Harry Potter 2 på DVD - hvornår?
Fra : ReeBuz

Dato : 11-03-03 19:30

Nogen der ved det?

vh
Patrick

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 11-03-03 19:34

"ReeBuz" <psg@FJERNESget2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3e6e2b47$0$52184$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Nogen der ved det?

Den kommer d. 11/4 på Reg 2 DK.
Jeg mener, at det er nogenlunde samtidigt med release af den amerikanske R1.

> vh
> Patrick

mvh
Mads

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 11-03-03 20:18

Mads Holmsgaard Eriksen skrev
> Den kommer d. 11/4 på Reg 2 DK.
> Jeg mener, at det er nogenlunde samtidigt med release af den
amerikanske R1.

Det ér 11. april den udkommer, den kan dog allerede forudbestilles hos
en række forhandlere http://lifesucks.dk/hp2.htm

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 12-03-03 06:07

LifeSucks.dk skrev
> Det ér 11. april den udkommer, den kan dog allerede forudbestilles
hos
> en række forhandlere http://lifesucks.dk/hp2.htm

Bemærk i øvrigt at der er over 100 kr's forskel på den samme film (249
kr. - 349,95 kr.). Det samme har jeg lige oplevet da jeg bestilte
Disneys Mads & Mikkel: CoolShop 149 kr., AxelMusic 249,95 kr.

Fra : Per

Dato : 12-03-03 08:24