Sex på offentlige steder
Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-03 01:41

Sex på offentlige steder

Er det ikke lidt asocialt at usikre par skal søge opmærksomhed ved at bolle
hvor det vækker opsigt og evt forstyrrer trafikkens normale afvikling.

Vi skal alle have 15 minutters berømmelse, når chancen byder sig, men der må
da være mere kreative måder.

Det minder mig om piger der går til mandestrip for at vise at de er lige så
frigjorte som mænd

Programmer hvor smukke piger praler af deres modige bedrifter
- er de mere lødige end hard core porn (som Politikens lederartikler ser
samfundsskade i)

Glinsende rød læbestift kaldte det TV-program, som jeg mopser over her, for
DYRISK
Hvilke dyr har rød mund.?
Bavianer har rød røv, og nogle sekunder om måneden har løven synligt rødt
blod i mundvigende, men læbestift er da så unaturlig som en tatovering - en
kunstnerisk udsmykkelse og en løgn om ophidselsesrødme (og mennesket er vist
det eneste dyr der rødmer - er det iøvrigt mange unge der kan skrue den
charme på - jeg har aldrig rødmet - har du?)

En seng giver mulighed for skift af stillinger - er det masochisme der får
folk til at bolle stående, eller et praleri om at de er så liderlige,
sædblærespændte og hurtigt antændelige, at de fysiske rammer er
underordnede.?
Er falsk opreklamering af erotik ved at være løbet linen ud, og vi foregiver
KEJSEREN HAR TØJ PÅ , selvom det er noget der skal overstås for at vise at
man er normal og ikke en sindsyg taber???
Jo vi er alle forskellige, og frihed er ALTID GODT - men gruppepres som
staten forærer TV-monopolet til (et monopol der er milliarder værd) - er det
ikke for meget?.

Bo Warming
Bjelkes Alle 46
2200 København N
Tel: 3586 1000
Fax: 001 815 364 4235
http://www.glistrup.com

Fra : nobody

Dato : 16-02-03 03:27

On Sun, 16 Feb 2003 01:41:18 +0100, Bo Warming wrote:

> Sex på offentlige steder
>
> Er det ikke lidt asocialt at usikre par skal søge opmærksomhed ved at bolle
> hvor det vækker opsigt og evt forstyrrer trafikkens normale afvikling.

Jeg må nu endrømme at jeg tænder på tanken på at have sex på et offenligt
sted, hvor der måske er nogen der kan se os.

Men jeg kan nu aldrig forstille mig at jeg villle dyrke sex på en
mortorvej.

> Vi skal alle have 15 minutters berømmelse, når chancen byder sig, men der må
> da være mere kreative måder.

Er det nu negativt at søge noget spænning i et forhold??

Du kan jjo prøve sex på stylter, hvis du mangler inspration

> jeg har aldrig rødmet - har du?)

ja da.

> [...]
> folk til at bolle stående, eller et praleri om at de er så liderlige,
> sædblærespændte og hurtigt antændelige, at de fysiske rammer er

Og det giver et vilket som helst andet underlag ikke?

> [...]
> staten forærer TV-monopolet til (et monopol der er milliarder værd) - er det

Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig forstår hvad du mener med dit indlæg,
men jeg er også ny her. Og så er der jo også det at jeg er 25 år og aldrig
har haft sex. (men det går måske over engang)

--
Nobody

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-02-03 03:40

"nobody" <nobody@nobody.1234> skrev :

>Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig forstår hvad du mener med dit indlæg,
>men jeg er også ny her.

Der er såmænd heller ingen andre, der forstår Bo Warmings indlæg.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-03 11:00

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Der er såmænd heller ingen andre, der forstår Bo Warmings indlæg.

Når man gerne vil poste noget dumsmart
og ikke kan finde på det selv,
så gentager man hvad andre skriver, fx at ingen forstår BW-indlæg.

Er de så høj-lix med lange fremmedord, eller engelske citater at det kræver
uddannelse?
Overhovedet ikke.

Der er lidt sjusk og telegramstil, men hvis man _vil_ forstå , så forstår
man det meste.

Hvad irriterer er nok
1. at jeg ikke er enøjet som folk flest , men ser en sag fra to sider, og
det forvirrer
2. at jeg påviser selvmodsigelser i vanetænkning, og det gør ondt på
vanetænkere.

