Snevejr og julestemning :O)
Fra : :O\)DaWebman\(O:

Dato : 27-11-00 21:33

Hejsa..

Jeg har ledt efter et script/javascript med dalene snevejr på siden , jeg
har set det for et stykke tid siden på en eller anden side., men kan bare
ikke finde det igen

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde det script ? , jeg har kigget på
divs kendt store site`s for webmaster´s, men der er ikker rigtigt noget at
finde.

Håber der er nogen der ved hvor der ligger såadan et

Med Venlig Julehilsen
DaWebman
--
dawebman@cyberdude.dk
Tjek nyheder og en god samling links

Fra : Jakob Andersen

Dato : 27-11-00 21:35

DaWebman(O: <dawebman@cyberdude.dk> skrev
> Jeg har ledt efter et script/javascript med dalene snevejr på siden ,
jeg
> har set det for et stykke tid siden på en eller anden side., men kan bare
> ikke finde det igen

Et kig på <http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex3/snow.htm> og sneen
falder i lårfede stråler!!

Fra : :O\)DaWebman\(O:

Dato : 27-11-00 21:50

øøhhh... det kunne være jeg skulle åbene øjene lidt ! ) THANKS ALOT !!!!

Hvis der er andre slags ? så vil jeg være meget glad for det også, gerne
nogen typer med små snefnug..

MVH
DaWebman