Dildo
Fra : Mette og René

Dato : 16-02-03 15:51

Hej NG

Er der nogen der har brugt en dildo på deres piger uden de vidste det i
forvejen?, altså hvis hun er bundet og med bind for øjnene.

René

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 16-02-03 16:11

"Mette og René" <tdcspace@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der nogen der har brugt en dildo på deres piger uden de vidste det i
> forvejen?, altså hvis hun er bundet og med bind for øjnene.

Hej René

Ikke bundet og med bind for øjnene, men sovende hvor hun blev slikket våd og
fik ført en dildo op imens hun stadig var væk i drømmeland...

Hvorfor spørger du?

/ Jonas

Fra : Mette og René

Dato : 16-02-03 16:23

> Hvorfor spørger du?

Det var for at hører der har været en positiv reaktion

:)

Rene

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 16-02-03 16:37

> Det var for at hører der har været en positiv reaktion

Reaktionen var KUN positiv fra min kærestes side, men hun elsker også at
blive vækkket på den måde, eller i det hele taget blive vækket med sex!

/ Jonas