Kommer meget!
Fra : Per

Dato : 16-02-03 15:08

Hej NG!

Tænder piger på at man "kommer meget" altså store mængder ved sædafgang -
eller er det kun noget der forekommer i pornofilm.

Har spurgt flere piger, men ingen synes at tænde specielt på ovennævnte. Der
blev dog nævnt noget med mandighed og styrke??

Mvh. Per!

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 16-02-03 15:50

> Hej NG!
>
> Tænder piger på at man "kommer meget" altså store mængder ved sædafgang -
> eller er det kun noget der forekommer i pornofilm.

Hejsa Per

Jeg tror umiddelbart at piger kan tænde lidt på at mærke varmen fra spermen
i dem. Dette gælder formodentligt kun for forhold som ikke bruger kondom, da
det måske kan være lidt svært at mærke spermen, og i givet fald hvor meget!
Min kæreste kan i hvert fald godt lide at mærke det, man kan også fornemme
på hende at det bliver mere intenst i det sekund at man kommer i hende. Jeg
håber da derfor at alle andre piger også har det på den måde, og absolut
ikke syntes at sperm er klamt, men at det er frækt og varmt og hot at mærke
inden i sig, uanset om det er i fissen, røven eller munden! :)

/ Jonas

Fra : Michael

Dato : 22-02-03 18:32

"Jonas M. Nielsen" wrote in message
....... ikke syntes at sperm er klamt, men at det er frækt og varmt og hot at
mærke
> inden i sig, uanset om det er i fissen, røven eller munden! :)
>
> / Jonas

Et spørgsmål fra en uvidende på dette område, er det ikke uhygiejnisk at
komme i nummeren på en pige/fyr??Godt nok ved at der kommer vel i gennemsnit
2-3 kg baktierer ud den vej om dagen......men, jeg mener bare om det er
sådan man gør? Er det ikke osse uhygiejnisk for Tisse-Leif hvis han skal op
i tarmtomningskanalen??

Og så lige en anden ting, min kæreset kan også godt lide når jeg kommer i
hende, hvor det nu end må være :) Ville det ikke være et problem hvis en
pige/fyr absolut ikke tændte på det?

Mvh
Michael :)

Fra : The Dude

Dato : 23-02-03 15:34

> Og så lige en anden ting, min kæreset kan også godt lide når jeg kommer i
> hende, hvor det nu end må være :) Ville det ikke være et problem hvis en
> pige/fyr absolut ikke tændte på det?

Næh for så er du jo færdig, partneren skal helst være tændt før ;)

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 23-02-03 17:10

"Michael" <Michael_hopla@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Et spørgsmål fra en uvidende på dette område, er det ikke uhygiejnisk at
> komme i nummeren på en pige/fyr??

Jeg tror ikke det er uhygiejnisk at komme i røven på en pige / fyr (kender
kun til det i piger), for pigen skal selvfølgelig være renlig deromme så man
kan komme til, om man så må sige det *GGG* Hvis man er renlig, begge parter,
så burde det ikke være et problem - jeg har personligt aldrig haft problemer
med det.

>Er det ikke osse uhygiejnisk for Tisse-Leif hvis han skal op
> i tarmtomningskanalen??

Som sagt før, så skal den man er sammen med selvfølgelig være renlig
deromme. Der findes masse af gode trix til at blive fin og ren, så som
sagt - intet problemer generelt.

/ Jonas

Fra : A.Barney

Dato : 24-02-03 15:29

Per wrote:
> Hej NG!
>
> Tænder piger på at man "kommer meget" altså store mængder ved sædafgang -
> eller er det kun noget der forekommer i pornofilm.

Jeg har kendt een pige der gjorde. Hos hende var det store hit hvis jeg
ville komme på hendes mave. Jeg har kendt to der havde et "Aaadr...!!"
forhold til det der løb ud bagsefter, og resten var nærmest indifferente.

Andreas