Men tak for kritik, jeg skal nok søge at mindske antallet af halvfærdige
indskudte sætninger, og brug af blærede citater, der ikke alle er klart
nødvendige som understøtning af mit eget budskab.
Man er mest irriteret på blærerøve, når man selv er en blærerøv, har en klog
mand sagt

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-02-03 20:40

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev :

>Men tak for kritik, jeg skal nok søge at mindske antallet af halvfærdige
>indskudte sætninger, og brug af blærede citater, der ikke alle er klart
>nødvendige som understøtning af mit eget budskab.

Har du overvejet, hvorfor du stort set er hadet af alle på
Usenet?

Næsten ingen svarer på dine indlæg, som stort set kun består af
citater fra diverse dagblade.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-03 21:14

"Knud G

> Har du overvejet, hvorfor du stort set er hadet af alle på
> Usenet?
>
> Næsten ingen svarer på dine indlæg, som stort set kun består af
> citater fra diverse dagblade.

Har du nogensinde skrevet on-topic - om seksualitet?

Idag spilder du alles tid med personfnidder og ligegyldigheder om
citatteknik, som om FORM er vigtigere end indhold.
Du har rekord i OT indlæg idag

Det danske ord HAD har efterhånden mange betydninger og da Dallas var i TV
sagde man at J.R var "manden som millioner af TV-seere elskede at hade.
Han var den højst betalte.

at jeg provokerer folk til at vise deres sande ansigt som personangribere
uden ontopic-forstand er da en bedrift

At nogle elsker at hade mig, betyder at jeg som en klov i cirkus gør gavn.

Du har ret i at jeg ENGANG var næsten så sjældent svaret på som du.
Det var dengang jeg pr løgnekampagne til udbyder var smidt ud og måtte hacke
mig ind og ikke let kunne svare.

INGEN er reelt generet at citat-halehæng som er fodnoter der let springes
over, her lidt om HAD og om FJENDEBILLEDER

CITATER OM FJENDEBILLEDE

Hvis du vil skaffe dig fjender, så forsøg at forandre
t. -Woodrow Wilson

Hvorfor man siger imod. - Man modsiger ofte en mening, selv om
det egentlig kun er tonen, den bliver fremført i, der er os usympatisk.

Jeg ved ikke noget så dejligt som når folk angriber mig.
Så tør jeg nemlig næsten tro på, at de mener, hvad de siger.
Soya

Ofte er det tappert at holde sig tilbage og gå forbi - for at spare sig
selv til en værdigere fjende. Nietzsche

Organiseret had, det er enighed John Jay Chapman

Overhør ikke den lyst der er i al anklagen. Nietzsche

The life of the enemy. Whoever lives for the sake of combating
an enemy, has an interest in the enemy´s staying alive.
Nietzsche

Young gorillas are friendly, but they soon learn.
Will Cuppy

The vast wasteland of TV is not interested in producing a better mousetrap
but in producing a worse mouse. Laurence C. Coughlin

If England treats her criminals the way she has treated me, she doesn't
deserve to have any. Oscar Wilde

The life of the enemy. Whoever lives for the sake of combating
an enemy, has an interest in the enemy´s staying alive.
Nietzsche

Eksempler på urimelige angreb: At bebrejde en skrædder, at han ikke kan sy
fodtøj. At bebrejde en mand, at han er fedtet, når man selv er gerrig. At
bebrejde en mand, at han trækker vejret. Mange angreb kan føres tilbage til
en af disse enkle former. Soya

Every society has a tendency to reduce its opponents to caricatures.
Nietzsche

CITATER OM AT HADE

HADFAfb Had er der L Æ N G S T fornøjelser ved - man elsker i
hast, men afsky lever man med. Lord Byron

HADFAfb Hvad vi behøver er had. Herfra fødes vore ideer.
Jean Genet

HADfbddnearsfj I never worked better than when I am inspired by
anger; for when I am angry, I can write, pray, and preach well, for then my
whole temperament is quickened, my understanding sharpened, and all mundane
vexations and temptations depart. Martim Luther

HADfbnnsbpp Det synes at være almindelig lov i politik, at jo
mere man har fælles overbevisninger og interesser, desto stærkere kan det
gensidige had vokse Arthur Koestler

HADFfb A man has enemies, whom he cultivates, cherishes and nurses, and whom
he hopes will always remain so. Werner Schneyder

HADFfb Der er også jalousi i had: vi ønsker at have vor fjende for os selv.
Friedrich Nietzsche

HAdSfb Had må¨gøre en produktiv - eller kunne man lige så godt
elske.Karl Kraus

HADuf Hvad vi behøver er had. Herfra fødes vore ideer.
Jean Genet

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-02-03 10:31

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Der er såmænd heller ingen andre, der forstår Bo Warmings indlæg.

