Anmeldelser på nettet.
Fra : PsykoFrans

Dato : 11-03-03 18:22

Hej Gruppe.
Jeg søger at sted på nettet hvor man kan finde anmeldelser af film. Både nye
og gamle. Nogen der kan hjælpe?

--
PsykoFrans
*som er ny i gruppen og derfor gerne vil tilgives hvis dette indlæg er set

Fra : Homer

Dato : 11-03-03 18:48

PsykoFrans wrote:
> Hej Gruppe.
> Jeg søger at sted på nettet hvor man kan finde anmeldelser af film.
> Både nye og gamle. Nogen der kan hjælpe?

http://www.rottentomatoes.com/ er min personlige favorit, hvis det skal
være seriøst.
http://www.mrcranky.com/ hvis det skal være sjovt. Til syvende og sidst
handler det jo om at finde anmeldere, man ofte er enig med og derfor kan
stole på.

Homer.
- The temptation to form premature theories upon
insufficient data is the bane of our profession.

> PsykoFrans
> *som er ny i gruppen og derfor gerne vil tilgives hvis dette indlæg er
> set før*

Jo, det ringer da en klokke! *g*

Fra : Jan Andersen

Dato : 11-03-03 19:01

I den anledning kan man så begræde at

http://www.dvd-basen.dk/home.php3

er lukket (igen).

Tak for site'et, så længe det varede Ole.

--
Jan

Remove 'FOS' from email address.

Fra : Olav M.J. Christians~

Dato : 11-03-03 19:04

"PsykoFrans" <psyko@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
[klip]
> Jeg søger at sted på nettet hvor
> man kan finde anmeldelser af film.
[klip]

Hvis du er ny her kender du måske ikke engang IMDb: http://www.imdb.com

Derudover, hvis du interesserer dig for science fiction eller fantasy er
her et nyt dansk websted med bl.a. filmanmeldelser:
http://www.scifi-forum.dk

--
M.v.h.
Olav

Fra : ML-78

Dato : 11-03-03 21:22

> Derudover, hvis du interesserer dig for science fiction eller fantasy er
> her et nyt dansk websted med bl.a. filmanmeldelser:
> http://www.scifi-forum.dk

I samme åndedrag kan http://www.uncut.dk nævnes.

ML-78

Fra : Klaus G.

Dato : 11-03-03 21:58

www.filmz.dk

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Peter B. Juul

Dato : 12-03-03 11:36

"PsykoFrans" <psyko@adslhome.dk> writes:

> Jeg søger at sted på nettet hvor man kan finde anmeldelser af film. Både nye
> og gamle. Nogen der kan hjælpe?

Geek Culture - www.geekculture.dk - har 320 artikler, mest
anmeldelser, i film og TV-sektionen.

Der er også en masse i anime-sektionen.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."