os 8.5 eller 8.6 ?
Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 17-03-01 15:11

I forbindelse med de problemer jeg har haft med min pm 4400 og palm
desktop snakkede jeg med en supporter hos palm. Han mente at system 8.6
var mere ustabilt end 8.5. Hvad mener i ? Hvad vinder man ved at bruge
8.6 frem for 8.5 ?

MVH

Jakob H K

Fra : Jørgen Angel

Dato : 20-03-01 08:15

jaggehk@ofir.dk,Ny-Internet writes:
> [...]
>desktop snakkede jeg med en supporter hos palm. Han mente at system 8.6
>var mere ustabilt end 8.5. Hvad mener i ? Hvad vinder man ved at bruge

Jeg har med spænding afventet kvalificerede kommentarer fra de vidende på
Jakobs spørgsmål:
>Hvad vinder man ved at bruge

>8.6 frem for 8.5 ?

Helt egoistisk set fra min egen stol: Jeg bruger en PowerMac 8500, så er
der noget vundet ved at gå op på 8.6 og er det mindre stabilt end 8.5?

Med venlig hilsen

Jørgen Angel

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-03-01 10:03

Jørgen Angel <joergen_angel@net.dialog.dk> wrote:

> [...]
>
> Helt egoistisk set fra min egen stol: Jeg bruger en PowerMac 8500, så er
> der noget vundet ved at gå op på 8.6 og er det mindre stabilt end 8.5?

Har selv en 8500, og jeg synes den blev lidt hurtigere og mere stabil
med 8.6.
I dag har jeg 9.1, men har stadig 8.6 liggende på en partition for sig
selv. (Der er nogle af mine gamle spil der ikke kører så godt med 9.1)
8.6 er virkelig stabilt, som jeg har oplevet det.
Så jeg vil anbefale det!
Martin