Trimning af kønshår ?
Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 20-02-03 22:37

Kære NG

Jeg har lige et par spørgsmål som jeg håber at i vil hjælpe mig med.

Jeg har nemlig det lille problem at mine kønshår bliver så lange at det
bliver "umuligt" bruge et kondom idet at hårene filtrer sig ind i det.

Men hvad er den nemmeste måde trimme hårene på. Jeg kunne jo bruge min
skraber men er der andre muligheder ud over det. Mit mål er ikke at
blive glat men bare at få trimmet hårene ned.

Men håber at i kan hjælpe med det. Hvis i forslår nogle "redskaber" til
jobbet må i gerne smide et link til det såfremt det lader sig gøre.
Flemming Jacobsen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-02-03 22:42

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> writes:

> [...]
> skraber men er der andre muligheder ud over det. Mit mål er ikke at
> blive glat men bare at få trimmet hårene ned.

Hvad med en ganske almindelig hårtrimmer, som dem frisøren bruger, når
håret skal være kort. Den min far bruger til skægget har en max.
længde på ca. 4 cm, så det må vel kunne bruges. Den er købt i den
lokale Imerco til et par hundrede kroner.

God held med det.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 20-02-03 23:11

On 20 Feb 2003 22:42:03 +0100, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

> [...]
>længde på ca. 4 cm, så det må vel kunne bruges. Den er købt i den
>lokale Imerco til et par hundrede kroner.

Hvordan skal den forstås med at den har en max længde på 4 cm, at den
ikke kan klippe hår længere end 4 cm eller ?
Flemming Jacobsen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-02-03 11:08

> Hvordan skal den forstås med at den har en max længde på 4 cm, at den
> ikke kan klippe hår længere end 4 cm eller ?

Den kan klippe hår af alle længder, men den kan ikke klippe det, så
det bliver ved med at være længere end 4 cm. Så hvis man vil have 6 cm
langt hår, så er den ikke god nok. Jeg håber det var forståeligt, det
er lidt svært at forklare.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 20-02-03 23:26

Thunderbird[7100] wrote:
> Men hvad er den nemmeste måde trimme hårene på. Jeg kunne jo bruge min
> skraber men er der andre muligheder ud over det. Mit mål er ikke at
> blive glat men bare at få trimmet hårene ned.

det allernemmeste er klart en trimmer..... som trine også nævner....

> Men håber at i kan hjælpe med det. Hvis i forslår nogle "redskaber"
> til jobbet må i gerne smide et link til det såfremt det lader sig
> gøre. --

en ganske almindelig trimmer kan købes i de fleste isenkrammere fra omkring
100 kr..... der er somregel flere forskellige afstandsmålere med.....
en anden og om muligt endnu sjovere (og risikabel) mulighed er at få
kæresten til at klippe de længste med en lille saks og en kam til at sætte
afstanden......

en godt fif er også at barbere hårene på roden af pikken... det er jo ofte
dem der filtrer sig ind :)

selv trimmer jeg måtten med trimmer indimellem når det generelt bliver for
langt..... indimellem holder jeg det ved lige ved at tage de værste og
længste hår med en lille saks.... tager simpelthen bare fat i totten der er
for lang og klipper....

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 20-02-03 23:33

On Thu, 20 Feb 2003 23:25:53 +0100, "Sabina Hertzum"
<sabina@SPAMmandezonen.dk> wrote:

> [...]
>en anden og om muligt endnu sjovere (og risikabel) mulighed er at få
>kæresten til at klippe de længste med en lille saks og en kam til at sætte

bare lidt svært når hun smuttede for en små 10 dage siden

Men hvad er der egentlig af disse "billige" isenkramsforretninger i og
omkring Vejle ?.
Flemming Jacobsen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 20-02-03 23:50

Thunderbird[7100] wrote:

> Men hvad er der egentlig af disse "billige" isenkramsforretninger i og
> omkring Vejle ?.

jeg er ret sikker på at du kan finde en trimmer i den prisklasse i føtex
eller kvickly.....
jeg ved ikke lige om superkram ligger i vejle..... ellers ligger der en i
fredericia....

et sidste fif.... når du køber en trimmer med afstandsmåler, så start med
den længste afstand og kør lidt frem og tilbage, på kryds og tværs, sådan at
du får klippet alle hårene.... er de stadig for lange kan du tage en afstand
der er et nummer kortere.....
normalt hedder det 12-9-6-3 mm afstande.....

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 21-02-03 00:02

On Thu, 20 Feb 2003 23:50:20 +0100, "Sabina Hertzum"
> [...]

>der er et nummer kortere.....
>normalt hedder det 12-9-6-3 mm afstande.....

Havde også overvejet en lady shaver i en sindsygt øjeblik, men det gør
måske ingen forskel. For jeg vil da tro at det er rimeligt træls og
eller svært at smide rundt med en stor hårtrimmer dernede.
Flemming Jacobsen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-02-03 01:47

Thunderbird[7100] wrote:
> Havde også overvejet en lady shaver i en sindsygt øjeblik, men det gør
> måske ingen forskel. For jeg vil da tro at det er rimeligt træls og
> eller svært at smide rundt med en stor hårtrimmer dernede.

