Jubiiiiiii.....*S*
Fra : Catja & Flemming

Dato : 18-03-01 08:39

SÅ skete det endelig.......jeg har fået ny hund efter at have mistet min
elskede rottweiler i Januar måned og jeg må simpelhen dele min glæde med
jer.
*ssssssss*
Hun hedder Silke og er den dejligste lille røde boxer-tæve man kan forstille
sig.
Vi hentede hende igår lørdag og allerede nu er hun faldet utrolig godt til.
Hun ligger lige nu ved mine fødder og sover, efter at have spist og leget
det meste af morgnen.
Jeg har allerede meldt os ind i den lokale boxerklub via nettet og jeg må
virkelig tage mig sammen for ikke at overdrive min iver i at vise og lære
hende alt om denne store verden...*SSSSSS*.....

Tak fordi I lyttede...*sssss*

Knus og hundekys fra Catja og Silke

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 18-03-01 09:04

Catja & Flemming <grundstedgaard@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:991ok9$1r8$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> virkelig tage mig sammen for ikke at overdrive min iver i at vise og lære
> hende alt om denne store verden...*SSSSSS*.....

<> Tillykke med Silke .... jeg lytter skam altid gerne til glædelige
hændelser i folks liv og når de fortæller at de har fået verdens bedste hund
ligeså!!!(selvom jeg selvfølgelig godt ved at det er mig der har de bedste
hunde i hele verden )) tak fordi jeg måtte dele glæden over at den
nyankomne med dig .... håber I får en god dag.

Søndagshils fra
Anne-Marie

Fra : x Vuf x

Dato : 18-03-01 11:46

Sun, 18 Mar 2001 09:04:00 +0100, Anne-Marie Prange Madsen wrote:
> [...]

>hunde i hele verden )) tak fordi jeg måtte dele glæden over at den
>nyankomne med dig .... håber I får en god dag.

Ja tillykke med boxerpigen. Men det er selvfølgelig mig,
der har de bedste, dejligste, klogeste hunde i hele verden! *G*

--
Mvh Sonja sonpet@***mixeren.com fjern de tre *
http://www.sonpet.mixeren.com

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 18-03-01 12:29

x Vuf x <sonpet@***mixeren.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ds39btoq1mk4m2i64seatnqkaujkvgide4@4ax.com...

> Ja tillykke med boxerpigen. Men det er selvfølgelig mig,
> der har de bedste, dejligste, klogeste hunde i hele verden! *G*

Ja heldigvis kan vi da blive enige om at ønske til lykke med den lille
boxerpige ... og det ser ud til at vi også kan blive enige om at vi hver
især heldigvis har verdens bedste og klogeste hund ...

Søndags hils til alle i gruppen såvel mennesker som alle verdens bedste og
klogeste vovser fra
Anne-Marie, Sandra og Wupper

Fra : N/A

Dato : 18-03-01 21:56

Fra : Ann K.

Dato : 18-03-01 21:56

Hejsa.
Til lykke, til lykke... Og velkommen i klubben af lettere vanvittige
hvalpeejere, der med komplet tåbelige udtryk, fagter og stemmeføring er
sammen med deres hunde ;-D
Rart at vide at man ikke er alene!!!!
Mvh Ann - der glæder sig til om ca 15 år at komme til at lyde fornuftig igen

Fra : Catja & Flemming

Dato : 19-03-01 06:57

Taaaaak.....*sssssssss*