Snak for dig selv, Knud. Er du forresten ikke vejleder i denne gruppe?

--
-Jens B.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-02-03 19:48

On Thu, 20 Feb 2003 10:31:21 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

>Snak for dig selv, Knud. Er du forresten ikke vejleder i denne gruppe?

jow det er han da .... og han skød da også noget med sprede hagel i
nærværende postning .... men faktum var sgu også BW i den given
postning vrøvlede mere ind hvad rigemeligt var det var sådan et nu
skriver jeg pik pik pik + kusse = så er jeg topick indlæg også blev
der ellers skrevet en del om det mulige angreb på irak
det er fanme da belastene.

Mv
Bo M Mogensen

fut :dk.admin.netikette

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-02-03 05:17

nobody wrote:

> [...]
> men jeg er også ny her. Og så er der jo også det at jeg er 25 år og
> aldrig har haft sex. (men det går måske over engang)

ja det må vi sgu da håbe ... men nu er den en ting der undre mig ved de her
lidt* ældre*
jomfruer m/k - hvorfor går man ikke bare til en prostitueret og for klaret
sagen ???
hvis jeg var 25 og ARLDIRG HAVDE FÅET sex og var en mand så er de 400 kr.
sgu da en beskeden sum at bløde
for at blive den erfaring riger `?

Mv
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-03 11:14

"Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk> wrote in message

> [...]
> sagen ???
> hvis jeg var 25 og ARLDIRG HAVDE FÅET sex og var en mand så er de 400 kr.

Da jeg i min studietid begyndte at gå på massageklinik kunne man få dansk
for 200 kr , nu er prisen det dobbelte.
I Politiken idag omtalles 1400 kr som normalpris i Rusland -
ved nogen om hvordan priser er forskellige , fx for halvtimessamleje med
25årig der er smuk til 7 point på en skala fra 1 til 10?

Jeg finder det meget forståeligt at folk der ikke har prøvet sex venter til
muligheden for "sympatifisse" opstår, for romantik er vigtig for nogle
(ikke for mig).

Alle praler - mere eller mere direkte - af succes og erfaring, så det er
forfriskende at høre om en der erkender t være jomfru, og ikke er bange for
at blive set på som sindsyg og taber af den grund.

Årsagen til at jeg blev smidt ud af Fremskridtspartiet, efter at det var
dødt, var nok især at en partifælle der havde lånt pornovideoer af mig og
som havde fået råd om, hvor han kunne gå på massageklinik, men ikke havde
modet til det, var blevet jogget på sine ømmeste tær af mig.
Livet er for kort til finfølelse.

Fra : Chokmah

Dato : 17-02-03 00:27

On Sun, 16 Feb 2003 11:13:46 +0100, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>Da jeg i min studietid begyndte at gå på massageklinik kunne man få dansk
>for 200 kr , nu er prisen det dobbelte.

JAMEN IDN STUDI TID MÅ WELL OGSÅ HAVE VÆRET I SLUT 60 ERNE SÅ how caps
den almindelige prisudvikling taget i betragtning med inflation etc.
er der well nærmest tale om et pris fald ...

>I Politiken idag omtalles 1400 kr som normalpris i Rusland -

ja så er man fanme heller ikke fo rklg en offentlig ansat tjener
typisk 20 $ om ugen eo ipso så kanman også få fisse til 5 !