Man skal jo få kæresten til at gøre det for en

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 21-02-03 07:39

Thunderbird[7100] wrote:
> Havde også overvejet en lady shaver i en sindsygt øjeblik, men det gør
> måske ingen forskel. For jeg vil da tro at det er rimeligt træls og
> eller svært at smide rundt med en stor hårtrimmer dernede.

en ladyshaver gør præcist det samme som din egen shaver..... det er en
barberkniv.....

rent faktisk vil jeg sige der ikke er ret mange muligheder at vælge
imellem.... enten en trimmer eller en saks..... med trimmmeren får du et
ensartet resultat, med saksen bliver det mere naturligt.....

og jo, det er lidt bøvlet at gøre det med en trimmer... men det er næppe
noget du skal gøre hver dag, endsige hver måned....... derfor mener jeg at
en trimmer klart opvejer fordelene i forhold til ulemperne......

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 21-02-03 12:13

On Fri, 21 Feb 2003 07:39:06 +0100, "Sabina Hertzum"
<sabina@SPAMmandezonen.dk> wrote:

>en ladyshaver gør præcist det samme som din egen shaver..... det er en
>barberkniv.....

Man kan da få elektriske lady shavere ?.

>og jo, det er lidt bøvlet at gøre det med en trimmer... men det er næppe
>noget du skal gøre hver dag, endsige hver måned....... derfor mener jeg at
>en trimmer klart opvejer fordelene i forhold til ulemperne......

Regner faktisk med at gøre det regelmæssigt for at holde det nede
Flemming Jacobsen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 21-02-03 14:37

Thunderbird[7100] wrote:

> Man kan da få elektriske lady shavere ?.

ja men nogle af dem er beregnet på at hive hårene ud med rode...... af en
eller anden årsag tror jeg ikke det er det du ønsker ;)
andre er bare almindelige shavere gjort feminine....

nærlæs lige teksten her feks: http://shor.ter.dk/767319238
eller her: http://shor.ter.dk/695924748
det ligger faktisk i ordet shaver, at den er til at barbere med.....

> Regner faktisk med at gøre det regelmæssigt for at holde det nede

hvad betragter du som regelmæssigt??
hvor hurtigt tror du hårene i den region vokser??

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 22-02-03 12:45

On Fri, 21 Feb 2003 14:37:23 +0100, "Sabina Hertzum"
> [...]

>hvad betragter du som regelmæssigt??
>hvor hurtigt tror du hårene i den region vokser??

Så snart at det er så langt at jeg kan klippe noget af det af med
trimmeren stående i laveste setting som jeg mener er 3 mm.
Flemming Jacobsen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-02-03 20:07

Thunderbird[7100] wrote:

> Så snart at det er så langt at jeg kan klippe noget af det af med
> trimmeren stående i laveste setting som jeg mener er 3 mm.

hvorfor så ikke bare barbere??
det kan gøres dagligt uden de store dikkedarer i badet under bruseren.....

min "normal længde" er 6 mm...... bliver det kortere, føler jeg at jeg lige
så godt kan være glatbarberet, og det er ikke målet.......
du skal også tænke på at så korte hår STIKKER som ind i pokker, og det er
helt ærligt ikke videre behageligt for kvinden at blive stukket af en
million supertynde og stive "skægstubbe" hver gang der bliver stødt til ;)

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 23-02-03 22:34

On Sat, 22 Feb 2003 20:06:33 +0100, "Sabina Hertzum"
> [...]

>helt ærligt ikke videre behageligt for kvinden at blive stukket af en
>million supertynde og stive "skægstubbe" hver gang der bliver stødt til ;)

Hvad længde vil du så anbefale, 6 mm duer ihvertfald heller ikke .
Flemming Jacobsen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-02-03 23:01

Thunderbird[7100] wrote:

> Hvad længde vil du så anbefale, 6 mm duer ihvertfald heller ikke .

for en "uerfaren" trimmer, ville jeg anbefale at starte med at trimme med 9
mm......... gå med det en times tid og mærk efter om det er for langt... (
kik evt på en lineal præcist hvor langt det er, og husk på at kønshår jo
krøller, så derfor virker det kortere).......

hvis det stadig er for langt, så prøv med 6 mm, og gør det samme...... og
husk igen, de krøller og virker derfor MEGET kortere.....

3 mm er jeg 100% sikker på vil resultere i en ubehagelig omgang skægstubbe,
så jeg vil under ingen omstændigheder anbefale noget under 5 mm i de
regioner, også fordi pubeshår er stridere ( tykkere) end hovedhår, og når
man trimmer dem af bliver de spidst som nåle.....
hårene _skal_ være så lange at de uden problemer "bøjer af" ved kontakt og
ikke stikker i håndfladen.... hvis de ikke kan bøje af vil det ende med
hudafskrabninger på kvindes kønsdele, og det kan i værste fald betyde nul
sex i en periode ;)

hvis du vil teste hvordan det bliver så prøv et sted på benet der ikke
bliver vist frem.....
men du skal ihvertfald påregne at hvis du prøver de 3 mm i skridtet og det
er galt, så skal du vente mindst 3 uger på at dyrke sex, indtil hårene er
vokset ud til en behagelig længde......
bemærk iøvrigt at det her er erfaringen der taler ;)

Fra : H3nrik V!

