Nybegynder SM
Fra : Kenneth Q.

Dato : 26-02-03 21:15

Hej

Min kæreste og jer er lige begyndt så småt med SM.

Jeg er S i forholdet.. og nu mangler jeg lidt inspiration...

Hvad kan I lide/gør.. kom med lidt info ..

Tak på forhånd

Kenneth

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-02-03 20:24

"Kenneth Q." <zx@spammers.zx> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Min kæreste og jer er lige begyndt så småt med SM.
>
> Jeg er S i forholdet.. og nu mangler jeg lidt inspiration...
>
> Hvad kan I lide/gør.. kom med lidt info ..

svært at sige .... prøve sig lidt frem kospondere godt imens det er nok mere
tillid ind det er sex i starten der skal bygges op
jeg har godt nok aldrig været på en klub men efter som jeg nu en sjælden
gang sider og surfer ja jeg skulle lige se hvor Britta ville sætte min
suverænt bedre ½dels banner op - men der er da vist masser af klubber så man
kan well betale sig fra t komme ind og få lidt inspiration

jeg ved ikke hvor go den her link er da det jo sådan ser er ting og sager
der koster penge og det er jo spam men det er her infoen er
http://www.sexopslaget.dk/forside.php?h=754&w=572

Hmm her er da en slave skole :) ?
http://www.sexopslaget.dk/classified.php?category=4

ellers skriv til kat der også skriver her i gruppen jeg mener hun er web
designer for smil - så jeg vil tro hun ved det meste

Mv.
Bo M Mogensen