>ved nogen om hvordan priser er forskellige , fx for halvtimessamleje med
>25årig der er smuk til 7 point på en skala fra 1 til 10?

nu bleb min undomelige sjæl komrumperet af den danske amasadør i
Liberia i 1987 der forærede mig min første prostitueret og jeg har da
pilet en len strøm op igenem årene til slut 90 erne ---- det er
simeplethænd et spørgsmål om at vide hvor man skal gå hænd og man skal
sgu ALRDIRG gå ind på at købe til minnut takstere itl man kommer og
det kosert så i mellem 400 & 600 kr 300 for en gade luder i østem og
afri ka ligger prisen på mellem 5 kr til max 100 hvis man kan finde ud
af at handle man kan også få det på symtaien .... men det koster som
regl mere i drinks osv osv.

>Jeg finder det meget forståeligt at folk der ikke har prøvet sex venter til
>muligheden for "sympatifisse" opstår, for romantik er vigtig for nogle
>(ikke for mig).

jeg tror mere det er usikkerhed og et forkvaklet syn på romantik ind
det har med sund fornuft at gære !

>Alle praler - mere eller mere direkte - af succes og erfaring, så det er
>forfriskende at høre om en der erkender t være jomfru, og ikke er bange for
>at blive set på som sindsyg og taber af den grund.

jamen hvis det er mig du stiler efter så sagde jeg da ikke der var
noget obskønt i den manglene defloration om man kan bruge det udtrygt
om mænd ( ? ) så vedvarende jomfruelighed når man nu kunne ifnde ud af
hvordan det hang sammen for praktisk talt meget få penge ...

> [...]
>som havde fået råd om, hvor han kunne gå på massageklinik, men ikke havde
>modet til det, var blevet jogget på sine ømmeste tær af mig.

ja ja sandheden er ilde hørt - men tak fordi du delte den med os BW
da den sidste tvil om der kunne eksistere en psyiksk sundt menneske
inde i en frmeskirdt mand nu er slette af kortet :)
Mv
Bo M mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 17-02-03 05:41

"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message
> ja ja sandheden er ilde hørt - men tak fordi du delte den med os BW
> da den sidste tvil om der kunne eksistere en psyiksk sundt menneske
> inde i en frmeskirdt mand nu er slette af kortet :)

Racister dømmer alle af en hudfarve udfra enkeltes adfærd,
og Bush dømmer Irak på mistanke, og det er lige så urimeligt at dømme et
parti udfra en enkelstående episode, forklaret subjektivt af een person(mig)
Fremskridtsparti-medlemmer er lige så sympatiske, ærlige, åbne, hjertevare,
psykisk sunde mm som SF, EL, S og andre medlemmer, alt i alt

Fra : Chokmah

Dato : 18-02-03 03:41

On Mon, 17 Feb 2003 05:41:29 +0100, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message
>
>Fremskridtsparti-medlemmer er lige så sympatiske, ærlige, åbne, hjertevare,
>psykisk sunde mm som SF, EL, S og andre medlemmer, alt i alt

ha - ha ja ja ok den bad jeg selv om - men den er nu OT og høre hjemme
i dk.snk.vitigheder :)

fut :dk.snak.snik

Fra : nobody

Dato : 17-02-03 01:23

On Sun, 16 Feb 2003 04:17:08 +0000, Bo M Mogensen wrote:

> ja det må vi sgu da håbe ... men nu er den en ting der undre mig ved
> de her lidt* ældre*
> jomfruer m/k - hvorfor går man ikke bare til en prostitueret og for
> klaret sagen ???

Fordi man ikke har / kan score en pige, er det så almindeligt at man
gårtil en prostioeret og får klaret sagen?

> hvis jeg var 25 og ARLDIRG HAVDE FÅET sex og var en mand så er de 400
> kr. sgu da en beskeden sum at bløde
> for at blive den erfaring riger `?

Hvis er problemet her. Vi er heltigvis ikke alle ens. Jeg kunde aldrig
finde på at gå til en prostiueret, om hun så ville betale mig for det.
Jeg er nok lidt gammeldags. Men jeg mener at første gang skal være
speciel, ligesådan med andne gang, og treje gang, ......
Måske lever jeg i en drømme verden!

Jeg tror, også, på at når jeg ikke har haft sex, så kan jeg heller ikke
længes efter det. (Dvs jeg har ikke brug for det. Alsår sammen med en pige
) Jeg tror at når jeg engang er sammen med en pige, så er det en
oplevelse, uden lige. Noget utroligt fantastisk, der overgår min fantasi
Jeg har heller ikke ondt af mig selv, eller syntes jeg er en taber, eller
noget ligenende.