Dato : 23-02-03 23:08

"Sabina Hertzum" <sabina@SPAMmandezonen.dk> wrote in message

> [...]
> det ende med hudafskrabninger på kvindes kønsdele, og det kan i
> værste fald betyde nul sex i en periode ;)

Kan det ikke også give problemer med ødelagt gummi, hvis de stikker for
meget?

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Fra : Bo Warming

Dato : 24-02-03 05:44

"H3nrik V!" <vernerbo@DO_NOT_SPAM_MY_hotmail.com> wrote in message
> [...]

meget?
/H3nrik!
If it ain't broken - break it... Then - fix it...

BW: Din signatur kan jeg lide. Den forklarer at du med fandens vold og
magt får kondomer til at gå i stykker, hvilket jo er totalt umulig ved
normal behandling - uanset hårlængde.

Jeg har leget meget med kondomer med mine børn - blæst dem op med 30
liter luft eller vand, og kun en torn kan punktere.
Myten om at de går i stykker af en skarp negl, har ingen videnskabsmand
evnet at udføre foran et videokamera - altså løgn og ammestuehistorier.

Hår, selv skægstuppe, vil bøje af og ikke have den skarphed, der skal
til for at skade den elastiske gummimembran.

Det er ydmygende at skulle have regnfrakke på, og romantisk når pigen
vil uden, men kan nogen mærke om der er kondom på eller ikke? - det er
vist også pral.

Pubeshår er IKKE stridere end hovedhår. Men som sagt, selv skægstubbe er
ufarlige. Hvis altså ikke du bruger kraft med dem imod et gammelt mørt
kondom.
Husk at i skeden flyder alt i slim og der kan ikke opstå gnidninger, der
kan give lokal udvidelse af kondomet.
En plastikpose ville kunne mærkes for den får folder, men kondom er
bedre end sit rygte. Og de ny polyurethan kondomer som fås på apoteket
til næsten samme pris, er endnu stærkere end de normale., så dem kan man
bruge tusind gange og de mørnes ikke uanset om madolie bruges som
smøremiddel.

Las os få en dss-fest hvor nogen tør vædde en tusse på at de kan få et
kondom til at gå i stykker - jeg glæder mig til at vinde en tusse.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-02-03 07:56

H3nrik V! wrote:

> Kan det ikke også give problemer med ødelagt gummi, hvis de stikker
> for meget?

det skal jeg ikke kunne sige, jeg tvivler dog da kondomerne jo er lavet til
at kunne holde til den slags, skulle man formode, jeg har heller ikke hørt
om at den slags i forbindelse med en ung kvindes stubbe i de regioner ;)
og uanset, skulle det ske så vil stubbene fra kønshårene jo sidde ved roden
af pikken som regel, og det er jo ikke der man skal passe på.... men som
sagt...... usansyneligt.....

har du nogensinde set en kvinde der har tilbragt en hed nat med en ubarberet
elsker?? i mange tilfælde giver det kvinden slidte røde plamager i ansigtet
omkring munden og på kinderne..... det er den slags hudafskrabninger jeg
taler om.......
forskellen er jo bare at huden på kønsdelene er væsentlig mere sart end den
er i ansigtet, og som kvinde må jeg jo indrømme jeg synes IKKE det er
superfedt at blive slikket af en fyr der ikke er blevet barberet i 3
dage.....

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 24-02-03 19:37

"Sabina Hertzum" <sabina@SPAMmandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
<Snip>
> [...]
> og ikke stikker i håndfladen.... hvis de ikke kan bøje af vil det ende
> med hudafskrabninger på kvindes kønsdele, og det kan i værste fald betyde

Hold nu lige op. Jeg trimmer ca. hver 3-4 uge og altid til 3 mm, plus
barbering af bollerne, og der er aldig nogen der har fået hudafskrabninger.

> bemærk iøvrigt at det her er erfaringen der taler ;)

Så er det godt nok noget værre ståltråd du har mellem benene.

Konen klager i hvert fald ikke over mine 3 mm.

Lars

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 25-02-03 19:49

Lars Wagner Hansen wrote:

> Hold nu lige op. Jeg trimmer ca. hver 3-4 uge og altid til 3 mm, plus
> barbering af bollerne, og der er aldig nogen der har fået
> hudafskrabninger.

så må du være velsignet med ekstremt bløde hår*G* eller en meget hårdførd
kone ;)

> Så er det godt nok noget værre ståltråd du har mellem benene.

ikke mig*G* men diverse partnere gennem tiden*G* den nuværende ikke
undtaget....

