I can't get no satisfaction
Fra : Bo Warming

Dato : 21-02-03 06:48

I can't get no satisfaction

- sang Mick Jagger 1969 og mange lande forbød Rolling Stones
nummeret

For ægteskabet bygger på troskab og ideen om at man tilfredsstilles til
døden os skiller, af een partner

Selvfølgelig kan vi ikke blive tilfredse , for "lykken er at være på vej",
og vor vilje til magt stopper ikke - den bjergtinde i mandens personlighed,
som seksaliteten er, har ikke en top der nås.

Eller vi står på en alpetop og hva faen sku vi egentlig der....

De sjove mellemstationer kan bl.a. hedde

" Et kys er en forespørgsel på anden etage om der er ledigt på
første."

og

"Det er okay at grine i soveværelset - så længe du ikke peger. "

DK4 kører vedvarende foredrag om bogen

"Den kløvede eros " af Peter Thielst , der ser problem i porno, som om
nogen tager porno mere alvorligt end man tager slik alvorligt.

Bogens titel er om en skør græsk myte, nævnt hos Platon, om at mennesker var
hele men splittedes i m og k, der nu søger sammen.

Men denne Sokrates elev vidste mere end det, bl.a.

" How well I remember the aged poet, Sophocles, when in answer to the
question, "How does love suit with age - Are you still the man you
were?" replied,

"Peace, most gladly have I escaped the thing of which you speak; I feel
as if I had escaped from a mad and furious master!". Plato

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-02-03 07:15

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> Selvfølgelig kan vi ikke blive tilfredse , for "lykken er at være på vej",

tjaa som Lennon sang life is all what happens to u wile u beusy making other
plans
men jeg mener nu i denne en moden alder at få en tilbagevende om end ikke
permanent følse af at glædes ved det der er og tage udgansgpunkt i det ...

> og vor vilje til magt stopper ikke - den bjergtinde i mandens
personlighed,

det tror jeg egentligt ikke - kun dybest set usikker og utilfrsdestillede
mænd og kvinder for den sags skyld drevet af mindre værd - søger magten -
den vise taoist ved hvad er og tager sit udgangs punkt i virkligheden og
handler derefter.
som Lao Tuz skrev : " den bedste leder er der ingen der har hørt om "

> som seksaliteten er, har ikke en top der nås.

hvad giver dig den ide ?
jeg tror hvis man ligger og hengiver sig til sligt fustrerenede tanker om at
denne oplevelse var ikke go nok det kan gøres bedre
så står ambitionen i vejen for - for den glæde der nu en gang følges med at
ligge flad efter orgasme drikke en kold cola og ryge en smøg .... der er min
erfaring da netop at man befinder sig i en tilstand af fred tankeløshød
indre harmoni .....man kunne kalde det at finde fred og forlies med sig selv
i dette øjeblik - og det er netop dette / disse øjeblikke der gør det muligt
at leve
hvor man tager mentalt fri fra virkligheden og bare *er*

Mv
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 21-02-03 09:12

"Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk> wrote in message

> [...]
muligt
> at leve
> hvor man tager mentalt fri fra virkligheden og bare *er*

Hvis Bush havde fundet nirvana, ligesom Chokmah, så var der ingen krige.

Men de fleste af os er drevet af viljen til magt og mere vil have mere og
afveksling fryder, og en sød ægtefælle er nok sød, men

En amerikansk præsident, kristen puritaner, (Cooledge) besøgte statslig
hønsefarm og så en præmiehane og guiden fortalte at den kunne betjene høns
igen og igen og igen og igen

"Sig det til min mand", sagde præsidentens kone, sarkastisk

Præsidenten spurgte sindigt guiden

"Er det med samme høne hver gang"

Guiden "Nej, det er en forskellig hun der bedækkes hver gang"

Præsidenten: "Sig det til min kone"