Jeg burte jo enlig være drømme fyren men det er jeg ikke.

Jeg er tilfreds med mig selv, og den måde jeg har valgt at leve på.
Jeg er glad når jeg står op om morgenen, og træt når jeg går iseng. og jeg
får ikke noget på den dumme.

Nobody

Fra : Chokmah

Dato : 17-02-03 03:37

On Mon, 17 Feb 2003 01:22:36 +0100, "nobody" <nobody@nobody.1234>
wrote:

>Fordi man ikke har / kan score en pige, er det så almindeligt at man
>gårtil en prostioeret og får klaret sagen?

tjaaa... det er jo som man har dte til jeg ser lidt på det på samme
måde som hvis jeg var født uden fortænder ville jeg da nok gå til
tandlægen go få sat en protese i .... eller det VED jeg at jeg ville -

>Hvis er problemet her. Vi er heltigvis ikke alle ens.

Det har jeg arldrig sagt !

> Jeg kunde aldrig
>finde på at gå til en prostiueret, om hun så ville betale mig for det.

Øhh ...jow ??

>Jeg er nok lidt gammeldags. Men jeg mener at første gang skal være
>speciel, ligesådan med andne gang, og treje gang, ......

dream on ... sex er noget bøvlet noget - det er noget 2 mennesker
bygger op sammen igenem lang tid for det meste .....

>Måske lever jeg i en drømme verden!

jeg er gsu bange for det :)

>Jeg tror, også, på at når jeg ikke har haft sex, så kan jeg heller ikke
>længes efter det. (Dvs jeg har ikke brug for det. Alsår sammen med en pige
> )

tjaa det kan der well være noget om hvis du ikke lige frem går og
længes efter noget du arldirg har haft så er behovet næppe græsnene
til det alermeren !
om end samenlignings grundlaget for den samlede vudering falder væk..

> [...]
>Jeg har heller ikke ondt af mig selv, eller syntes jeg er en taber, eller

vågn op du er 25 ! hvordan har du foretsillet dig det skulle ske at
hun en dag står på gaden trygger dig i hånde og siger ja her e rjeg så
.... lad os for gang i virkligheden ?

sådan bliver virkligheden ikke til når den er bedst alt hvad vi
oplever som godt her i livet er bygget på dyrt købte fejltagelser og
misforståelser der er blevet erkendt på en sådan måde så de ikke
gentager sig.

det du beskriver er jo mere ne teologisk oplevelse !

>Jeg burte jo enlig være drømme fyren men det er jeg ikke.

det er der ikke nogen der er eller kvinde for den sags skyld - vi har
alle samme vores ØJEBLIKKE hvor vi høre engelene spille på harpe
alt smelter sammen og uden følse af modgang eller misforståelse er vi
et med den ene - men der i mellem er der MASSER af hårdt arbejde ting
man ikke forstår sære kompromisser..... og ganske ofte er det bare
godt nok ...

>Jeg er tilfreds med mig selv, og den måde jeg har valgt at leve på.
>Jeg er glad når jeg står op om morgenen, og træt når jeg går iseng. og jeg
>får ikke noget på den dumme.

hæ jamen det kan sgu da være du ha rknægget koden og er kommet med den
universielle løsning til permanent livs glæde

jeg beklager hvis jeg lyder hård det er ikke meningen - men ...... det
gør mig et eller andet sted ondt at se et anden menneske vildledt af
sine egene idealer når de sgu næppe holder...

Mv
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 17-02-03 04:06

"nobody" <nobody@nobody.1234> wrote in message

> Fordi man ikke har / kan score en pige, er det så almindeligt at man
> gårtil en prostioeret og får klaret sagen?

For undertegnede fornuftsmenneske og ingeniørsøn var det rationelt at gå til
massagepige, hvilket var opløftende, da mit første kæresteforhold under mit
studies 1 del var holdt op, og jeg havde fået smag for sex
At jeg boede på et kollegie, hvor man holdt Ekstrabladet, og at de var
begyndt at bringe massageannoncer, var nok afgørende for at usikkerhed let
blev overkommet

> [...]
> Jeg er nok lidt gammeldags. Men jeg mener at første gang skal være
> speciel, ligesådan med andne gang, og treje gang, ......