> Konen klager i hvert fald ikke over mine 3 mm.

som sagt.... læs ovenfor ;)

personligt er jeg jo nødt til at holde mig til hvad jeg selv har oplevet (
ved som frisør)...... måske har jeg sart hud, hvem ved.... jeg ved bare at
hvis jeg er sammen med kæresten og han har en 3 mm udgroning (fra
glatbarbering) så bliver jeg næsten ætset op i den region, og så er der
lukket land i mindst en uge*G*

Fra : John Sahl

Dato : 25-02-03 22:41

Sabina Hertzum wrote:
> [...]
> udgroning (fra glatbarbering) så bliver jeg næsten ætset op i den
> region, og så er der lukket land i mindst en uge*G*

Passer ikke helt, der plejer ikke at gå mere end max 3
dage så kan du lokkes igen Selv om du stadig er øm!

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Anita

Dato : 25-02-03 23:43

"Sabina Hertzum" skrev

Howdi, kaster mig lige over den noget mere fredlige debat om barbering.

> så må du være velsignet med ekstremt bløde hår*G* eller en meget hårdførd
> kone ;)

Jeg oplever ikke kort behåring som et problem... det stikker da lidt, men
det tænker jeg kun et øjeblik, da tankerne hurtigt er koncentreret om andre
ting

> ikke mig*G* men diverse partnere gennem tiden*G* den nuværende ikke
> undtaget....

Jeg ved ikke om du måske har sart hud? Jeg oplever det som sagt ikke som et
problem.

Av for katten, det lyder ikke rart.

Venligst Anita

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 25-02-03 23:48

Anita wrote:
> "Sabina Hertzum" skrev
>
> Howdi, kaster mig lige over den noget mere fredlige debat om
> barbering.

lige nu holder jeg mig ude af ophedede debatter herinde*G* de fredelige er
langt mere hyggelige ;)

> Jeg oplever ikke kort behåring som et problem... det stikker da lidt,
> men det tænker jeg kun et øjeblik, da tankerne hurtigt er
> koncentreret om andre ting

jamen det gør jeg jo også, ellers ville det aldrig komme så vidt som i
beskrivelsen længere nede*G*

> Jeg ved ikke om du måske har sart hud? Jeg oplever det som sagt ikke
> som et problem.

sådan er vi jo så forskellige..... men oprigtig talt.... spørgeren er nylig
gået fra kæresten, derfor er sansyneligheden for at han måske har nogle
onenightere overhængende..... og dermed kender han jo ikke til kvindes
hudkvalitet ;)
personligt vil jeg hellere anbefale at holde hårene i en behagelig længde,
frem for at klippe dem for kort, og risikere at mindet om en hed nat ikke er
det eneste hun har med derfra ;) man ved jo ikke om hun måske har det som
jeg vel ?

> Av for katten, det lyder ikke rart.

er det såsandelig heller ikke*G* eftervirkningerne overdøver somregel
oplevelsen selv, og det er vel ikke meningen ;)

Fra : H3nrik V!

Dato : 26-02-03 10:18

> [...]
> nylig gået fra kæresten, derfor er sansyneligheden for at han måske
> har nogle onenightere overhængende..... og dermed kender han jo ikke

Og kan principielt være ligeglad, hvis det blot _er_ en one-nighter... ;)
Undskyld - jeg _måtte_ bare af med den...

Jeg kan alligevel godt være enig...!

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-02-03 10:24

H3nrik V! wrote:
> "Sabina Hertzum" <sabina@SPAMmandezonen.dk> wrote in message

> Og kan principielt være ligeglad, hvis det blot _er_ en
> one-nighter... ;) Undskyld - jeg _måtte_ bare af med den...

*G* jeg havde en fornemmelse af at den ville dukke op.... overvejede selv at
flette den ind*G*
men så tænker jeg også, hvor mange ved altid 100% at den sexpartner man
skovler med hjem i aften kun skal være for en nat??
jo det sker da at man render ind i en person man bare VED kun er sex, men
oftest er det jo den næste morgen eller sådan man finder ud af at "ahhhh det
var sku ikke lige det".....
hvis det så for havde været interessant for en gang eller to mere, og hun er
totalt hudløs*G* hvad tror du så hun siger hvis han spørger igen?

:)

Fra : H3nrik V!

Dato : 26-02-03 11:23

> hvis det så for havde været interessant for en gang eller to mere, og
> hun er totalt hudløs*G* hvad tror du så hun siger hvis han spørger
> igen?

