fantasi /vikrleighed pædofeli -& mord
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-02-03 00:38

Nå har jeg kun skimmet den sidste pædofeli tråd - men var en del med i
den der køb op til den .... i forbindelse med udsendelsen den 6 feb.

indledningsvist synes jeg da at dte er fint at de her spænende tråde
køre vider fra ofrskelige vinkeler sgu heller det ind de her jamerlige
intimtråds barberings pis ja ja fred være med det hvis man ikke
har andet at gå op i så kan man well altid skrive om intime barbering
det er ligesom det fede ved sterne tegn alle har et og det bliver
perosneligt lige med det samme og det samme gælder well med
kønsbehårding ?

men efter at have læst en del indlæg gik jeg og tænkte det igenem i
nattens mulm og mørke på wester kirkegård sammen med den lille hund -
jeg tviler dog på at hun lige netop var optaget at det spørgsmål der
præger overskiften - i sin jagt på en af kirkegårdens mange
forpjuksede ræve.

men for lige at vende tilbage til sagen .... med udgangspunkt i
undertegnede så har jeg da helt siden jeg var barn haft fantasier om
at slå andre mennesker ihjel - det værende sig med de bare næver kniv
pistol osv osv jeg er også dybt facineret af luft angreb med f.eks f16
men derfor kunne jeg da hverken tænke mig at slå nogen ihejel eller
for den sags skyld medvirker eller overvære en luft angreb ... men jeg
tror da med fare for at gøre regning uden vært at de fleste dreneg
mænd fantasere om vold i perioder men derfra til at praktisere det med
mindre man har en uammindelig go grund det er det jo kun syge
mennesker der gør - syge på den måde at de er til fare for andre ind
dem selv.

ud fra den forudsætningen har jeg da heller ikke svært ved at
foretsiole mig at man kunne tænde på børn samtidigt med at man atger
lieg så kraftig aftsand fra det som mennesker der fantasere om at slå
ihjel - så længe der fantasi ikke omsættes til praksis - jamen så er
no harm done ...

jeg kan ikke der er nogen grund til at stjel mere over ne fantasi om
mord grov legemes beskadligelse ind en fantasi om børn med drifts
retede toner -

og jeg tror sgu jung havde ret da han sagde ta det der forhindrede os
i at blive sindsyge var netop det ta vi havde og bruget en fantasi til
at komennsere for vores mangels fulde virklighed.

men skifter man så fra at blive seksuelt aktiv pædofil eller voldsmand
jamen så fanger bordet og staffen skal selvfølig udmåles så den står
lig forbrydelse - med vold der er jo selvforsvar - men det er jo
tilsarene svært at finde en legitim årsag til ikke at have sex med en
på under 10 år .... med udsendelsen fra 6 feb i frisk erindring jamen
hvis man tænker på hende den blonde og den mørke pige - jamen igen den
seksual forbrydelse de havde været udsat for jamen der er kun døs
straf der passer.

for lieg ta runde det at i totalt kaos - så er jeg da helt overbevist
om at der kunne finde drifts former sted i mellem børn og voksne der
er helt harmløse - hvis vi havde levet i en helt anden kultur med
noigen helt andre traditioner - al fysisk omgang kulminere jo ikke med
at man jager en atrap op i ræwen på den svageste part .

MEN nu leve rvi altså en gang for alle i kultur hvor det ikke er
passene har ikke andre traditioner ind skam og fortræd som udslag af
den pågældene konstelation og det tror jeg jeg sgu ikke man lave om på
børnene lider sgu ikke under det og efter som de nu er de svageste så
er det nu en gang dem der skal tilgodeses !

så et eller andet sted er det nok så godt som det kan blive.

Mv
Bo M Mogensen