Hvad mener du med SKAL VÆRE SPECIEL.
Kvindekønnet mener at man SKAL vente til man har gjort sig fortjent til en
piges kærlighed
Og at købesex afstumper,
Faktisk er der samme forskel på sympatisex og købesex som mellem at prøve
job som praktik og at være gift med jobbet.
På dk.familie.barn kører god tråd om ABORTDUKKE, som er en tamaguchi der
skal skræmme piger til ikke at blive gravide, vedat man oplever hvor svært
det er at passe en baby.
Men det er jo uærlig praktik.
for det søde ved babypasning -at det er ens egen unge ial fremtid -har man
jo ikke ved pseudopasning og der er måske noget afstumpene pseudo ved
købesex

> [...]
> Jeg har heller ikke ondt af mig selv, eller syntes jeg er en taber, eller

Jeg syns alle mænd skal have ondt af sig selv - LIDT - ved at piger gør sig
kostbare
Min femte luder havde ondt af usikre mig og foregav kærlighed - SKØNT!

Fra : Anita

Dato : 17-02-03 16:41

"nobody" skrev

> Fordi man ikke har / kan score en pige, er det så almindeligt at man
> gårtil en prostioeret og får klaret sagen?

Nej, det tror jeg ikke det er. Du skal nok forholde dig lidt kritisk til de
svar du får herinde. Jeg tvivler i hvert fald på at disse svar er
repræsentativt udsnit af resten af befolkningen.

> [...]
> Jeg er nok lidt gammeldags. Men jeg mener at første gang skal være
> speciel, ligesådan med andne gang, og treje gang, ......

Det er ikke forbudt at drømme... og det er da smukt at have en drøm om
første gang osv. Bare pas på ikke at sætte dine forventninger til oplevelsen
så højt at du kun kan blive skuffet. Glæd dig til det, men lad være med at
have en urealistisk forestilling om hvor skønt det vil blive.

> Jeg har heller ikke ondt af mig selv, eller syntes jeg er en taber, eller
> noget ligenende.

Hvorfor skulle du dog også det? Tro mig, du er ikke den eneste...

> Jeg burte jo enlig være drømme fyren men det er jeg ikke.

....men hvem er det?

> Jeg er tilfreds med mig selv, og den måde jeg har valgt at leve på.
> Jeg er glad når jeg står op om morgenen, og træt når jeg går iseng. og jeg
> får ikke noget på den dumme.

På samme måde som med penge, vil jeg sige at sex er ikke alt. Det er dejligt
at ha'/få, men det er ikke alt. Vi andre lever også fint uden sex i de
perioder, hvor vi ikke er i forhold.

Venligst Anita

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-02-03 17:26

Anita wrote:
> ...men hvem er det?

Her!! (det siger min kæreste ihvertfald ;)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Henning

Dato : 17-02-03 22:12

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> På samme måde som med penge, vil jeg sige at sex er ikke alt. Det er
> dejligt at ha'/få, men det er ikke alt. Vi andre lever også fint uden
> sex i de perioder, hvor vi ikke er i forhold.

Hvis jeg ikke har en partner, vil jeg hellere undvære sex
end købe den og har jeg en partner med mindre lyst end
jeg, går jeg heller ikke andre steder hen for at få opfyldt
*min kvote* *G*

MVH
Henning

Fra : N/A

Dato : 18-02-03 09:22

Fra : Bo Warming

Dato : 18-02-03 09:22

> jo jo men det er jo det permanente der bør de mindre heldige
> informeres om de tilbud der eksistere for at få oplevelsen med

Her lidt citatskyts der giver både Anita og Chokmah ret
- er man tænt på erotik, så køb det dog
- forstår man sex som opreklameret og magt over partneren er sagens kerne,
så er luderkøb spild
--------
Uden begæret keder kvinder mig ubeskriveligt. Camus

For lovers in the real and strong meaning of the term, the satisfaction of
sexual desire is inessential. It is merely a symbol.
Nietzsche

Christianity gave Eros poison to drink - he did not die of it, to be sure,
but degeneratated into a vice. Nietzsche

The root of sanity is in the balls. DH Lawrence

En kvinder ønsker ikke så meget selve kysset, som bevidstheden om, at hun
indgyder ham lyst til at kysse hende. Elizabeth Hyatt-Woolf