Argh... Hvorfor tænker mænd dog ikke lige så langt... ;)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-02-03 11:28

H3nrik V! wrote:
> "Sabina Hertzum" <sabina@SPAMmandezonen.dk> wrote in message

> Argh... Hvorfor tænker mænd dog ikke lige så langt... ;)

*G* det er jo derfor i ikke kan undvære os ;)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-02-03 00:36

On Thu, 20 Feb 2003 22:37:13 +0100, "Thunderbird[7100]"
<praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> wrote:

>Kære NG

Kære fleming

>Men hvad er den nemmeste måde trimme hårene på. Jeg kunne jo bruge min
>skraber men er der andre muligheder ud over det. Mit mål er ikke at
>blive glat men bare at få trimmet hårene ned.

selv har jeg en ting med ild ( har altid haft det ) selv om de rnok
kan være en lugt gene forbundet med det vil jeg anbefale dig at smøre
køns behårdingen ind i rengørings sprit - lad det brænde til at du
liige kan mærke det også smæk en kold klud over kalorius og tag så et
bad det giver en pæn jævn barbering og tager ikke ret lang tid
bedste hilsner
Bo M Mogensen

Fra : Henning

Dato : 22-02-03 09:06

"Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> liige kan mærke det også smæk en kold klud over kalorius og tag så et
> bad det giver en pæn jævn barbering og tager ikke ret lang tid

For Helvede da Bo! Du har stjålet ideen fra mig! Jeg skulle aldrig
have givet dig opskriften! Skam dig *GGG*

MVH
Henning

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-03 10:49

> Men hvad er den nemmeste måde trimme hårene på. Jeg kunne jo bruge min
> skraber men er der andre muligheder ud over det. Mit mål er ikke at
> blive glat men bare at få trimmet hårene ned.

I årtusinder har man "mærket" slaver ved hår-afklipning eller værre synlig
kropsskade

Idag er selvhad og kedsomhed, så folk selv hårafklipper, barberer, piercer
osv.

Undskyldninger er - som ved omskæring - mange og usaglige, fx at kondom
lettere kan sættes på, eller at følsomhed øges, og især vås om hygiejne.
Ekstrabladet 22feb03 afliver alt våset(dr Münster).

Barberede kvinder spås at være en mode, der vil forsvinde - men da mænd
drømmer om at slikke piger til orgasme, og det SER UD som om hår er ivejen,
så tror jeg at især billige ludere længe vil barbere sigi i årtier endnu.

Hår beskytter og man får let røde knupper og anden infektion, når det ikke
er der.

At mænd føler sig trygge ved at lolita-udseende kvinder er mindre
dominerende, vejer næppe tungt.

Saks og elektrisk hårtrimmer er selvfølgelig hurtigere og effektivere end
barbermaskine og skraber - men nogle elsker et pirrende og farligt ritual -
lidt over i SM-branchen.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 22-02-03 12:44

On Sat, 22 Feb 2003 10:49:03 +0100, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

> [...]
>
>Hår beskytter og man får let røde knupper og anden infektion, når det ikke

Har så ikke været ude for at få råde knopper og eller anden infektion.
Flemming Jacobsen

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 22-02-03 12:49

> [...]
>lettere kan sættes på, eller at følsomhed øges, og især vås om hygiejne.
>Ekstrabladet 22feb03 afliver alt våset(dr Münster).

Tja hvis du synes om at få flået adskillige af dine kønshår af hver gang
du tager et kondom af så be my guest. Jeg føler bare ikke den store lyst
til at pine mig selv på den måde.
Flemming Jacobsen

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-03 23:24

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> wrote in message

> Tja hvis du synes om at få flået adskillige af dine kønshår af hver gang
> du tager et kondom af så be my guest. Jeg føler bare ikke den store lyst
> til at pine mig selv på den måde.

Nu bliver jeg nysgerrig. Jeg har en pæn stor græstørv af hår helt ned til
penisroden, og engang drillede en partner med at klippe den af mens jeg sov,
i bedste Samson-stil.

Jeg har ikke erfaret forskel når kondom bruges - disse tynde glatte hår kan
de ikke sætte sig fast i noget. Eller hur?

Selv når kønshår er blevet fanget i en lynlås, kan man forsigtigt hive og de
glider ud, uden megen smerte,
Og er man svedig vil vand smøre og de glider særlig let.
Fletninger af kønshår er vist umulige.

Jeg har hørt fra massagepiger om at korte hår irriterer og røde knopper kan
opstå., men EB-lægen idag skriver intet om hvor ofte denne komplikation
optråder.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 22-02-03 22:24

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har ikke erfaret forskel når kondom bruges - disse tynde glatte hår
> kan de ikke sætte sig fast i noget. Eller hur?

Har selv prøvet det, og jo det er ubehageligt. Problemet er jo at man i
bedst tro blot tager kondomet af, og et enkelt hår der sidder fast under
den yderste kant af gumme, det gør lidt nas. Men om det er nok til at bruge
det som undskyldning for at barbere sig... jeg tvivler, og jeg barbere sgu'
af andre årsager.

Lars

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 22-02-03 19:12

["Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> | Thu, 20 Feb
2003 22:37:13 +0100]

>Jeg har nemlig det lille problem at mine kønshår bliver så lange at det
>bliver "umuligt" bruge et kondom idet at hårene filtrer sig ind i det.

Jeps, og pokkers ubehageligt det er...

Jeg er ikke den store kondombruger, har faktisk ikke brugt ét i mange
år, men det jeg gjorde for at undgå problemet var at bruge min
almindelige skraber.

Dog kun lige omkring roden af pikken, altså de få hår der sidder på
selve pikken og dem lige omkring roden skraber jeg af (nemmest hvid man
trækker lidt ud i 'dyret' imens).

