hvid slave handel
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-03-03 03:31

nu er jeg sgu til herrens pris blevet spammet med en der vil sælge russiske
kvinder
http://www.matchrussianwomen.com/?oc=5039

det er sgu da yndigt !

MV
Bo M Mogensen

"og husk vi skylder asklepius en hane"
http://socrates.clarke.edu/aplg0190.htm
http://wastland.subnet.dk/

Fra : Tomas O.

Dato : 04-03-03 08:50

"Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk> wrote in

> nu er jeg sgu til herrens pris blevet spammet med en der vil sælge
> russiske kvinder
> http://www.matchrussianwomen.com/?oc=5039
>
> det er sgu da yndigt !

Mail order brides.. det var faktisk ret almindeligt i det vilde vesten i
USA. Mange mænd drog jo vestpå uden kvinder og så kunne man i et kataloig
'bestille' en kvinde der selv havde sat sin annonce i kataloget, men der
var nu ingen tvang af kvinderne og det er der vist heller ikke her.

Tomas

Fra : Chokmah

Dato : 04-03-03 22:12

On Tue, 4 Mar 2003 07:50:10 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

> [...]
>'bestille' en kvinde der selv havde sat sin annonce i kataloget, men der
>var nu ingen tvang af kvinderne og det er der vist heller ikke her.

nej tvang er der sgu ikke hvorfor slave handel må siges at være noget
abstrakt - men afligevel så er der jo tale om en form for en
transaktion da kvinden angiveligtvis betaler med at hun ser bedre ud
ind den pågælende mand - ville kunne finde sig på det frie marked og
ved sit såre væsen og udsende vinde den andens gunst -
pigerne vil jo angiveligtvis gerne væk fordi en ugeløn når det går
godt og man ikke lige er kriminel er på 120 kr og de kunne så godt
tænke sig nogen bedre leve vilkår ....

men så igen .... den romantiske kærlighed er sikkert mere af nyer
dato ind vi går og forestiller os og for det meste et privilegium de
nyedes i eu landene og Canada !

Mv
Bo M Mogensen

Fra : Tomas O.

Dato : 06-03-03 18:51

Chokmah <chokmah@c.dk> wrote in

> [...]
> pigerne vil jo angiveligtvis gerne væk fordi en ugeløn når det går
> godt og man ikke lige er kriminel er på 120 kr og de kunne så godt

Tjah.. de har da en chance.. som de grimme piger ikke har.. ville da være
fjollet af dem ikke at benytte sig af det.

> men så igen .... den romantiske kærlighed er sikkert mere af nyer
> dato ind vi går og forestiller os og for det meste et privilegium de
> nyedes i eu landene og Canada !

Jeg kunne nok småforelske mig i en smuk sød behagelig ung russisk pige..
hvem kunne ikke det? ja jeg er en gammel gris, hvorfor gider jeg ikke komme
ind på.

Tomas

Fra : Chokmah

Dato : 06-03-03 21:41

On Thu, 6 Mar 2003 17:50:59 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

>Chokmah <chokmah@c.dk> wrote in

>Tjah.. de har da en chance.. som de grimme piger ikke har.. ville da være
>fjollet af dem ikke at benytte sig af det.

jaeee de grimme må tænke lidt kreativt for at sælge sig selv ... men
så igen det at være pæn er sgu relativt en af de pæneste jeg kender
hun er sgu en klod på 150 kg og 147 cm brasillianer ...man ser
diplomatisk talt ikke hendes overvægt fordi hun er så skide ligeglad
også fuld af liv og tro på sig selv !

så ku man jo sige at claude schiffer var en våd drøm ... men det er
hun sgu imho ikke simpelthænd fordi hun har de her grimme tysske øjne
hvor man for fornemelse af at glo ind i øjenen på slagte svin - der er
bare ingen ting !

>Jeg kunne nok småforelske mig i en smuk sød behagelig ung russisk pige..
>hvem kunne ikke det? ja jeg er en gammel gris, hvorfor gider jeg ikke komme
>ind på.

jamen hwa fan hvorfor gør du det så ikke ``???? du ku sgu da bar egøre
lige som jeg gjorede i sin tid smæk en annonce i den blå avis lave en
5-6 dates der over også tage en bilig afgang .... man kan jo se hvad
der sker ..

Mv
Bo MM

Fra : Tomas O.

Dato : 06-03-03 21:59

> [...]
SNIP

> [...]
> hun er sgu en klod på 150 kg og 147 cm brasillianer ...man ser
> diplomatisk talt ikke hendes overvægt fordi hun er så skide ligeglad

Sjovt du siger det.. jeg kender også en pige som nok vejer mindst 20 kg for
meget men er så sexet at og fuld af liv, varme og kvindelighed at alle mænd
vender sig om efter hende hvor end hun går

SNIP

> [...]
> lige som jeg gjorede i sin tid smæk en annonce i den blå avis lave en
> 5-6 dates der over også tage en bilig afgang .... man kan jo se hvad

Fordi jeg nok ikke er ret desperat efter en kæreste.. og slet ikke en hvor
bare det at se hende betyder at skulle rejse flere tusind kilometer... jeg
tror jeg venter til jeg er mere desperat *G*

Tomas

Fra : Chokmah

Dato : 06-03-03 22:57

On Thu, 6 Mar 2003 20:58:38 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

> [...]
>meget men er så sexet at og fuld af liv, varme og kvindelighed at alle mænd
>vender sig om efter hende hvor end hun går

jamen det er helt klart den indstiling folk har til sig selv
manifistere sig lige så meget fysisk som Øhh fysisken selv :)