If it is not erotic, it is not interesting. Fernando Arrabal

Is sex dirty? Only if it's done right. Woody Allen

Man kræver ikke sanddruhed af kvinder, så længe man opdrager dem i den tro,
at d ere s fornemste livsopgave er at behage. Marie von Ebner-Eschenbach

Når en mand lugter stegen, venter han ikke længere på gemysen.
Helen Vita

Sex - the poor man's polo. Clifford Odets

Sex er til af begynde med ganske tilokkende, men det, der tæller i længden,
er magt. Jiang Qing (hustru til Mao)

----------------

Havde Chokmah læst de Nietzsche-citater han bad mig sende ham, ville han
være klog nok til at se at Anita har delvis ret, ligesom han selv har det.

Jeg tror Chokmah snarere er til Camus, så her lidt at tænke over (lyder det
ikke blæret?)

----------------

"An intellectual is someone whose mind watches itself.Albert Camus

"Every act of rebelling expresses a nostalgia for innocence.(Jeg gør
oprør, altså er jeg til - var hans parallel til Descartes "Jeg tænker, altså
er jeg til")Albert Camus

"For enden af mørket er der uundgåeligt et lys. Camus

"How many crimes committed because their authors could not end being
wrong! Albert Camus

"There is only one truly philosophical problem, and that is
sucicide.Albert Camus

OM AKTIVITET

"Jeg gør oprør, altså er vi til.Albert Camus

"Sisyphus was basically a happy man.Albert Camus

"Without work, all life goes rotten.Albert Camus

OM MORAL

Gå ikke foran mig. Måske vil jeg ikke følge dig. Gå ikke bagved mig. Måske
vil jeg ikke føre

an. Gå ved siden af mig og vær blot min ven.Albert Camus

Camus derimod indså at "Vi er alle skyldige i 2. verdenskrigs ulykker!

"Når manden ikke begærer kvinden, er hun uinteressant for ham" Camus

"Vi undrede os over, hvor krigen kom fra, og hvad der gjorde den så
modbydelig. Og nu ved vi det, den er inden i os selv.Albert Camus

"OM LØGN;SKØNHED:KVINDER

"You know what charm is: a way getting the answer yes without having asked
any clear question. Albert Camus

"Beauty is unbearable, drives us to despair, offering us for a minute the
glimpse of an eternity that we should like to stretch out over the whole of
time.Albert Camus

"No man is a hypocrite in his pleasure. Albert Camus

"Tro ikke dine venner, når de beder dig sige din ærlige mening. Alt, hvad
de ønsker, er at blive bestyrket i den mening, de har om sig selv.Albert
Camus

Al tro og håb på noget udenfor mennesket er en form for flugt - et
filosofisk selvmord.

Tanken er altid forud. Den ser for vidt, længere end kroppen, som er i
nutiden.

At undertrykke håbet er at føre tanken tilbage til kroppen. Og kroppen skal
rådne.

Regel: først at søge det værdifulde i ethvert menneske. Camus

En meget stor dyd består i at dræbe sine lidenskaber. En større dyd, der
består i at afbalancere dem. Camus

Det er fordi Frankrig er en militær nation, at kommunismen har sine
muligheder der. Camus.

Fejltagelser er fornøjelige. Sandheden er helvede. Camus

Jeg egner mig ikke til politik, eftersom jeg ikke er i stand til at ønske
eller acceptere modstanderens død.

Livet er fuldt af begivenheder, der får os til at ønske at blive ældre.

Man bør vedr politik tilstræbe en fornuftig, beskeden tænkemåde, befriet for
enhver messiaslære og for længslen efter det jordiske paradis. Camus

I vor kultur risikerer en mand dødsstraf, hvis han ikke græder ved sin mors
begravelse. Camus

At berøve sig livet, er at bekende, at man er overvundet af livet eller ikke
forstår det. Albert Camus

I vor kultur vil en mand der ikke græder ved sin mors begravelse blive idømt
dødsstraf Camus

Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-03 12:04

> Jeg må nu endrømme at jeg tænder på tanken på at have sex på et offenligt
> sted, hvor der måske er nogen der kan se os.

Ja, tanken er pirrende. God til at forfatte pornonoveller på. Men problemet
er oftest at få sex med en ideel partner, og ikke at omgivelserne er
provokerende

> Men jeg kan nu aldrig forstille mig at jeg villle dyrke sex på en
> mortorvej.