Det samme kan anbefales hvis man er sammen med nogen der elsker at sutte
pik; sådan lige for at gøre oplevelsen større for dem

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 22-02-03 19:44

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> writes:

> [...]
>
> Det samme kan anbefales hvis man er sammen med nogen der elsker at sutte
> pik; sådan lige for at gøre oplevelsen større for dem

HØRT!

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 22-02-03 23:01

[Trine Kornum Christiansen | 22 Feb 2003 19:43:54 +0100]

>HØRT!

Hehe :)

Vi havde nemlig en ung jysk sexven på besøg, og da han er helt tosset
med at sutte pik på mig nærmest hele tiden, ville jeg naturligvis gøre
min pik lidt mere suttevenlig for ham.

Men nu hvor hårene er ved at vokse ud igen, også selvom jeg kun fjernede
lidt, er det naturligvis begyndt at klø igen :-/ Argh!

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Ally

Dato : 23-02-03 00:04

>Vi havde nemlig en ung jysk sexven på besøg, og da han er helt tosset
>med at sutte pik på mig nærmest hele tiden, ville jeg naturligvis gøre
>min pik lidt mere suttevenlig for ham.

Åh nej, skal vi nu til det igen? Jeg var lige kommet mig over
misundelsen, og så begynder du igen *GGG*.

>Men nu hvor hårene er ved at vokse ud igen, også selvom jeg kun fjernede
>lidt, er det naturligvis begyndt at klø igen :-/ Argh!

Man har ikke levet, før man har prøvet at barbere sig omkring det
bagerste hul. Det er i sig selv ikke noget særligt... det "sjove"
begynder nogle dage senere, når hårene begynder at vokse ud...
ARRGHHHH!!! Jeg har gået rundt og kløet mig i røven i flere dage
*GGGG*.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Ally

Dato : 23-02-03 00:55

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 24-02-03 23:30

[Ally | Sun, 23 Feb 2003 00:55:26 +0100]

>Åh nej, skal vi nu til det igen? Jeg var lige kommet mig over
>misundelsen, og så begynder du igen *GGG*.

Beklager meget, men der er gået lang tid siden da, og forrige weekend
var han på besøg igen.

Vores "formål" de andre 2 gange var at prøve nogle eksperimenterende
sexlege sammen med ham, men hér sidste gang blev det ikke til de alt for
avancerede ting, da han er langt mere til at ligge og skiftevist putte
sig ind til mig, og så ellers sutte den af på mig hver gang min pik blev
stiv

Det er sgu' sjovt... egentlig nyder vi (jeg) det i fulde drag - også det
at dyrke sex, sove lidt, dyrke sex, sove lidt etc. etc. - selvom det dog
VILLE være smartest med en sexven der *ikke* snorker...

>Man har ikke levet, før man har prøvet at barbere sig omkring det
>bagerste hul.

Well, SÅ har JEG ikke levet - jeg har ingen som helst formål med at lade
min barberkniv nærme sig dér! :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 25-02-03 01:16

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
> [...]
> VILLE være smartest med en sexven der *ikke* snorker...

> Well, SÅ har JEG ikke levet - jeg har ingen som helst formål med at lade

Er jeg abnorm, når jeg ikke har hår i mange centimeters afstand fra
røvhullet?
Hår i armhule og skridt har to vigtige biologiske formål - at sprede sved og
mindske sllid og dermed sikre at feromoner fordamper ud til parneres næser.
Man hår nær anus vil de hænge i lorten og være upraktiske?

Fra : Chokmah

Dato : 25-02-03 04:54

On Mon, 24 Feb 2003 23:30:16 +0100, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

> [...]
>avancerede ting, da han er langt mere til at ligge og skiftevist putte
>sig ind til mig, og så ellers sutte den af på mig hver gang min pik blev

UUhhhhhhhh som det da lyder hyggeligt
jeg kan da godt se min homofobi ødelægger en del for mig :) !
jeg sider og prøver ta visualisere det hele for mig - menjeg tror man
skal ha været der for at få det helt eller delvist med !
bedste hilsner
Bo M Mogensen

Fra : Ally

Dato : 25-02-03 14:13

>UUhhhhhhhh som det da lyder hyggeligt
>jeg kan da godt se min homofobi ødelægger en del for mig :) !

Hehe... vær nu lidt frisk og prøv det Bo *G*

>jeg sider og prøver ta visualisere det hele for mig - menjeg tror man
>skal ha været der for at få det helt eller delvist med !

Det er vist helt sikkert.

