mon en kusse ser sådan ud hvis....
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-02-03 23:39

man tager den ud og kikker ???

http://pics.popsy.dk/eurvibratorpus_stor.gif
faldt lige over den
det slår mig lige jeg har sgu aldrig prøvet at kneppe en støv suger ja det
lyder sært men det var altså et hit der i slut 70 erne i mellem teenager ,
der
var nok ikke så meget smæk på de gamle niel fisk- !!!

Men som jeg sider og blader på siden jeg har godt aldrig pulet en dukke -
er der nogen der har ??
Det forsværger mig egentlig sært ? men på den anden side hwa fan skulle
forskellen være på det også spille pik `???

Indrømmet man må føle sig ufatteligt dum når man puster den op og ikke
mindst når man lukker luften ud !
Mv.
Bo M Mogensen

--
"og husk vi skylder asklepius en hane"
http://socrates.clarke.edu/aplg0190.htm

begin 666 smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`)$!`````+^_O___`````"'Y! $```$`+ `````/``\```(N
MC V9QY$"X6(@6GGJO0!)+3RA$XDA:&Y6JGXMIX$K%G,8^2EE]G:4?&ID%+Y#
#`0`[
`
end

Fra : Van Dango

Dato : 01-03-03 04:54

ja, den er sgu smuk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-03-03 20:32

On Sat, 1 Mar 2003 04:53:37 +0100, "Van Dango"
<heartcore11@hotmail.com> wrote:

>ja, den er sgu smuk

GU er den så jeg tror sgu jeg vil have en - så klisteret fast med sile
kone oven på min monitor !
Mv
Bo M Mogensen