billeder i en accesdatabe
Fra : Jimmy Wistisen

Dato : 18-03-01 08:32

Jeg har en accesdatabase som jeg generere på en webside via frontpages
indbyggede database result. I feltet hvor billedet burde være står der blot
"binary" hvad gør jeg og kan det overhovedet lade sig gøre på denne måde. I
databasen har jeg lagt billeder ind via OLE funktionen og i databasefeltet
står der at der er et clipart eller hvad det nu måtte være

med venlig hilsen Jimmy W

Fra : Claus O

Dato : 18-03-01 11:28

"Jimmy Wistisen" <jiw@mail1.stofanet.dk> wrote

> [...]
> "binary" hvad gør jeg og kan det overhovedet lade sig gøre på denne måde. I

Dette link er ikke helt ringe (det er lidt omstændigt at bruge FP, men det virker)
http://support.microsoft.com/support/frontpage/fp2000/aspweb/page00010.asp
MVH/Claus