Nu er jeg ikke selv bøsse, men derfor er jeg sgu alligevel skide
misundelig på René over den mængde sex, han støver sammen *G*. I min
fantasiverden drejer jeg bare hans ord om, så det er mig, min kæreste
og en anden pige, der skiftevis sover, har sex, sover, har sex... fed
fantasi

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-02-03 22:33

[Chokmah | Tue, 25 Feb 2003 03:53:39 GMT]

>UUhhhhhhhh som det da lyder hyggeligt

DET er det bestemt også - bedst er det når Nicolai ligger på den anden
side, så jeg skiftevist kan nusse med den ene mens den anden sutter mig,
hvorefter de kan bytte plads ;)

Dén del er måske heller ikke noget der sker SÅ ofte, da Nicolai ikke er
helt så flollet med at sutte pik som jeg engang imellem godt kunne ønske
mig... :)

>jeg kan da godt se min homofobi ødelægger en del for mig :) !

Ej, samme scenarie kan vel også sagtens opleves med piger? Altså der ER
jo også nogle piger der tænder på at sutte pik - og jeg ville da mene at
blandt dem burde der også findes nogen der var rimeligt gode til det?

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Chokmah

Dato : 28-02-03 00:27

On Wed, 26 Feb 2003 22:32:44 +0100, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

> [...]

>DET er det bestemt også - bedst er det når Nicolai ligger på den anden
>side, så jeg skiftevist kan nusse med den ene mens den anden sutter mig,

hmmm joooow !!!

>Dén del er måske heller ikke noget der sker SÅ ofte, da Nicolai ikke er
>helt så flollet med at sutte pik som jeg engang imellem godt kunne ønske
>mig... :)

ja ja sådan kan det jo gå man kan ikke vinde hver gang !

>Ej, samme scenarie kan vel også sagtens opleves med piger? Altså der ER
>jo også nogle piger der tænder på at sutte pik - og jeg ville da mene at
>blandt dem burde der også findes nogen der var rimeligt gode til det?

jamen du har faktisk fat i noget der .... hmm.... ja nu synes jeg at
det måske begynder at grænse sig til det meget private men ...
men kvinder udemærker sig jo ved og det i høj grad ved at have bryster
for sikkert de fleste af os hetroer der starter det altså 2 spor i
hjernen der er selvføligt driften men den er så banal et eller andet
sted -
men den fred man kan opleve ved at have den rigtigt kontakt med et
bryst overgrå næsten alt - også har jeg haft en anden well ikke det
samme men der hænd af .... jeg fik en gang bare sådan en finger bøl
frisk moder mælk - er du vimmer mand - det går lige i hjernen på såan
en som mig jeg tror det rammer et eller andet fra da man amede
aktivere en eller anden form for den samme fornemelse af fred og
fuldstændig ro afklarethed glæde en slags niravana.

så jeg tror såmænd det nok et eller andet sted er den samme ting
der oplevs

bedste hilsner
Bo M Mogensen

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 26-02-03 19:55

Frabedes]@tnfs.dk> wrote:

> [...]
>
>Men håber at i kan hjælpe med det. Hvis i forslår nogle "redskaber" til
>jobbet må i gerne smide et link til det såfremt det lader sig gøre.

mange tak for jeres råd og tips. Regner med at smutte en tur i byen
imorgen og kigge på en hår/skægtrimmer. Og finder jeg ikke nogen som
umiddelbart falder i min smag eller stil så må jeg bare holde mig til
min skraber.

Men som sådan synes jeg ikke personligt at mine kønshår som sådan
stikker når at jeg har ladet håret gro lidt dernede. Men mit skæg ja det
er en anden sag
Flemming Jacobsen

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 27-02-03 16:28

On Wed, 26 Feb 2003 19:54:56 +0100, "Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam
Frabedes]@tnfs.dk> wrote:

> [...]
>imorgen og kigge på en hår/skægtrimmer. Og finder jeg ikke nogen som
>umiddelbart falder i min smag eller stil så må jeg bare holde mig til

Har idag været nede og kigge og synes ikke lige at jeg kan få mig
besluttet, men er der nogen bestemt fabrikant eller model der kan
anbefales da jeg ikke har så meget lyst til at risikikerer at få flået
mine hår ud bare fordi at jeg valgte en forkert model
Flemming Jacobsen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-02-03 16:48

Thunderbird[7100] wrote:

> [...]
> anbefales da jeg ikke har så meget lyst til at risikikerer at få flået
> mine hår ud bare fordi at jeg valgte en forkert model

generelt set følges pris og kvalitet ad, så du skal gøre op med dig selv
hvad du vil bruge på projektet....
derudover kan jeg anbefale Babyliss, som mærke generelt.....
mit eget foretrukne mærke er Moser, men jeg er også professionelt skadet ;)

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 27-02-03 16:53

On Thu, 27 Feb 2003 16:47:35 +0100, "Sabina Hertzum"
> [...]

>derudover kan jeg anbefale Babyliss, som mærke generelt.....
>mit eget foretrukne mærke er Moser, men jeg er også professionelt skadet ;)

Dvs at jeg bør vælge en trimmer fra Babyliss ?
Flemming Jacobsen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-02-03 17:03

Thunderbird[7100] wrote:

> Dvs at jeg bør vælge en trimmer fra Babyliss ?

det kan kun du selv afgøre..... min erfaring siger mig bare at babyliss
plejer at være ok....
det nemmeste er at spørge hos forhandleren.... prøve at lade trimmeren køre
en tur på armen..... niver den i hårene så lad den være og vælg en anden...

