MP3 på kunsteres egen hjemmesider
Fra : Niels Overgård

Dato : 10-03-03 09:52

Hej
www.norahjones.com er der en koncert man kan downloade i MP3 format,
ligeledes er der flere andre Blue Note kunstnere som har legale MP3 sange på
deres sider, f.eks. Jason Moran, Greg Osby og Charlie Hunter. Kender I til
andre kunstnere som heller ikke er fedtede med musik til deres fans. Gerne i
jazz, lounge, hip hop og electronica genren.

mvh. Niels

Fra : Kim Jensen

Dato : 10-03-03 11:43

> deres sider, f.eks. Jason Moran, Greg Osby og Charlie Hunter. Kender I til
> andre kunstnere som heller ikke er fedtede med musik til deres fans. Gerne
> jazz, lounge, hip hop og electronica genren.

www.systemf3.com

Lækre sager fra de danske Futuere 3 folk - tracks bliver skiftet jævnligt!

mvh
Kim Jensen

Fra : Peter T.

Dato : 10-03-03 20:20

Kim Jensen wrote:

> www.systemf3.com

Tak for tippet! :)

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
30 år gammel og uni-studerende (humaniora) mangler værelse i Kbh.

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 10-03-03 15:51

> ligeledes er der flere andre Blue Note kunstnere
> Gerne i jazz, lounge, hip hop og electronica
> genren.

Med stikord som disse vil jeg bare være sikker på at du kender US3:
http://www.bluenote.com/artistpage.asp?ArtistID=3555

Der er dog ingen musik på deres side.

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Nine-tenths of the universe is the
jakob@dataloger.dk | knowledge of the position and direction

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 10-03-03 15:52

In <b4hjpa$2vc3$1@news.cybercity.dk> "Niels Overgård" <ouiou@yahoo.dk> writes:

> [...]
>andre kunstnere som heller ikke er fedtede med musik til deres fans. Gerne i
>jazz, lounge, hip hop og electronica genren.

Flere hundred kunstner har tilladt at deres koncerter kan optages og
byttes via furthurnet.

se mere paa:

http://www.furthurnet.com/

f.x.
AC/DC, Bjork, Beastie Boys, Grateful Dead, Crosby, Still, Nash & Young etc.

Mvh
Martin

Fra : Niels Overgård

Dato : 10-03-03 17:01

> Flere hundred kunstner har tilladt at deres koncerter kan optages og
> byttes via furthurnet.
>
> se mere paa:
>
> http://www.furthurnet.com/

Hej

Det ser spændende ud, har du nogen erfaring med Furthurnet.

mvh. Niels

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 11-03-03 16:36

In <b4icsh$t6f$1@news.cybercity.dk> "Niels Overgård" <ouiou@yahoo.dk> writes:

>Hej

>Det ser spændende ud, har du nogen erfaring med Furthurnet.

masser. Jeg har vaeret med fra starten. Jeg er ogsaa
registeret hos
http://db.etree.org/

Furthurnet er 100% lovligt og meget godt. God kvalitet etc.
http://forums.furthurnet.com/

Mvh
Martin

Fra : Jakob Smith

Dato : 15-03-03 04:14

Niels Overgård wrote:

> [...]
> Osby og Charlie Hunter. Kender I til andre kunstnere som heller
> ikke er fedtede med musik til deres fans. Gerne i jazz, lounge,

http://www.ugress.com/
Norsk electronica

Mvh
Jakob