huden blev blød - det kunne mærkes
>lidt, mens det var på, som en varm let sviende
>følelse - det var mest effektivt, hvis jeg brugte en

Hvad var der så tilbage for cremen at gøre, efter at skraberen havde
været der?

Fra : nusle

Dato : 11-03-03 07:22

"Jonas Lolberg" <theunknown@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Jonas.

> Hvad var der så tilbage for cremen at gøre, efter at skraberen havde
> været der?

Alle de helt små stubbe som skraberen ikke fjerner,
og små mærkes selv lige efter barbering - og endnu
mere efter blot få timer - men cremen bliver man
helt glat og det holder længere, og hårene der vokser
ud er bløde.

mange hilsner
nusle

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 11-03-03 16:07

On Tue, 11 Mar 2003 07:21:40 +0100, "nusle" <nusle@mail.dk> wrote:

> [...]
>mere efter blot få timer - men cremen bliver man
>helt glat og det holder længere, og hårene der vokser

Sidst jeg barberede mig dernede var der ingen stubbe og det tog 3 dage
før at der var bare den mindste antagelse af stubbe.
Flemming Jacobsen

Fra : nusle

Dato : 11-03-03 16:34

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
meddelelse news:kqur6v84fenbss6r3dr6nochjbf156qncs@4ax.com...

Hej Flemming.

> Sidst jeg barberede mig dernede var der ingen stubbe og det tog 3 dage
> før at der var bare den mindste antagelse af stubbe.

Vi er forskellige.

mange hilsner
nusle

Fra : Lasse

Dato : 17-03-03 09:32

> [...]
>
> Jeg har nemlig set en reklame for det og undrede mig såre over det. Er
> det overhovedet "sundt" at bruge sådan noget og så specielt omkring ens

Kære Flemming !

Havde en kæreste der brugte noget der hed "pilga" eller noget lignende, og
udover en ubehagelig kemisk duft havde det ingen bivirkninger. Det blev
smurt på, og skulle sidde i ca 10-15 min hvis jeg ikke husker galt, og
derefter skrabede man det væk med en spartel og vaskede efter med vand og
sæbe. Hun brugte det også til andet end kønsbehåringen.efterlod ingen
dkægstubbe, og på den måde en dejlig glat følelse.... Men sådan er der så
meget..Smag og behag.

Mvh.