Lyst til mænd
Fra : Freddy Pedersen

Dato : 26-02-03 10:14

Hejsa.
Jeg har lyst til at prøve sex med mænd
Men jer er lidt bange for at sige til min kone.
Er der nogle der kan hælpe med en god måde at gøre det på.
Eller skal jeg bare gøre det i smug?.

--
Med venlig hilsen.
Freddy Pedersen

Fra : Mic

Dato : 26-02-03 12:50

Afhænger vel MEGET af hvor frisindet din kone er? Så det er LIDT svært at
rådgive om, uden at vide det. Og pokkerme om jeg vil have ørerne i maskinen
for at du kommer i klemme for at have trang til fyre udenom fruen. Hvad med
evt at lave en trekant med en biseksuel fyr og pille lidt, medens hun ser
det, og så LIGE lodde situationen??

Mic

Fra : John Sahl

Dato : 26-02-03 12:58

Mic wrote:
> [...]
> fyre udenom fruen. Hvad med evt at lave en trekant med en biseksuel
> fyr og pille lidt, medens hun ser det, og så LIGE lodde situationen??

Hvis du ikke kan quote rigtigt får du sgu stuearrest

Ellers et ret godt forslag til mandens dilemma, men under alle
omstændigheder skal han nok lige tage sig en snak med hende.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Ally

Dato : 26-02-03 13:57

Hej!

>Hejsa.
>Jeg har lyst til at prøve sex med mænd
>Men jer er lidt bange for at sige til min kone.
>Er der nogle der kan hælpe med en god måde at gøre det på.
>Eller skal jeg bare gøre det i smug?.

Jeg vil, ligesom Mic, opfordre dig til at snakke med din kone om det.
At gå udenom hendes ryg er noget møg.

Hvis hun ikke bliver skræmt af det, så kan du, som Mic skriver,
foreslå en trekant med en biseksuel fyr. Det har jeg prøvet, og det
var en vildt fed oplevelse. På den måde bliver hun ikke holdt udenfor,
og nogle kvinder tænder ligefrem på det.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-02-03 23:22

[Freddy Pedersen | Wed, 26 Feb 2003 10:13:48 +0100]

>Jeg har lyst til at prøve sex med mænd
>Men jer er lidt bange for at sige til min kone.

Det er naturligvis også svært.

Den første beslutning du må tage er dog at forholde dig til hvad der er
utroskab i jeres parforhold, og om du ville kunne acceptere der hos dog
selv - og om din kone ville?

Du må også gøre op med dig selv om hvor vigtigt jeres parforhold er -
basalt set "kræver" det jo, altså med mindre at du ønsker at være hende
utro, at du har aftalt klare spilleregler med hende på forhånd.

>Er der nogle der kan hælpe med en god måde at gøre det på.
>Eller skal jeg bare gøre det i smug?.

Altså, JEG synes ikke at man skal gøre den slags i smug, hvis man elsker
hinanden og ønsker at tilbringe livet sammen - men den beslutning er jo
helt op til dig.

Du må vurdere hvor åbent I kan snakke om den slags, og derefter tage dig
sammen til at I får en seriøs snak om jeres sexliv - hvor du får
mulighed til at spørge lidt mere til hvad HUN kunne tænke sig, og hvor
du også kunne få fortalt hende om DINE fantasier.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : HrSvendsen

Dato : 03-03-03 02:24

Freddy Pedersen wrote:
> Hejsa.
> Jeg har lyst til at prøve sex med mænd
> Men jer er lidt bange for at sige til min kone.
> Er der nogle der kan hælpe med en god måde at gøre det på.
> Eller skal jeg bare gøre det i smug?.

Gå ind på Amigo Sauna. Meddel i kaffebaren at du er jomfru og at finde i
mørkerummet på 3. om 15 minutter og 2 timer frem.

Hvis ikke det giver noget, kan du glemme alt om at være sammen med mænd.