Hvis du lukker en brundtig hunfår ind til vædder, så boller de straks og
efter 1 minut
og igen efter 3 minutter og igen efter 7 minutter og igen efter 15 minutter
og igen efter 25 minutter

Hvis du lukker hele tiden ny får ind til han-dyret så sker kopulation straks
+ efter 1 min + 1½ min + 2 min + 3 min + 6 min osv

FORANDRING FRYDER FOR VILJEN TIL MAGT ER STÆRK - ren biologi og selv
zen-buddhister er dyr.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-02-03 21:07

On Fri, 21 Feb 2003 09:11:42 +0100, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

> [...]

nahh du læse rmig forkert eller griber om tanken på en måde der med
fare for at være urigemelig er uden for din rækkevide - da du synes at
forene menskelige adfærd med noget statisk - hvor det jeg stiler i
mod er tilværlsens *øjeblikke* det foranderlige i mennesket - nogen
gange er man såre enkelt bare lykkelige som man til andre tider kan
være rassene og for det meste ligger de fleste og vejer for og i mod
et eller andet sted i mellem i et feberagtigt forsøg på at få tingene
til at gå...

men jeg tror netop det der kan forhindre en i at blive vandvitig i
utide er at man skal træen at erindere sig de fantastiske øjeblikke
der er værd at huske på og msåke prøve at se hvordan de bliver til så
man kan få nogen flere af dem

MV
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 21-02-03 22:23

> [...]
> være rassene og for det meste ligger de fleste og vejer for og i mod
> et eller andet sted i mellem i et feberagtigt forsøg på at få tingene

Jeg fornemmer at du måske lever mere i nuet end jeg, og når jeg er gået
fløjtende glad fra en sexualoplevelse så har jeg søgt at analysere hvad det
skyldtes.
Og jeg er nået frem til at det var et statussymbol, at en så dejlig pige gad
mig.
Og at når sædblærespændingen nåede over tærsklen igen, så skulle denne
oplevelse gerne overgås - mere vil have mere
Viljen til magt. Satisfaction kan ikke hænges på væggen som et trofæ og give
endelig tilfredshed, varigt.

> [...]
> utide er at man skal træen at erindere sig de fantastiske øjeblikke
> der er værd at huske på og msåke prøve at se hvordan de bliver til så

Jeg tror vi alle undgår vanvid ved at spille normale
og ved at dyrke vore hobbier

og nogle farer hæsblæsende fra knald til knald for at vise, at de er
populære, og nogle kan meditere højdepunkter til noget livsvarigt berigende,
og der er masser af andre løsninger og vi kan inspirere hinanden, men intet
er nødvendigvis bedre end andet.
Min mors højdepunkter var bryluppet og fødslerne - min far var på jagt efter
utroskabsoplevelser til det sidste, for han blev erotisk sultet af min mor -
jeg er gået på massageklinik og har løbet linen ud og er ikke over-sulten.

Fra : Chokmah

Dato : 22-02-03 05:49

On Fri, 21 Feb 2003 22:23:04 +0100, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk> wrote in message

>Jeg fornemmer at du måske lever mere i nuet end jeg,

ja nu kan jeg selvfølig ikke sige hvordan du går og har det -
men jeg vil nu ikke jeg *nu`et* glade mand ude af stand tl at
refelktere over fotidige begivenheder og dragen vis lære ud af dem som
jeg forsøger at berige fremtiden med ..... men min pointe er at vi kan
kun være tilstede i den tid der nu en gang er der og skal man vudere
den optimalt må man forsøgsvis prøve at identificere sin egen lykke !

> [...]
>skyldtes.
>Og jeg er nået frem til at det var et statussymbol, at en så dejlig pige gad

Hmm jow jamen man kan jo kalde det hvad man vil hvis det beriger en
med den glæde osm man atråer så er mission so 2 speak compleated.