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 27-02-03 21:33

On Thu, 27 Feb 2003 17:02:50 +0100, "Sabina Hertzum"
> [...]

>en tur på armen..... niver den i hårene så lad den være og vælg en anden...

Ok, men vi har en trimmer derhjemme som min mor klipper mig med og den
føler jeg ikke river mig hovedhåret er det ensbetydende med at den ikke
vil rive i håret andre steder ?.
Flemming Jacobsen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-02-03 21:46

Thunderbird[7100] wrote:

> Ok, men vi har en trimmer derhjemme som min mor klipper mig med og den
> føler jeg ikke river mig hovedhåret er det ensbetydende med at den
> ikke
> vil rive i håret andre steder ?.

det bedste bud er at prøve*G* men umiddelbart nej, så vil den sansyneligvis
ikke rive ( ret meget*G*)... dog vil jeg anbefale at rense og smøre den
grundigt før brug ;)

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 27-02-03 22:19

On Thu, 27 Feb 2003 21:46:16 +0100, "Sabina Hertzum"
> [...]

>ikke rive ( ret meget*G*)... dog vil jeg anbefale at rense og smøre den

Lyder til at det er meget risikabelt så jeg tror at jeg holder mig til
min skraber den ved man da hvor at man har og hvad den kan gøre
Flemming Jacobsen

Fra : John Sahl

Dato : 27-02-03 22:38

Thunderbird[7100] wrote:
> Lyder til at det er meget risikabelt så jeg tror at jeg holder mig til
> min skraber den ved man da hvor at man har og hvad den kan gøre

Du kan roligt teste med maskinen, det sker der ikke det mindste ved.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-02-03 22:49

John Sahl wrote:

> Du kan roligt teste med maskinen, det sker der ikke det mindste ved.

ikke medmindre man er bange for at få et enkelt hår revet ud med rod ;)

Fra : Anita

Dato : 28-02-03 11:16

"Thunderbird[7100]" skrev

> Lyder til at det er meget risikabelt så jeg tror at jeg holder mig til
> min skraber den ved man da hvor at man har og hvad den kan gøre

Hvad var der galt med en saks?

Venligst Anita

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 28-02-03 15:17

On Fri, 28 Feb 2003 11:15:48 +0100, "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk>
wrote:

>"Thunderbird[7100]" skrev

>Hvad var der galt med en saks?

tager for lang tid og giver ikke et ensformigt resultat
Flemming Jacobsen

Fra : Anita

Dato : 28-02-03 16:32

"Thunderbird[7100]" skrev

> tager for lang tid og giver ikke et ensformigt resultat

Pjat med dig, det kræver bare lidt træning

Venligst Anita

Fra : Arne Jensen

Dato : 05-03-03 11:36

>Lyder til at det er meget risikabelt så jeg tror at jeg holder mig til
>min skraber den ved man da hvor at man har og hvad den kan gøre

Ved godt at denne tråd er ved at være ½ gammel, men da jeg ikke kommer
online hver dag får du alligevel et svar.
Personligt barbere/trimmer jeg mig ikke i skridtet, men mener
alligevel at jeg kan give dig et råd med på vejen.

Jeg bliver klippet enten af min kone eller en ven/inde med en ganske
almindelig (billig) trimmer fra Phillips. Den har ALDRIG nevet mine
hår i hovedet. Da jeg lider af skægpest, skal jeg enten barbere mig
HVER dag (faktisk helst 2 gange om dagen, da jeg har ret kraftig
skægvækst), eller springe over nogle dage hvis ikke jeg skal ligne
noget der er løgn ned af halsen (og det gør pisse ondt kan jeg godt
hilse at sige). Ved de lejligheder hvor jeg har sprunget over nogle
dage med barberingen bruger jeg som regel trimmeren til at tage det
værste.. Har jeg for travlt ved disse lejligheder kan den godt nive en
smule i ansigtsbehåringen.. Men som du selv har været inde på er
skægstubbe noget grovere end det øvrige hår på kroppen.. I hvert fald
for mit vedkommende!
Jeg mener med sindsro at du kan købe en trimmer og bruge den omkring
dine ædlere dele hvis du ikke ønsker at barbere dig der.. Ingen
problemer så vidt jeg lige kan gennemskue. Jeg vil dog.. Hvis du
finder det besværligt med en stor maskine anbefale dig at købe en af
de modeller der er genopladelige, frem for en 220V.. Så har du i det
mindste ikke en ledning at stå og fægte med.
Jeg tror de fleste trimmere/hårklippere -i mellem pris gruppen- idag
er af så god kvalitet at mærket ikke har den store betydning.

Venligst
Arne Jensen

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 05-03-03 13:05

> [...]
>Jeg tror de fleste trimmere/hårklippere -i mellem pris gruppen- idag
>er af så god kvalitet at mærket ikke har den store betydning.

Tak for dit svar men har fundet en billig trimmer som jeg har tænkt mig
at prøve med.
Flemming Jacobsen