SNIP

>Fordi jeg nok ikke er ret desperat efter en kæreste.. og slet ikke en hvor
>bare det at se hende betyder at skulle rejse flere tusind kilometer... jeg
>tror jeg venter til jeg er mere desperat *G*

hæ ja selv har jeg sgu næmmer ved at rejse 14 000 km ind til fyn - men
nu kan jeg heller ikke forestille mig noget der skulle motivere mig
til at tage til Øhh fyn ?

men mit poster oder even tyr i sin tid det var sgu ikke af
desperation...det var mere efter der gik helt lort i den med min x
havde jegen fornemelse af at det her ville der aldrig komme orden i -
igen af sig så måtte jeg finde på noget at jeg så gjorede det 3 uger
efter der var gået definitivt ged i den var nok et tegn på en vis
indrømmet desperation .... men det var ikke for at falde for nogen det
var bare for at få orden på det en gang for alle også var det jo så
oplagt at flyve vider til vitnam bagefter så det praktisk med det
fornøjelige .... eller måske skulle det bare prøves ...?

hold kæft hvor var hun åndsvag .... det var en død sejler fra starten
jeg var faldet for freY inden jeg tog afsted fandt jeg meget passene
ud af 5 timer før jeg skulle med flyet

men ok nu trak jeg måske med vilje den sikere nitte :) og det var kun
fordi hun havde langt hård - havde også en afteale med en kort hårdet
men det gad jeg ikke....hun var meget flink men så ku jeg komme ud og
se de her datsaher uden moskva det ville jeg egentligt heller ...

det var sammen med hende den træls.....det var også fint nok indtil vi
skulle tilbage så var toget kraftedme kørt du 80 km uden for moskva
det var pisse koldt - der berigede hun mig med den definitive komentar
du er manden : gør noget ved det !

jeg tænte hun er lam i roen man kan sgu da ikke få et tog til at køre
der er kørt.

men jeg vil sige som kvinder er de sgu meget taknemelig - hvis man kan
sådan noget med at tage pænt tøj på trække en stol ud og invitere på
bedre restuaranter - så er ens lykke gjort... men det gider jeg jo
ikke !

Mv
Bo M Mogensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-03-03 08:59

"Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk> wrote in message

> det er sgu da yndigt !

Øh, hvorfor er det yndigt?

--
-Jens B.

Fra : Chokmah

Dato : 04-03-03 22:16

On Tue, 4 Mar 2003 08:59:19 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk> wrote in message

>Øh, hvorfor er det yndigt?

fordi det er muligt og måske ligefrem nemt for beskende midler at få
sig en kvinde der ser så godt ud at det aldrig havde ladet sig
realisere i en alm medmenskelige relation !

så er der ikke en dårlig undskyldning for at man ikke kan få sig en
mage man til overflod kan prale af - jeg tror egentligt det er
fornemslen af misantropi og absurditet der rocker ved mit ungdoms
fatalistiske verdens billed - hvor den der erkender de drukner for at
dø har de bedste drømme !

Mv
Bo M Mogensen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-03-03 16:09

Bo M Mogensen <chokmah@c.dk> skrev:

> nu er jeg sgu til herrens pris blevet spammet med en der vil sælge
> russiske kvinder
> http://www.matchrussianwomen.com/?oc=5039
>
> det er sgu da yndigt !

Ja, tænk at han kan huske, at du var ude efter en russisk brud for et par år
siden.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Chokmah

Dato : 04-03-03 22:38

On Tue, 4 Mar 2003 16:09:24 +0100, "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> wrote:

>Ja, tænk at han kan huske, at du var ude efter en russisk brud for et par år
>siden.

det var jeg nemlig - det viste sig godt nok at være en ringe ide - det
var efter brudet med min x der tænkte jeg nu skal det afklares en gang
for alle eller ihvertilfælled de næste 7 år frem - men jeg var ikke
fremmed over for det var ved at gifte mig med en vitnamesik
prostitueret ja mon ikke det har været i 97 ? der var præmissen lidt
den samme .... nå men så kom freYa jo midt i mit post order eventyr :)

så faldt det ret naturligt til jorden - men det ville stort alt andet
hvad jeg kan komme i tanke om have gjort - bare at læse hende indlæg
der i sommeren 99 der havde hun atget mig med storm længe før jeg slev
var klar over det ... jeg har sgu til dagt dato ikke mødt et menneske
der mere præcist ramte min seksualitet jeg vil næsten sige hun tog min
mødom hun er da den først ejeg har haft sex og orgasme med hvor jeg
ikke tænkte på noget andet - men en viden den kvinde har hun er sådan
en det er et helved og spille trives pursu med ( ved ikke hvordan det
staves ) også den her evne til at være præcis med ganske få vedninger
finde det væsentlige i et samenhæng og sætte ord på det jeg har
faktisk kun set John lennon gøre det lige så godt ... ja ok nok ogås
bedre det skal jo ikke ende i blasfemi men kompromiløs
ubestikkelig retfærdig men ikke blød over for nogen form for pyller
som at forstå Nietzihie - hun er sådan et møde af millioner af
neuancer af viden humor og en masse jeg ikke kan sætte ord på.
selvfølig kan hun EN MEGET SJÆLDEN GANG være skide sur og pisse sær :)
men alt i alt vil jeg sige hun har alle de bedste egenskaber af alle
de mennesker jeg har mødt og de ting jeg oplevet oog erfaret i mit 37
årige liv - jeg tror hvis jeg skal definere en enste fornugftig årsag
til jeg ikke har drukket mig ihejel er blevet født osv. så er det såre
eneklelt fordi jeg er så priviligeret at have fået lov til at elske
denne kvinde !

ja sådan er det !

Mv
Bo M Mogensen