>Og at når sædblærespændingen nåede over tærsklen igen, så skulle denne
>oplevelse gerne overgås

du mener du ligger i konkurance med dig selv ? og i den varige iver
efter at forbedre resultatet så´er lykken umulige Thi den vundne lykke
må kunne komme i en endnu større form ? !!!

jeg kan da godt på eksperimentalt nivoue følge tankegangen ..men som
et realistisk menneske er jeg i den priviligerede situasion - at mine
klimax er mig mere ind jeg allerede kan over skue .... dvs. i
genstanden for mit begær har jeg fundet den definitive kulimination.

>- mere vil have mere
>Viljen til magt. Satisfaction kan ikke hænges på væggen som et trofæ og give
>endelig tilfredshed, varigt.

ja jeg er ikke helt sikker på hvad du mener men det lyde rlidt som
noge fra min ungdom hvor vi friske fyre konkurerede om hvem der kunne
1.) pule flest kvinder 2.) pule de *bedste* kvinder = bedste forstået
på den måde at de så - så godt ud at de fleste var enige om at det
ville være en ,meget heldig oplevelse at stikke derres penis ind i det
heligste hellige som i 80 erne var skeden !

>Jeg tror vi alle undgår vanvid ved at spille normale
>og ved at dyrke vore hobbier

Tjja filmen knækker nu mest for mig når jeg endeligt skal noget
normalt men Øhh .... jeg tror hvis man med al sin viljes kraft lære ta
holde sig selv ud så skal man nok klare den !

> [...]
>og der er masser af andre løsninger og vi kan inspirere hinanden, men intet

Øhh ja det er en individuel ting hvordan og efter hvilekn målestok man
definere sine værdier ...

>Min mors højdepunkter var bryluppet og fødslerne - min far var på jagt efter
>utroskabsoplevelser til det sidste, for han blev erotisk sultet af min mor -

vil du beskrive din far som en venlig mand ?

>jeg er gået på massageklinik og har løbet linen ud og er ikke over-sulten.

jamen så er det jo som det skal være ....

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-03 07:32

"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message

> [...]
> kun være tilstede i den tid der nu en gang er der og skal man vudere
> den optimalt må man forsøgsvis prøve at identificere sin egen lykke !

Jeg tror ikke, at Bo M og Bo W er så forskellige, men vi snakker nok forbi
hinanden.

Jeg gir 35861000 i signatur i slutning af postings, for hvis læser er i
tvivl, om hvad jeg mener, er det skønt at blive ringet op, og så ringer jeg
tilbage, så snak sker på min telefonregning, og vi fornemmer intuitivt bedre
hvad menes med hinandens skriftsprog, og kan så skrive noget der bliver
læseværdigt for andre end een dialogpartner.

> Hmm jow jamen man kan jo kalde det hvad man vil hvis det beriger en
> med den glæde osm man atråer så er mission so 2 speak compleated.

Men jeg har fornemmelse af, at glæden ved at gå til luder ofte er som at
pisse i bukserne for at holde varmen.

Eller ved at skubbe problemer væk med alkohol.

> du mener du ligger i konkurance med dig selv ? og i den varige iver
> efter at forbedre resultatet så´er lykken umulige Thi den vundne lykke
> må kunne komme i en endnu større form ? !!!

Jeg har nok en indremissonsk skyld-sten i skoen, som gør at jeg vil overgå
mig selv og skabe himlen på jorden (og blive rost) ,

Og det bidrager til , at når dss-fest , så kommer jeg til tiden - ikke halvt
henne i festen som Bo M.J

Ø ja jeg er ikke helt sikker på hvad du mener men det lyde rlidt som
> [...]
> ville være en ,meget heldig oplevelse at stikke derres penis ind i det
> heligste hellige som i 80 erne var skeden !

Ø At det idag er endetarmen, fatter jeg ikke.

Ø > >Jeg tror vi alle undgår vanvid ved at spille normale

Ø > >Min mors højdepunkter var bryluppet og fødslerne - min far var på jagt
efter
mor -

> vil du beskrive din far som en venlig mand ?