En dårlig sammenligning, for det er farligt. Hvad er farligt ved at bolle på
offentligt transportmiddel, toilet, park etc.???

> Er det nu negativt at søge noget spænning i et forhold??
>
> Du kan jjo prøve sex på stylter, hvis du mangler inspration

> ja da.

Hvornår? Er det værd at opnå gentaget?

> [...]
> men jeg er også ny her. Og så er der jo også det at jeg er 25 år og aldrig
> har haft sex. (men det går måske over engang)

Tydeligvis har intet været uforståeligt - dine svar viser at vi er fint på
bølgelængde

Fra : nobody

Dato : 17-02-03 00:55

On Sun, 16 Feb 2003 12:03:55 +0100, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Ja, tanken er pirrende. God til at forfatte pornonoveller på. Men problemet
> er oftest at få sex med en ideel partner, og ikke at omgivelserne er

Jeg er meget enig i der du skriver.

> En dårlig sammenligning, for det er farligt. Hvad er farligt ved at bolle på
> offentligt transportmiddel, toilet, park etc.???

Det billed jeg havde inde i hovedet, var at, ligge iog stønde på en meget
trafikeret motervej.
Jeg glæmte hvist en smily.

> der må

> Hvornår? Er det værd at opnå gentaget?

Hmm, det dreje sig om en pige, jeg meget godt kunde lide. For at gøre en
lang historie kort, så gik jeg dengang i folke skolen den gang, i 9
klasse. På bunden af mit pinalhus stød der i love you pigenavn. Jeg
gjorde. Det var en af de sidste skole dage, og jeg ville jo enlig godt
ffortælle hende at jeg kunde lide hende. Så jeg opganmgede hindes
opmærksom hed med mit pinalhus. Når jeg begyndte at roide i pinalustet
vente hun sig altid om for at se hvad jeg lavede. Men denne gang havde jeg
vippet det så hun kunde se teksten 'I love you pigenavn' Og ganske rigtigt
vendte hun sig om, og så teksten. på det tidspungt, var jeg rød i bæret.
Hun spurte, så min sidekammaret om det passede. Alle ,mine
sanser fungerede 200% så jeg viste hvad der forgik.

Det var første gang jeg "fortalte" en pige jeg kunde lide hende. Jeg var
utrolig genert debgang. og er det stadigvæk

Selv om jeg ikke fik noget ud af det, er jeg glad for jeg "forsøgte" at
fortælle hende det, selv om jeg aldrig opnået noget!

> får

<snip>

> Tydeligvis har intet været uforståeligt - dine svar viser at vi er fint på
> bølgelængde

Jammen øhm *rødme* Tak for komplimangen

--
Nobody

Fra : Bo Warming

Dato : 17-02-03 04:20

> [...]
>
> Selv om jeg ikke fik noget ud af det, er jeg glad for jeg "forsøgte" at
> fortælle hende det, selv om jeg aldrig opnået noget!

"Der er forskellige arter af oprindelig rødme" Der er den grove
rødstens-rødme.

Det er den romantikerne altid have nok af, når de lader deres Heltinder
rødme, über und über.

Der er den finde rødme der er som Åndens Morgenrøde.

Hos en ung pige er den ubetalelig" skriver Kierkegaard:

Det er sexet hvis en pige rødmer, for så må hun have følelserne med i hvad
hun gør.

Orgastiskophidselse siges at kunne give rødme pletvis på kroppen og bl.a.
blodgennemstrømning til kønsorganer - at nogle kan lide en masokistisk
smæk-pige er vel fordi rød røv gir signal i den retning.

Jeg havde også skam følelse da man i fjerde klasse opdagede at jeg havde
tegnet hjerte med mit og Lones navn, da jeg var lidt tiltrukket af Lones
navn, og jeg opdagedes.

Jeg skammede mig, men lærte ikke at ligge under for gruppepres.

Når det påstås at Irma-direktør der har begået pinligfejl har "røde ører" så
lyves at erfarne folk har bevaret ømfindtlighed for skam og ikke kan skjule
kropsligt signal derom - det kan vist alle voksne, men piger kan være smarte
at holde spontanrefleksen ved lige, for det er charmerende, tillært
hjælpeløst.