Gameldags Guppyer
Fra : Tina

Dato : 17-03-01 15:24

Hejsa

Hvem var det der for nogen tid siden efterlyste gammeldags guppyer? Jeg har
i dag set at de har masse gameldags gyppyer inde i botanisk haves drivhus i
deres damme med akvarieplanter.

Tina

Fra : ole larsen

Dato : 17-03-01 17:14

Tina skrev i meddelelsen <98vsar$rgh$1@eising.k-net.dk>...
> [...]
>i dag set at de har masse gameldags gyppyer inde i botanisk haves drivhus i

Håber du også fik set Cryptocoryner - vi har i Danmark en af verdens
"fremmeste" eksperter på området
( prof. Niels Jacobsen )

Ole

Fra : Tina

Dato : 17-03-01 19:36

Det ved jeg det er min forelæser inde på kvl !!!!!!!!

Tina

Fra : ole larsen

Dato : 17-03-01 22:54

Tina skrev i meddelelsen <990b25$85b$1@eising.k-net.dk>...
>Det ved jeg det er min forelæser inde på kvl !!!!!!!!
>
>Tina

Ja, men det er jo herligt ( 37 1/2 udråbstegn).
Men emnet "Cryptocoryner" er fortsat interessant. (99 ! MVH)
Ole

Fra : Tina

Dato : 17-03-01 22:45

Så vil det jo nok intresere dig at han har enstørre samling af Cryptogryner
inde på lanbohøjskolen.

Fra : ole larsen

Dato : 18-03-01 07:27

Tina skrev i meddelelsen <990m5g$h1s$1@eising.k-net.dk>...
>Så vil det jo nok intresere dig at han har enstørre samling af Cryptogryner
>inde på lanbohøjskolen.
>
>Tina

Bestemt - mener at have set billeder derfra på vist nok Bastlemeyers crypt.-
site. Han holdt for et par år siden et foredrag til et Aqua plantae
scandinavica møde om netop C. Indretningen og funktionen af kolben er
spændende som en krimi.

Ole