Loricariidae L 260
Fra : Johnny Thørnquist

Dato : 17-03-01 18:01

Hei!

Er det noen som kan hjelpe meg med opplysninger om denne fisken.
Kjøpte den hos min lokale dyrebutikk, som ikke kunne bidra med andre
opplysninger enn L nummeret L 260.
Tror det er en Hemiancistrus, men har ikke kunnet skaffe hverken bilder
eller annen opplysninger om denne fisken.
Har forsøkt flere nettsteder innkludert http://www.fishbase.org/search.cfm.,
uten hell.

All hjelp mottas med takk!

Vennlig hilsen
Johnny Thørnquist

Fra : Martin Heller

Dato : 17-03-01 19:35

Der er et billede her:

Johnny Thørnquist <j-tho@nospam.online.no> skrev i en

Fra : Johnny Thørnquist

Dato : 20-03-01 23:29

On Sat, 17 Mar 2001 19:34:42 +0100, "Martin Heller" <heller@email.dk>
wrote:

>Der er et billede her:

Takk!

Dette var en fin website, mange fine fotos.
Nå vet jeg at det er en Queen Arabesque Pleco Hypancistrus sp(l260)
jeg har fått.

Takk til Martin

Johnny T

Fra : Johnny Thørnquist