Sexmesse.
Fra : Freddy Pedersen

Dato : 25-02-03 14:55

Hejsa
Vi har vundet 2 billter til EROTIC WORLD i Herning
NU er mit spøgrsmål er det værer at bruge tid på?

--
Med venlig hilsen.
Susanne&Freddy Pedersen

Fra : Anita

Dato : 25-02-03 15:21

"Freddy Pedersen" <fogsp@tdcadsl.dk> skrev

> NU er mit spøgrsmål er det værer at bruge tid på?

Nej, det synes jeg ærligt talt ikke. Det er blot en kommerciel forestilling,
der inkluderer et loppemarked med sexlegetøj.

Jeg skal ikke udelukke at det har ændret sig siden sidste år, men jeg
tvivler.

Venlig hilsen Anita

Fra : gats

Dato : 25-02-03 19:28

Anita wrote:
> "Freddy Pedersen" <fogsp@tdcadsl.dk> skrev

> Nej, det synes jeg ærligt talt ikke. Det er blot en kommerciel
> forestilling, der inkluderer et loppemarked med sexlegetøj.

Og primært for mænd.

Fra : Kat

Dato : 25-02-03 16:13

"Freddy Pedersen" skrev:

> Vi har vundet 2 billter til EROTIC WORLD i Herning
> NU er mit spøgrsmål er det værer at bruge tid på?
Tillykke med gevinsten, men jeg siger:
GAB!
Har været der 3 gange i Kbh. - 2½ gang for meget.
Spild af tid, da det er en stor salgsmesse for div. pornoshops.
Der er absolut intet nyt, spændende, frækt eller erotisk at hente der.
Det er faktisk en sørgelig omgang......
--
Kat
---

Fra : Dan

Dato : 25-02-03 16:19

> Vi har vundet 2 billter til EROTIC WORLD i Herning
> NU er mit spøgrsmål er det værer at bruge tid på?

Nej, det er det ikke - send I bare billeterne til mig, så skal jeg nok hjælpe jer af med dem

mvh.,
Dan

Fra : Freddy Pedersen

Dato : 25-02-03 17:11

Tak for de mange svar men jeg tror nu vi prøver lykken aligevel det kan jo
væer det bliver hyggelig bagefter

--
Med venlig hilsen.
Susanne&Freddy Pedersen

Fra : Carina

Dato : 27-02-03 23:39

Hejsa Susanne og freddy

Jeg har været der en gang i kbh, og jeg syntes det var godt nok. jeg havde
overrasket min kæreste og han blev da meget glad. Jeg syntes nu også i
skulle tage afsted, jeg syntes det var hyggelig nok og kigge på det de
havde.

Held og lykke

Carina

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-02-03 03:57

"Freddy Pedersen" <fogsp@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for de mange svar men jeg tror nu vi prøver lykken aligevel det kan jo
> væer det bliver hyggelig bagefter

jaeee.... nå ja jeg var måske lidt hård i mit sidste indlæg men hwa fan , så
er det også prøvet !
men jeg ku skrive en cocktail til dig på Istedgade der er
99999999999999974983257658934 gange mere bid i
og som springer lige ud af Lou Reed new York tekster
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-02-03 17:21

Freddy Pedersen <fogsp@tdcadsl.dk> skrev:

Hej Freddy

> Vi har vundet 2 billter til EROTIC WORLD i Herning
> NU er mit spøgrsmål er det værer at bruge tid på?

Du kan måske opleve noget action i form af, at Maya Ababadjani endnu engang
bliver overfaldet af muslimske mænd, der vil give hende tæsk. Ellers tror
jeg ikke der sker så meget.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Mic

Dato : 25-02-03 17:40

Nej.

Mic

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 25-02-03 17:52

Købte for 4 år siden 2 stk bill. a 120,- Kr Stk. I dag 4 år efter, er det
stadigvæk det værste jeg har brugt penge på. Men siden du nu har vundet
dine, så kan det ikke gå helt galt.

MVH

Carsten

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-02-03 03:54

"Freddy Pedersen" <fogsp@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Vi har vundet 2 billter til EROTIC WORLD i Herning
> NU er mit spøgrsmål er det værer at bruge tid på?

det kan jeg helt sikker love dig AT DET ER DET IKKE der findes ikke noget
legitimt grundlag for at tage til Herning
det er det mest VÆMELIGE STED på planeten og jeg har været 50 lande bla bla
bla ( det har jeg faktisk ) HERNING ER DET værste
det er jordens røvhuld !!!
Mht. de stærkt opreklamerede sex messer uagtede hvor de så måtte finde sted
jeg har ikke været på en - men kender en der satte stander op der til det er
ikke en skid - det er bare hr & fru Bruns sovses fantasi forladte retardere
poder- der skal prøve noget rigtigt WILDT OG SEXET der kulminer i et par
pink hånd jern måske en al for dyr dildo også for man ser nogen kvinder
smide kludene og porno Lasse er sikkert også med - det er en parodi på drift
sund fornuft sidst men ikke mindst go smag !
sagt med andre ord det er den slags begivenheder der er med til at tv2 og
øst kyst hostlers kan skrive så gode tekster som de nu en gang gør !
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : HrSvendsen

Dato : 03-03-03 02:30

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> det er det mest VÆMELIGE STED på planeten og jeg har været 50 lande
> bla bla bla ( det har jeg faktisk ) HERNING ER DET værste

Jeg kan allerede høre for mig, hvordan den samlede medlemsskare af SLM i
fuld galop spurter til Herning.

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 03-03-03 21:49

> Hejsa
> Vi har vundet 2 billter til EROTIC WORLD i Herning
> NU er mit spøgrsmål er det værer at bruge tid på?

Kun hvis du ikke har været i en lejetøjsforretning før.