Utrolig flinkeskolet og venlig, så han fik ikke meget på den dumme, for
piger kan lide herskere.

Ø > >jeg er gået på massageklinik og har løbet linen ud og er ikke
over-sulten.

> jamen så er det jo som det skal være ....

Mit købesex-forbrug har beriget mig, syns jeg, og jeg syns at misforholdet
mellem mænds sexlyst og kvinders statuslyst burde i fremtiden justeres ved,
at man ærligt købte sig erotik hos kolleger, medstuderende og naboer - pigen
kunne motivers med lidt ekstra sukker på skeen.

Ligeværdighed er urealistisk.

Men jeg forstår godt, at mænd med drøm om at opleve kærlighed, ikke går til
luder for "at have prøvet det" - det er jo ikke så værdifuldt i sig selv,
hvis ikke man har gejlet sig selv op til at se erotik som højdepunkt.

Fra : Chokmah

Dato : 22-02-03 08:07

On Sat, 22 Feb 2003 07:32:12 +0100, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message

>Jeg tror ikke, at Bo M og Bo W er så forskellige, men vi snakker nok forbi
>hinanden.

ANGIVELIGT VIS IKKE formoder det er samme sandhed med 2 forskelige
adresser.....

> [...]
>hvad menes med hinandens skriftsprog, og kan så skrive noget der bliver
>læseværdigt for andre end een dialogpartner.

Hmm har et lidt forbisk forhold tl telefoner - tager den stort set
aldrig men rinegr ofte / nogen gange tilnage hivs den der har lagt
beskeden virkeligt råber på min stemmme - men jeg tror nu at et debat
forum klare isg fint ved at man skirver frem og tilbage og med tiden
måske binder enderne sammen eller lære at der er forkslige måder at
håndtere den samme sandhed på.

>det
>gad

>Men jeg har fornemmelse af, at glæden ved at gå til luder ofte er som at
>pisse i bukserne for at holde varmen.

bumelun .... nu fik jeg først min drifts mæsige idenditet til at fald
epå plads for 2-3 år siden som M ... hvorfor min drifts mæsige fortid
i det tsore hele har været præget af at jeg kunne bevise over for mig
selv at at jeg kunne føre mit lem ind i div kvinder og af den vej føle
mig som eom en mand der var bedre egent til at prale .... men en
driftsmæsige oplevelse har jeg kun sjældent fået ud af det .

>Eller ved at skubbe problemer væk med alkohol.

hmmm ja dte er jo så en anden snak som tørlagt dipsoman på 7 år
har jeg nok et lidt andent syn på den sag når det kommer til mig sig
men for mange er det nok derfor de drikker - jeg gjorede dte dog for
at føle virklighed for at føle Jim Morrison the end og lejen med død
overdrev og grænser .... føle den definitive smerte ..... man ku med
fare for at vlre ot tale om at tage på rejse i sin egen afgrund og
fald .... 7 år med det var på sæt og vis en meget go ide de sidste 5
var spild af tid ....

>Jeg har nok en indremissonsk skyld-sten i skoen, som gør at jeg vil overgå
>mig selv og skabe himlen på jorden (og blive rost) ,

Øhh jow .... men det er jo et beklageligt forhold at skulle roses Thi
da man jo optimalt set gerne skulle føle / opleve i isg selv og ikke
ydre forhold -
om en djeg nikker gendkenden til den fortrinelige ting ved at ku orale
med sine bedrifter ..... har det dog altis stået mig klart at dte var
en joke af slig misantropiske oprindelse !

>Og det bidrager til , at når dss-fest , så kommer jeg til tiden - ikke halvt
>henne i festen som Bo M.J

jaee sådan har vi alle vores jeg er f.eks den der altisd kommer for
sent
jeg formoder at du med mj mener mm ?

Mv
Bo M MOgensen