Ginman / Jørgensen
Fra : Thomas

Dato : 06-03-03 20:45

Hejsa

Jeg håber en eller anden kan/vil hjælpe mig....

Jeg har på hobbybasis drevet en Kashmir-fan-hjemmeside
i et par år... Og den er vel efterhånden blevet til den største
og mest kendte af dem... På siden prøver jeg at lave en
komplet discografi. Altså en liste over alle bandets udgivelser,
med billeder af dem allesammen. Det samme prøver jeg at
gøre med udgivelser hvor bandets medlemmer har
gæsteoptrådt.

Henrik Lindstrand her (ifølge mine oplysninger) medvirket på
alle numrene, på én af de 3 Ginman / Jørgensen udgivelser...
Jeg har ikke selv dette album. Men til brug på hjemmesiden,
kunne jeg godt tænke mig at få scannet forsiden ind...
Er der nogen der kan være behjælpelig med dette?

Kvaliteten behøver ikke være ret høj... En scanning i 100 dpi
240x240 pixels er fint, da det er det jeg har de andre billeder
på hjemmesiden i...

Er der evt. nogen der har den anden Ginman/Jørgensen udgivelse
(Den hedder vist 'snedronningen' ?) som kan oplyse om han også
er med derpå?

På forhånd mange tak for hjælpen.

Mvh. Thomas jensen

Fra : kunstner5.tk

Dato : 07-03-03 15:36

Er afsendt!

Hilsen
Claus Jungersen

Fra : Freddy

Dato : 07-03-03 17:43

Hej

Henrik Lindstrand er ikke med på "Snedronningen".

Hilsen Annemette