Hvad giver man så en pige ?
Fra : Lauridsen

Dato : 28-02-03 17:26

Kan vi få nogle bud på en god fødselsdagsgave til en kæreste af hunkøn ?
(gerne lidt hurtigt... Hun har fødselsdag søndag)
/Lars

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-02-03 19:05

Lauridsen <dsl30271@vip.cybercity.dk> skrev:

> Kan vi få nogle bud på en god fødselsdagsgave til en kæreste af
> hunkøn ? (gerne lidt hurtigt... Hun har fødselsdag søndag)

Nice try ...

Det er jo noget du, som jo kender din pige, skal finde ud af. Hvis hun er
som piger er flest har du garanteret fået op til flere vink om, hvad hun
lige står og mangler.

Men husk, at uanset hvad hun har gået og sagt omkring det hun har brug for,
så må det ikke være en gave der er for praktisk. Det hader kvinder af en
eller anden mystisk grund. Det er ikke romantisk nok eller sådan noget.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Mooze

Dato : 28-02-03 19:41

"Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Kan vi få nogle bud på en god fødselsdagsgave til en kæreste af hunkøn ?
> (gerne lidt hurtigt... Hun har fødselsdag søndag)
> /Lars

Sex med to menn ?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 02-03-03 12:57

Mooze <ol-tr@online.no_nospam!!!> skrev:

> Sex med to menn ?

Ja! En DP har de færreste piger nok prøvet.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-02-03 20:15

"Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Kan vi få nogle bud på en god fødselsdagsgave til en kæreste af hunkøn ?
> (gerne lidt hurtigt... Hun har fødselsdag søndag)

ja nu sider jeg jo en sjælden gang og surfer her er den :
http://pics.popsy.dk/s90p238stor.gif

"Orker han ikke idag? Big John orker altid. Dejlig naturtro med skøn
vibrerende dildo til dejlige erotiske timer. John er for enhver kvinde med
stil og sans for kvalitet. "

det kender jo ingen grænser også er han vist blå :) ?

Mv.
Bo M Mogensen