Christopher Cross
Fra : Henrik

Dato : 07-03-03 10:30

Hej NG !

Jeghørte et nummer med Christopher Cross i radion for et par uger siden. Jeg
har nu lånt nogle forskellige CD'ere med ham på Biblioteket, uden at finde
det rigtige nummer. Jeg kan ikke huske teksten, med den er et up-tempo
nummer - vistnok med noget sax på.

ER der nogen som kan hjælpe ?

pfht, Henrik

Fra : Morten Steen

Dato : 07-03-03 12:21

> det rigtige nummer. Jeg kan ikke huske teksten, med den er et up-tempo
> nummer - vistnok med noget sax på.

Ikke meget at gå efter... men hvis du ikke har lånt den, så prøv hans debut
CD - "Cristopher Cross" fra... 1978, tror jeg. Den var hans største succes,
og indeholder da også et par uptempo-hits. ("Ride Like The Wind" bl.a.)
Ellers ved jeg at de af og til spiller "Caught Between The Moon And New York
City" på div. radiostationer. Ikke VILDT uptempo, men hvad ved jeg...

Morten

Fra : Jacob E

Dato : 07-03-03 17:27

Morten Steen wrote:
> [...]
> Like The Wind" bl.a.) Ellers ved jeg at de af og til spiller "Caught
> Between The Moon And New York City" på div. radiostationer. Ikke

Jeg vil gætte på at du har hørt "Ride like the wind". Jeg husker og ikke om
der er sax på. Det andet nummer Morten nævner er som nævnt ikke up-tempo,
men hedder iøvrigt helt korrekt "Arthur's theme (best that you can do)". Men
jeg tvivler på det er den...

Mvh Jacob E

Fra : John K

Dato : 07-03-03 17:50

"Henrik" <hekre_fjern_@wmdata.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> har nu lånt nogle forskellige CD'ere med ham på Biblioteket, uden at finde
> det rigtige nummer. Jeg kan ikke huske teksten, med den er et up-tempo

Arthur's Theme (Best That You Can Do) lyder meget sandsynligt - i et remix
måske.

Mvh

John K

Fra : Michael Schrøder

Dato : 07-03-03 22:42

Henrik <hekre_fjern_@wmdata.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b49or4$ha3$1@sunsite.dk...
> [...]
> har nu lånt nogle forskellige CD'ere med ham på Biblioteket, uden at finde
> det rigtige nummer. Jeg kan ikke huske teksten, med den er et up-tempo

"All right" måske...? Eller er den ikke up-tempo nok?

Mvh
Michael